Jump to content

Paul_konstantin

Members
  • Posts

    54
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bacau/Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW e91 '08 - 320dA - N47 (da stiu, probleme la distributie)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Paul_konstantin's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

15

Reputation

  1. Update S-a dat jos motorul, una din camasile la un cilindru e fisurata si a coborat mai jos... de aici si simptomele Avand in vedere ca gasesc cam greu Bloc motor (cu pistoane si etc), si ca majoritatea sunt blocuri goale (si cat va costa manopera sa muti de pe una pe alta, mai schimbi segmentii si etc)... ma gandesc la un alt motor gol fara anexe la km mai putini.
  2. La asta ma gandeam si eu, dar cand accelerez pe loc se intaresc furtunele (merge pompa de apa) si mie oricum imi da afara pe la vasul de expansiune care e nou (are o gaura la gura acolo) + furtunul care vine din motor la Radiator devine cam tare...
  3. Salut, 1. Problema - presiune in instalatia de racire (nu am ulei in antigel, nici apa in ulei)... si in caz ca se adevereste temerea mea cu fisura la blocul motor intre cilindrii 2 si 3, trebuie sa vad ce bloc pot sa pun Merge de pe orice N47 143/177 pana in 2010?.. al meu fiind N47D20A de 177hp productie 03.2008 2. Totul a inceput intr-o seara cand am pornit masina si mi-a dat martor nivel minim de lichid de racire. Deschid capota, fusese dat afara tot lichidul fara furtune sparte si etc. Okay, completez si am mai mers pana mi-a dat iarasi in maximum 1 zi, doar ca acum era fisurat si vasul de expansiune... M-am dus in service, si am cumparat unul nou OE, am pus alt antigel si da-i bataie. Pe langa asta a inceput si cutia sa schimbe ciudat intre 2-3... Nu am mai mers prin Bucuresti, si pe urma am pornit la drum intins, dupa vreo 90km... iar imi da in bord nivel mimim de antigel. M-a enervat maximum... am zis sa completez ca mai aveam 500ml de amestec mai mult apa decat antigel, ca pare ca problema nu o voi rezolva (ca temp atunci nu coborau sub 5-6 grade). Am oprit in primul peco si am luat apa distilata ca ma astepta un drum cu opriri cam din 100 in 100 km sa completez... Am zis ca ori termostatul s-a dus (schimbat pe OE acum 1 an) ori presiune in instalatia de racire si acolo sunt alte probleme La intoarcere cam tot la fel a facut, (cutia tot cu socuri schimba intre treptele 2-3) am observat ca mergeam mai mult daca aveam climatizarea pe rece si nu pe cald... in fine, am dus-o direct in service, am zis sa incepem sa investigam, schimba termostatul si senzorul de temp antigel (pt orice eventualiatate)... si am descoperit ca socul din cutie a fost ca baia de la CVA era fisurata si ramanea incetul cu incetul fara ulei si nu prea mai avea presiune (acum ~75000km i-am facut revizia)... i-am facut revizie si ma bucur ca nu s-a stricat nimic si schimba ca noua. Dupa ce am schimbat termostatul, la fel face (am mers pana la Ploiesti sa o testez)... si acum ramane doar partea cu presiunea in instalatia de racire (_chiulasa_, Garnitura de _chiulasa_ sau Blocul motor fisurat intre cilindrii 2-3, dar inclin spre ultima). Vad zilele viitoare ce problema e mai exact
  4. daca ii anulat EGR cred ca problema e la cel de langa pompa de apa. Si mie mi s-a blocat in august (dar pe inchis), si l-am schimbat cu unul nou OE
  5. Salut, ce motor e? Oricum, parerea mea ca cea mai sfanta e joja, asta daca ai Tot dupa joja ma iau chiar daca am masurare electronica si pe navigatie si pe BC in bord (cea in bord e ceva mai ok ca la navigatie, gen mai multe liniute, dar nu e ca joja)
  6. Am pus arcuri Pro Kit pe e91 si vin ok, drop fata-spate https://imgur.com/2gTXOQC vazusem ca nici la E92 nu vin bine pe drop (cel putin am vazut cateva cazuri)
  7. Anul trecut in primavara am luat si jante de 18" style 193 + arcuri Eibach Pro Kit sa o cobor putin. ... https://imgur.com/2gTXOQC Cauciucuri noi Nokian Z-line care pana acum dupa 2 veri, s-au comportat foarte bine (ploaie, uzura si etc) Iarna tin jantele de 16 cu Nokian WR D4 (intru cu ele pe a 3-a iarna) in primavara ma gandeam sa pun pe spate distantiere de 2cm cu prindere dubla... ca style 193 pe e91 pe spate vin cam inauntru, pe fata e ok
  8. Sunt de 100mm (114 ar fi ocupat tot spatiul)... mi se pare ca se aude ca inainte doar ca mai gros, mai bine zic eu... cred ca e de la Tipsuri, vorba ta. Sa stii ca am accelerat-o cand era fara finala si se auzea mai tare... Eu voiam sa am toba finala, nu conta de care, si nu voiam sa las cea originala si sa o tiganesc pe acolo. Am zis ca in caz de ceva, se poate pune destul de usor cea originala. Voiam look de 335 dar fara sa ies din tipare cu sunetul.
