Jump to content

StefanD23

Members
  • Posts

    33
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    F30

StefanD23's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

7

Reputation

  1. Salut, Deasupra vasului de expansiune este o garnitura din cauciuc (nu sunt sigur, dar eu estimez ca este pentru supraplin) la mine era aia de vina Bafta!
  2. Multumesc mult tuturor pentru raspunsuri. Unde ati curatat DPF-ul? Ati fost multumiti de rezultat?
  3. Salut, Nici nu vreau sa aud de DPF off, nu vreau asa ceva, mi se pare o tiganie, la stilul de mers al masinii eu nu cred ca DPF-ul este infundat (nu prea circul in oras, mai mult drum intins, iar masina a rulat pana la 185k-190k doar in Germania)
  4. Bucuresti/Ploiesti Poti sa detalizei putin? De ce nu recomanzi? Si ce consideri ca trebuie facut?
  5. Da, masina are 210.000 KM, multumesc mult, Alexandru! As vrea sa te mai intreb daca cunosti pe cineva care sa faca reset-ul acesta. O seara frumoasa
  6. Salutare, De curand am fost sa fac schimbul de ulei la cutia de viteze la ZF Service Faur (o parere foarte buna apropo). Dupa schimbul de ulei mi-au facut si o diagnoza la masina si au gasit o singura eroare permanenta: COD 244800: “Info - particulate filter system: Limitate remaining distance of particulate filter available” Eu nu am absolut nicio eroare in bord si nici nu simt ca trage greoi masina, de asemenea nici nu am intalnit regenerari dese. Are cineva idee de ce am primit eroarea? A mai patit cineva? O sa atasez si o poza. Multumesc!
  7. Salut, Am uitat sa precizez: Bucuresti/Ploiesti.
  8. Salut, Cunosti pe cineva sau un service unde as putea schimba si eu uleiul la cutia de transfer preventiv? Multumesc!
  9. Salutare, Vreau sa schimb uleiul la cutia de transfer (F30, xdrive evident) si as vrea sa-mi recomandati un service unde sa pot face asta. In general tot ce fac la masina este in reprezentanta, dar de data asta mi se pare incredibil ca imi cer 1200 lei pentru acest schimb, in conditiile in care m-am uitat pe youtube la procedura si dureaza 10 minute. De asemenea procedura este foarte simpla si nu implica niciun risc. Multumesc!
  10. Salut, Se poate demonstra, are dreptate, cerintele OEM sunt cu totul altele si trebuie sa respecte mult mai multe standarde decat after market, alta dezvoltare, alte materiale, alte validari, etc. De asta se si platesc mai mult, bafta!
  11. Total de acord cu ce zici tu, singurul lucru pe care voiam sa-l subliniez este ca nu poate sa minta cu intrari in service, KM, etc. De restul trebuie sa te ocupi personal daca ai putina experienta/stiinta, daca nu, sigur gasesti acel priten care are Ca sa ajutam putin topicul, respectiv omul: 1) Daca e cutie automata, vezi cum schimba sau eventual ia pe cineva care este posesor de BMW si stie cum trebuie sa schimbe o cutie ZF, de asemenea verifica toate modurile (am avut un X5 cu cutie automata are schimba excelent, dar nu mergea modul manual) 2) Asculta motorul (sa nu ai zgomot de lant - poti sa cauti pe youtube sa vezi cum NU trebuie sa sune) - desi asta deja mi se pare un mit - personal am un F30 cu 200.000 KM - motorul suna foarte bine si nu o sa umblu la distributie pana nu aud ceva (este strict parerea mea, nu am incredere in servisarea din RO) 3) Daca masina are xDrive - vezi cum e cu cutia de transfer (la accelerari) - aici tot cineva care a avut/are BMW xDrive te poate ajuta 4) De verificare a caroseriei (linie pe masina, revopsire, etc.) e tardiv sa-ti spun - aici trebuie cineva care chiar face asta zi de zi - personal lucrez in industria automotive si sunt pasionat (ce-i drept in inginerie, nu ca si vopsitor/tinichigiu), dar daca masina a fost facuta foarte bine, nici eu, care am pretentia ca mai stiu/vad una alta nu sunt in stare sa spun daca a fost sau nu revopsita 5) Diverse zgomote in masina - plansa de bord verificata sa fii sigur ca are inca AIRBAG-urile (am vazut ca se practica) 6) Filtrul de particule sa nu fie anulat - asta se poate vedea la test reprezentanta 7) Zgomote pe la directie Sunt multe multe altele care trebuiesc loate in considerare si pe care eu le-am omis, dar acum...stii cum e, iti iei masina second-hand, iti asumi. O zi frumoasa si spor! Sper sa iei ce trebuie
  12. Ceea ce spui tu acolo este imposibil din punct de vedere legal, asta daca comanda este deschisa pe numele cumparatorului, atentie! Daca te duci la verificare si deschizi comanda pe numele tau si nu a vanzatorului, angajatii service-ului nu au voie sa minta cu nimic! Riscul este sa isi piarda locul de munca, iar service-ul poate sa piarda licenta.
  13. Salut, In primul rand ce cutie ai (manuala/automata) ? Cati KM are masina? Ce revizii au fost facute? Am vazut ca ai scris 318D, deci sa inteleg ca nu este xDrive, corect? Dupa ce raspunzi la intrebarile astea oamenii pot sa vina cu sfaturi
  14. In general, cand uleiul este cald in cutie si accelerez usor nu se simte aproape deloca cand schimba (ceea ce mi se pare normal avand in vedere ca este cu convertizor), dar acum cand e frig, se simte cand schimba, nu as putea sa spune ca este insesizabil.
  15. Salutare, Detin un F30, pe care l-am cumparat in vara si as avea si eu o intrebare: am observat ca de cand a venit frigul, pana se incalzeste uleiul in cutie probabil, se simt mici smucituri la schimbarile de viteza, este ceva normal sau trebuie sa ma ingrijoreze? Multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.