Jump to content

filter

Members
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW X5

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

filter's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

3

Reputation

  1. Cine merge predominant in afara tarii excluzand Germania nu prea are cum sa puna consum de 180km/h ca sunt camere si masini fara semne peste tot. La noi cel putin daca sunt cu copil in masina nu pot sa ii dau peste 160, mult prea aglomerat ca sa mergi constant, plin de bizoni care iau de volan indiferent de cine vine din spate si cu ce viteza. Si decat sa franez/accelerez odata la cateva minute de la 180 la 100 cat au aia de se baga aiurea si sa amestec mancarea pasagerilor mai bine merg mai constant mai jos.
  2. Schimba anvelopele stanga dreapta si vezi diferenta. Am o masina la care o anvelopa e substantial mai coapta decat restul, cred ca a fost ultima anvelpa din stiva cand le-am depozitat peste iarna si a batut-o soarele. Spre norocul meu e masina de oras, nu ma intereseaza prea mult starea ei, la anul o pun pe spate si aia e.
  3. Tot ce scrie BMW pe el e cel putin dublu fata de producatorul care a facut piesa aia in echiparea de fabrica. Mai departe fiecare cum vrea, cat tine masina, cati are de bagat etc.
  4. Boala serviceuri-lor din tara noastra, nu respecta procedura nici daca le-o legi de gat dar in cazul tau e ciudata doar partea cu suruburile. Pentru cultura generala sa stii ca exista si o procedura ISTA unde nu spune nimic ca sa nu misti rotile, deci probabil nu conteaza prea mult daca le misti sau nu. Referitor la schimbarea de trepte manual, eu ma indoiesc ca aia nu au schimbat manual treptele, e cumva la mintea copilului sa vezi daca mai schimba bine pe manual doar daca nu aveau angajat pe cineva caruia ii era frica sa atinga ceva ca sa nu se strice
  5. Normal ca merg, realizezi ca anvelopa se poate schimba si din alte motive decat uzura. Doar nu schimbi 4 cauciucuri cand tai unul pe fata intr-o groapa. Totul e sa pui acelasi producator si acelasi model.
  6. Am scris la Cobalcescu in Bucuresti si mi-au schimbt cardanul la X5 E70 LCI. S-au miscat binisor maxim 4 ore timp in care au asteptat sa se elibereze un mecanic. Munca efectiva nu cred ca a durat mai mult de o ora, in jumatate din timp nu a fost nimeni pe langa masina dar nu pot sa le reprosez nimic atat timp cat oamenii au fost sinceri de la inceput si mi-au zis cam cat dureaza. Am fost la serviceuri pentru treburi de o ora maxim si jumatate de zi nu se uitase nimeni la masina.
  7. filter

    Jante bmw x5

    Jante BMW SH de pe OLX pe 18 sau 19 in functie de ce drumuri ai in zona. Sunt multe oferte pe OLX, nu merita sa cumperi turcisme la masina cu Xdrive de aproape 2.5 tone cu pasageri in ea. Denzent si alte jante cu care esti obinuit pe masini mici nu au ce cauta pe X5. Foarte multe masini vin cu doua seturi de jante din Vest, normal ca samsarul vinde jantele separat sa mananca si gura lui o paine si e plin OLXul de ele
  8. Sugestia mea sa nu te grabasesti sa iei motor de 3 litri diesel Euro 4, ca anul asta intra taxa de poluare de care tot vorbesc astia de prin vara. Daca te grabesti ia facelift cu Euro5 altfelmai bine astepti sa vezi ce vine.
  9. S-au rebrandiut bĂŁieții, la un service care merge și unde vin clienții pe recomandari nici nu le trebuie firma la poarta. Astia fac artificii de marketing
  10. Inca merge linkul, doar ca e o idiotenie totala sa trebuiasca sa pui datele a doua posibile programari ca apoi sa suni defapt dac avrei programare. Referitor la GDPR, vad ca asta e noul praf in ochi daca nu vrei sa faci ceva ca lumea. Nu au facut verificarea ca in afara ca era scump si mult mai complicat tehnic sa te integrezi cu baza de date, coada de mesaje, securitate, load balance... in fine, multe. Asa primeste un nefericit o avalansa de mailuri automate si raspunde si el cand poate.
  11. Mergi zilnic in aglomeratie daca asta cere drumul, un om obisnuit cu SUVul BMW nu cred ca ia Golful (doar un exemplu) doar ca sa economiseasca 15 lei la zi. Mai nou am inceput sa mai folosesc tramvailul pe distante scurte sau metroul cand nu merg la orele de varf nu ca sa economisesc gaz dar traficul in Bucuresti a ajuns o mizerie de nedescris. Macar nu imi mai fac nervi cu prostii care blocheaza intersectii, taximetristi si dubari care au prioritatea speciala, etc.
  12. Scria cineva mai sus ca nu iese mai mult de 4.5 litri, gresit! Am stat tot timpul pe langa masina cand am schimbat la X5 la Faur si in acelasi timp schimbau si la un F10 cu 250k km langa mine. Oamenii mai desfac niste suruburi pe la convertizor, pe care le strang apoi cu cheia dinamometrica exact pe cuplu dat in carte si am vazut cu ochii mei 6.4 litri cursi din F10 si 6.2 din X5. Daca nu iese mai mult de 4.5 litri, cel mai probabil sunt pierdut pe undeva Ahh si mai e o treaba, la Faur au lasat masina aproape 4 ore sa curga ulei din ea, cate serviceuri isi permit sa blocheze un elevator jumatate de zi ? Faur nu traieste din schimbat de ulei, fata de altii care cer de la 2400 de lei in sus si pun poza pe Feisbuk ca au facut un schimb de ulei la motor.
  13. Daca crezi ca merita riscurile cu o turbina in plus pentru cai in plus, ia-l. Consumul e ultima grija cand iti iei motor de 3 litri diesel. Eu am vrut sa iau pe E70 bi-turbo dar e plin internetul de povesti cum ca ar pica turbina mica. Am inclusiv un vecin care a avut probleme cu turbina la el, doar ca omul e paralel cu tehnica nu stia ce s-a stricat. De F15 nu stiu nimic, dar tinand cont ca vii de pe Nissan crede-ma ca si 3.0 D va iti va parea racheta.
  14. Am scos pe e70 LCI, 8.2 Bucuresti - Grecia (Halkidiki) si retur, mers foarte legal cam un sfert din drum ca ii era rau lu fiu-meu si am mers cu geamul deschis In Bucuresti e minim 14, maxim cat vrei La drum lung e incredibil X5-ul, totusi in oras nu stiu cum a putut da BMW cifrele alea de consum, nici noaptea la vale nu scoti ce spun aia la oficial.
  15. L-am urmarit pe Buhnici mai pe la inceputuri, in revieurile lui ar vinde si cartofi gradinarului, review-ul e practic o reclama mai lunga decat la TV. Niciodata nu a spus nimic de rau de o masina, desi a testat si cateva coji care clar aveau parti proaste iar cand si-a facut casa mai avea un pic sa faca reclama si soarele care batea pe ea daca i-ar fi iesit ceva. Nu se poate compara continutul lui cu ce fac bloggeri consacrati de afara, un strain daca pune mana pe un telefon prost o spune, cand se urca intr-o masina care in care stai cu genunchii la gura la fel, la noi spui doar ce aproba cel care ti-a platit un review
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.