Salutare Baieti! Urmaresc de ceva timp acest forum si acum vin si eu cu o intrebare! Scuzati daca am inceput acest topic aici, este primul si nu stiu toate detaliile! Deci...detin un BMW 320d 150cp varianta facelift, fabricat in luna mai 2004! Locuiesc in Germania si tot de aici am cumparat masina. De cand a ajuns pe mainile mele am observat cateva mici probleme cum ar fi, cu motorul rece la pornire aveam oscilatii ale relanti-ului asta pana se incalzea putin motorul dupa care era totul in regula! Alta era ca uneori in sarcina oricat de tare apasam pedala de acceleratie nu voia sa traga...asta doar uneori, avea momente cand tragea cum ar trebui! Si ultima era ca cateodata im scotea fum alb/albastrui! Din toate discutiile de pe acest forum, si din urma testelor facute cu inpa si alte software, am ajuns la concluzia ca pentru oscilatia relantiului la rece sunt de vina bujiile incandescente/releu bujii, pentru fumul scos este filtrul epurator, iar pentru lipsa de putere sunt furtunele vacuum! Am facut comanda de toate aceste piese originale mai putin furtunele de vacuum (am achizitionat 5 metri de furtun siliconic, acelasi diametru). Iar astazi m am apucat de treaba! Am scos admisia, egr si furtunele vacuum aferente! Am schimbat bujiile! Avand admisia si egr-ul date jos am decis sa le curat ca la carte! Am curatat absolut tot cu o solutie degresanta foarte buna recomandata de un prieten! Senzor-ul de pe admisie curatat! Schimbat toate garniturile acesteia! Am inlocuit aceste clapete de pe admisie cu *swirl flaps* deoarece prezentau semne de oboseala si nu doresc un viitor neplacut motorului! Dupa toate astea am montat admisia si egr-ul la loc, am schimbat futunele de vacuum care erau foarte coapte, am schimbat filtrul epurator cu cel nou! Bun...momentul pornirii! Motorul a pornit vizibil mult mai ok fata de cum pornea inainte...am plecat usor la o tura sa vad schimbarile! Nu imik venea sa cred cat de mult s-a schimbat masina mea...in bine! Turatia crestea constant, nici urma de fum in spate...foarte entuziasmat am iesit pe un drum mai lung si usor usor am crescut turatia pana la 3000, am schimbat in a 4-a si cand am ajuns la 2500...aici s-a terminat visul ) Am auzit o pocnitura ca un fasait, ca si cum as fi facut pana, insa nu am avut nici o lipsa de putere, m-am speriat si am oprit sa vad daca nu cumva chiar am facut pana! Nici o problema cu rotile! Am urcat inapoi si am plecat iar la drum...acum problema este ca...cu cat accelerez mai tare cu atat se aude un fasait din ce in ce mai tare, nu am lipsa de putere, nu s-a schimbat absolut nimic cu puterea masinii! Merge la fel de bine ca si inainte sa se auda bufnitura numai ca este acest fasait care se aud foarte tare! Am verificat futunele vacuum, totul este in regula cu ele! Nu stiu ce ar putea fi si de aceea am ajuns aici! Sper sa ma ajutati cu informatiile voastre! Va multumesc!