Jump to content

thsoom

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320D 2004 150HP

thsoom's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. High Tech este cel pe care il folosesc! Acela este full sintetic!
  2. Si eu folosesc Liqui Moly 5w-40 Full Sintetic si sunt foarte multumit! Nu am avut nici o problema! La fel si eu...schimb la 10k de KM!
  3. Baieti! Ce bucse se schimba pe partea spate a masinii? La E46 ma refer! Si ce parere aveti despre Amortizoarele de la Sachs?
  4. Dupa cum a spus si bimmer90f30 la o masina asa veche sunt ruginite! Le-am comandat mai devreme pe toate 4 si pretul lor a fost de 65 euro (284 RON). Nu avea rost sa schimb tot sistemul de franare si sa las protectia acestora veche si ruginita!
  5. Multumesc pentru raspunsuri mhalascu! In legatura cu piesele Febi Bilsten, am discutat cu cineva care a pus toate articulatiile pe un e46 de la aceasta firma si nu are absolut nici o problema dupa 40.000 de km! Am intrebat la mai multe service-uri si au spus ca calitatea lor e foarte buna! Deocamdata merg pe acestea! Si cat despre franele Brembo am inteles ca sunt superioare celor de la ATE cu care iese masina din fabrica! Tind sa cred ca am facut o alegere ok!
  6. Am sa bag masina la o verificare amanuntita saptamana ce vine! Multumesc pentru informatie! Am sa comand si protectiile din tabla! M-am uitat mai devreme si se vede ceva rugina pe ele...cred si eu la cati ani are masina! Ar fi indicat sa iau si suportul franei de mana? In legatura cu etrierii. Odata ce schimb tot setul de Discuri cu Placute vreau sa schimb si etrierii. Decat sa iau un kit de reparatie etreri (pistonase, garnituri si tot ce inculde setul) mai bine am luat Etrierii noi. E mult mai simplu de montat asa si stiu ca sunt noi, nu imi mai fac probleme cu sistemul de franare! Setul complet de "butuci" cum le spun eu sunt ce pe care se pun discurile inclusiv roata! Cei care se leaga de fuzeta! Nu stiu denumirea lor exacta. Poate se numesc altfel.
  7. Salutare grup ! Detin un BMW e46 320d 150ps din 2004 si doresc sa schimb absolut tot ce tine de consumabilele masinii! Aici ma refer la bucsi, pivoti, bari de torsiune, amortizoare, set complet frane etc. Am facut deja comanda de urmatoarele: Set complet Discuri Frana + Placute Frana Brembo Max Line Set complet Etrieri TRW Set complet Butuci + Rulmenti SKF Kit de reparatie frana de mana Brembo Set Pivoti Febi Bilsten Am nevoie de informatiile voastre pentru toate celelalte piese pe care trebuie sa le mai comand! Vreau sa stiu ce mai am nevoie pentru toata partea mecanica de sub masina pentru a rula fara probleme/sunete/troncaneli si asa mai departe! Tin sa mentionez ca tot ce tine de motor functioneaza absolut impecabil. Astept parerile voastre! Va multumesc!
  8. Am desfacut din nou astazi admisia! Problema era ca la introducerea admisiei o garnitura a iesit din locasul ei si din aceasta cauza pierdea aer pe acolo, de aici venea sunetul de avion! Pentru cei care fac opertiunea asta sa aibe grija cand o monteaza la loc cu acele garnituri! Respect si numai bine!
  9. Am verificat astazi intercoller-ul si furtunele care ies din el spre egr/turbo! Credeam ca acestea au plesnit! Nu au absolut nici o problema! Tind sa cred ca aceste "swirl flaps" pe care le-am montat in locul aripioarelor de pe admisie sunt de vina! Ma gandesc sa nu fi bubuit vreo una! O sa dau admisia din nou jos sa verific!
  10. O sa verific maine si revin cu informatii! Multumesc!
  11. Salutare Baieti! Urmaresc de ceva timp acest forum si acum vin si eu cu o intrebare! Scuzati daca am inceput acest topic aici, este primul si nu stiu toate detaliile! Deci...detin un BMW 320d 150cp varianta facelift, fabricat in luna mai 2004! Locuiesc in Germania si tot de aici am cumparat masina. De cand a ajuns pe mainile mele am observat cateva mici probleme cum ar fi, cu motorul rece la pornire aveam oscilatii ale relanti-ului asta pana se incalzea putin motorul dupa care era totul in regula! Alta era ca uneori in sarcina oricat de tare apasam pedala de acceleratie nu voia sa traga...asta doar uneori, avea momente cand tragea cum ar trebui! Si ultima era ca cateodata im scotea fum alb/albastrui! Din toate discutiile de pe acest forum, si din urma testelor facute cu inpa si alte software, am ajuns la concluzia ca pentru oscilatia relantiului la rece sunt de vina bujiile incandescente/releu bujii, pentru fumul scos este filtrul epurator, iar pentru lipsa de putere sunt furtunele vacuum! Am facut comanda de toate aceste piese originale mai putin furtunele de vacuum (am achizitionat 5 metri de furtun siliconic, acelasi diametru). Iar astazi m am apucat de treaba! Am scos admisia, egr si furtunele vacuum aferente! Am schimbat bujiile! Avand admisia si egr-ul date jos am decis sa le curat ca la carte! Am curatat absolut tot cu o solutie degresanta foarte buna recomandata de un prieten! Senzor-ul de pe admisie curatat! Schimbat toate garniturile acesteia! Am inlocuit aceste clapete de pe admisie cu *swirl flaps* deoarece prezentau semne de oboseala si nu doresc un viitor neplacut motorului! Dupa toate astea am montat admisia si egr-ul la loc, am schimbat futunele de vacuum care erau foarte coapte, am schimbat filtrul epurator cu cel nou! Bun...momentul pornirii! Motorul a pornit vizibil mult mai ok fata de cum pornea inainte...am plecat usor la o tura sa vad schimbarile! Nu imik venea sa cred cat de mult s-a schimbat masina mea...in bine! Turatia crestea constant, nici urma de fum in spate...foarte entuziasmat am iesit pe un drum mai lung si usor usor am crescut turatia pana la 3000, am schimbat in a 4-a si cand am ajuns la 2500...aici s-a terminat visul ) Am auzit o pocnitura ca un fasait, ca si cum as fi facut pana, insa nu am avut nici o lipsa de putere, m-am speriat si am oprit sa vad daca nu cumva chiar am facut pana! Nici o problema cu rotile! Am urcat inapoi si am plecat iar la drum...acum problema este ca...cu cat accelerez mai tare cu atat se aude un fasait din ce in ce mai tare, nu am lipsa de putere, nu s-a schimbat absolut nimic cu puterea masinii! Merge la fel de bine ca si inainte sa se auda bufnitura numai ca este acest fasait care se aud foarte tare! Am verificat futunele vacuum, totul este in regula cu ele! Nu stiu ce ar putea fi si de aceea am ajuns aici! Sper sa ma ajutati cu informatiile voastre! Va multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.