Jump to content

MCatalin

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    320XD 184 HP touring

MCatalin's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Schimbat garnitura admisie cu clapete cu tot m-a costat 500 lei la service BMW Oradea. Cam mult 800 la Bavaria...
  2. Alte 2 probleme au aparut, minore. 1. dau in marsalier cand parchez pun frana sa opresc si pocneste ceva (pare fata dreapta). Nu face tot timpul. In general nu face dupa ce sta un timp, sau face odata si apoi nu mai face. Daca s-a confruntat cineva cu aceasta problema il rog sa-mi spuna cum a rezolvat. 2. la pornirea la rece scutura un pic masina (se simte in masina) im de 10 secunde apoi nu se mai simte.
  3. Nu cumva face si un zgomot urat cand virezi? Ai destul lichid de servo? Nu curge pe undeva? Eu am patit cu o conducta la caseta sparta partial si am ramas fara. Daca nici una dintre acestea nu e atunci probabil trebuie schimbata pompa.
  4. Cam acelasi mi-a iesit si plin cu plin. Sunt multumit pentru cum am mers (tare) si faptul ca e un break automat si 4x4 permanent . Pe SUV Nissan qashqai am avut cu 1,2 l mai mult 4x4 decuplat tot automat si tot 2l diesel dar 150 cai vs 184 cat am pe bmw.
  5. Am montat anvelope Michelin CrossClimate. Din nou echilibrarea am facut-o f greu dupa ce am fost (la recomandarea multor vulcanizatori _ inclusiv reprezentanta BMW Oradea) la toti indreptatorii de jante din Oradea care au zis ca sunt nebun - jantele neavand probleme. Anvelopele dupa ce s-au uzat un pic par galagioase la temperaturi ambientale de peste 25 grade. Facut distributia anul trecut la un cost total de 5200 lei cu piese originale din reprezentanta dar la atelierul al unui amic. In rest masina e chiar ok. Dupa un drum de Grecia 2000+ km am avut la bord un consum de 7,4%.
  6. La mine se aprinde automat cu comutatorul de lumini in poztia 0.
  7. Am facut primul drum lung cu masina. Aprox 650 km. Masina a mers superb dar m-au deranjat din nou vibratiile in volan. Fiind in cluj am incercat sa reeechilibrez rotile din nou la un centru mai de fite. Vreau sa spun ca problema s-a rezolvat alegand rotile mai bune pentru fata, reechilibrat, rotit cuciucurile pe jante, umflat la presiunea indicata pe stalpul masinii. Totodata am aflat ca seria 3 ca si a mea este foarte pretentioasa la roti. 80% din cei care apeleaza la ei au avut BMW. In sfarsit e perfecta masinutza.
  8. La mine nu se poate schimba decat cu motorul jos fiind xDrive. Pretul cred ca e unul special pentru prieteni, ma rog, am gasit un om bun. Sunt in Oradea deci Bucurestiul e cam departe. Se poate trece si in istoric desi nu stiu cat mai conteaza... 248 kkm.... e mult. Service-ul nu e acreditat sau reprezentanta.
  9. Multumesc de incurajari. Imi e draga masina momentan si eram foarte speriat in urma a ceea ce am citit/povestit despre distributie. Am sa o schimb la toamna cand trece un an de la schimbul de ulei. Am gasit pe cineva de incredere care mi-ar face distrbutia cu piese originale la 2700 lei. Nu mi se pare lumea. Mi-e groaza doar de scos motorul afara si pus inapoi. Se poate gresi de multe ori la operatiune.
  10. Am schimbat fulia si cureaua accesorii. Nu am mai simtit vibratiile. Vineri va fi testul de drum lung. Lantul se aude dupa ce motorul incepe sa se incalzeasca si nu se mai aude cand e cald. Din experienta voastra cat de urgent ar fi de facut distributia?
  11. Multumesc de sfat. Revin dupa ce rezolv cu impresii. Acum, urgent este fulia de la vibrochen... Si azi am auzit lantul la rece. Am mult de investit. Mi-am luat o coaja de masina, dar imi place. M-a cam prins flama de BMW-aua )
  12. Va salut, Tocmai ce am trecut si eu la un BMW 320D xDrive Tourer din 2010 (fabricatie 2010!), cutie automata, 184 CP, istoric service complet,248 kkm, adusa din Germania/Austria. Distributia a fost facuta la 17 kkm!!! Nu mai intreb daca trebuie facuta, am inteles ca e loterie. La reprezentanta la testul oficial cu microfonul/tester nu a iesit sa fie problema. Injectoarele undeva la 0,2 doar pistonul 1 arata 0,9. DPF cam la 60% consumat. In rest crapaturi la rola de la vibrochen, o eroare de schimb ulei la cutia de transfer si cele 2 bucsi de la bratele de jos, partea din spate. Problema pe care o semnalez este o vibratie la volan la acceleratii solide in curbe la viteze de peste 80-90 km/h. Are cineva idee de la ce provin? La mers constant, demaraj pe drum drept nu apar vibratiile. Multumesc, C.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.