  9. Salut! Am mai facut mici retusuri de cand nu am mai postat : - schimbat capacul tacheti cu nou OE (scurgere de ulei) - inlocuire termostat cu nou OE (cel din 2008 si-a dat duhu pe inchis) - schimbat alternator - mi s-a rupt acolo la borna si am ramas pe drum pe undeva... noroc ca am prieteni buni si in 2 ore am gasit si alt alternator si eram inapoi la drum. - schimbat compresor AC - fulia s-a dus, se gaseste ft ft greu fulie separata. Am luat alt compresor... + inlocuire freon - stage 1 - la Powertech Buzau - 210hp si 430Nm pe dyno. Odata cu asta am schimbat toate garniturile intercooler+turbo - schimbare cardan dupa ce in a 3-a pe la 2000rpm facea o trepidatie ciudat. Se pare ca era cam distrus el, si am pus altul - niste bucse pe spate - schimbare mecanism stergator luneta. S-a colmatat si am luat mecanismul nou OE + alt brat - cabluri frane (erau cam crapate) + alt lichid Estetic - M-packet exterior + tunele aer pt frane la bara fata. - vopsit trimuri interioare din aluminiu in negru (Sapphire black)... am zis ca PianoBlack e prea clasic. - led markere de la Ledit Up - 2 ani garantie - in fata, nari duble lucioase + prelungire lip fibra sticla vopsit negru bmw. - in spate - am luat difuzor dublu nou, modificare finala in dubla. (adica asta https://imgur.com/a/dAHdj5s). Am zis daca scot finala sa pun 2 ca sa nu o fac sa urle mai tare. Evacuare facuta la Pilot Service in Voluntari https://imgur.com/0qN2kIl https://imgur.com/Sww61pk https://imgur.com/a/yBXieeN Daca imi mai amintesc, voi mai scrie
  10. Frumoasa! Sa o folosesti sanatos fara evenimente Eu cand mi-am luat e91-le, am mers cam 130 de km si pe urma direct in... schimb ulei+filtre, distributie, revizie CVA, bujii, antigel si inca vreo cateva. Asa e cu masinile astea SH...
  11. Salut, cat ar costa softarea la E91 6HP19z (177hp)? (stau in Bucuresti)
  12. Recomand Serv. Team BMW - am cam 50.000km facuti cu distributia schimbata la ei. Tot la ei am facut si revizia la Cutia de viteza 6HP19z... De 1 an si jumatate am si stage 1 (acum Nm motorului sunt cam la maximul recomandat de ZF pentru cutie, dar nu sunt probleme, schimba ft ok) Nu am avut probleme la motor, ci doar alte prostii (role, curele, bucsi etc)
  13. Eu am soft facut la Powertech Buzau de cca 21.000km... si le-am zis ca vreau soft normal, sa fac mai usor o depasire etc. masina e automata si are >300k km inainte de soft a scos 173hp si 355Nm (vs 177hp si 350Nm cat zice talonul) dupa softare 210hp cu 429Nm... cu toate ca 6HP19Z are un maximum recomandat 420Nm, momentan nu am avut probleme. Schimba liniar cutia Am mers cu un prieten cu un E92lci 2012 184hp stoc, si a stat in dreata... a concluzionat ca in ture e mai silentios motorul meu ca al lui. O fi de la soft... revenind la F30, din cate stiu 8HP e mai avansata ca 6HP si cel mai probabil pe F30 320d cu N47 s-a pus GA8HP45Z cu max torque teoretic de 450Nm (unii ar zice ca e pana la 500Nm, dar nu recomand) La cutiile 6HP si 8HP, ZF ar fi testat cutia cu uleiul original pana pe la 160.000km, cu o rata "acceptabila" de probleme... ce e dupa valoarea asta, ar trebui uleiul si toate cele sa fie schimbat la interval de max 80.000km. BMW face marketing si ii zice "Lifetime", care e de fapt, cati ani are garantia sau "durata medie de viata" a modelului respectiv.... Dar forumurile/grupurile de FB sunt pline de oameni ce recomanda a nu se schimba uleiul din cutiile automate, ca e lifetime
  14. Vlad - 0721 259 522 are service-ul prin Pantelimon... omul repara si e30, e46 etc. Cred ca are rabdarea si priceperea necesara...vezi ce zice si el.
  15. si eu am avut o problema la cardan... N47 2008 automat Initial cu distributia si cu etc, am schimbat doar flansa dinspre diferential. Imi trepida printr-a 3-a de pe la 1800rpm, cand incepe cuplul, si se simtea undeva pe la mijloc. Am schimbat si flansa de la cutie, am si gresat partea culisanta, nicio imbunatatire. Ideea era ca in a 4-a brusc nu mai facea, sau viteze mari (gen 180-200). Am tot cautat pe net, pana la urma l-am dat jos, l-am dus la un service de reconditionat si imi cerea prea mult... ca era dusa crucea, blocata aproape, era varza cardanul ). Am luat alt cardan din dezmembrari (~500 parca) si merge brici
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.