Jump to content

Mario.b21

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    E91 320i

Mario.b21's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am rezolvat problema cu fumul. Au fost simeringurile de la supape( ca sa fie schimbate, trebuie demontata bateria?). Pana acuma am 2000 de km si masina merge ok. Uneori cand motorul este rece tremura vreo 5 minute la plecarea de pe loc... Am mai avut problema asta doar iarna. Sa fie ambreiajul sau volanta....? Dupa atatia nervi si bani mancati as vrea sa imi fac si eu placerea sa cumpar aceste stopuri https://www.ebay.de/i/123096170663?chn=ps. Are cineva asa ceva? Functioneaza macar 1 an ?
  2. Am vazut ce masini sunt pe OLX... Ieri nu am verificat uleiul cand am plecat. Pe factura scrie ca au pus ulei BMW LL 5w30 4,25l. Fum albastrui scoate cand plec de pe loc un puf. Ma gandeam ca o sa scap daca rezolv problemele astea dar se pare ca este in alta parte buba. Interesant ca pana acuma nu a mirosit a ulei.
  3. Salut! Ieri am luat masina. Intr-adevar a fost problema cu cablul de la valvetronic. Dar acuma am o alta problema. Miroase foarte tare a ulei ars in masina. Ma gandesc ca, curge pe la o garnitura ceva...... Mi-au schimbat si uleiul. Ma gandesc ca mi-au pus 4.25l, om prost si eu nu am verificat nivelul uleiului ieri si astazi mi s-a aprins becul de la ulei. Am completat 1l. Cred ca nu au pus ei 4.25l ulei pentru ca eu cred ca este imposibil sa imi piarda 1l de pe o zi pe alta.... De ieri pana astazi am facut maxim 20 de km, iara, imposibil sa imi consume 1l de ulei. Intr-adevar s-a schimbat sunetul motorului la pornire si este mult mai silentios. Problema cu fumul tot nu a disparut de la plecarea de pe loc ( am postat intr-un alt topic problema)... Sincer nu trece o zi fara sa fie ceva. Asa m-am saturat... Intelegeam daca luam un cotet de masina sau nu o intretineam corespunzator... Eu sincer cred ca toate lucrurile astea dovedesc ca BMW-ul nu mai este ce a fost o data...
  4. In primul service a folosit un tester multi-marca, s-a uitat la niste valori, nu stiu care. Iar cei de la BMW ma gandesc ca au folosit un tester dedicat
  5. Treaba a stat in felul urmator. M-am dus la ei au pus tester-ul si a iesit eroarea 2b63. In prima faza au zis ca schimba senzorii de la axa cu came si daca nici asa nu merge ok inseamna ca este problema la distributie... Au schimbat si distributia, au pornit masina a mers 1 minut ok si a reaparut exact aceeasi eroare 2b63. Au zis ca mai incearca maine inca ceva ( nu stiu ce, pentru ca nu mi-au zis) si daca nici asa nu se rezolva problema o trimite masina intr-un alt service... Banii care i-am dat pana acuma si banii pe care ii voi mai da, cu ei puteam linistit sa imi cumpar o alta masina BMW-urile astea. Masina cumparata in 2007 cu 15.000 de km, deci practic noua... Am intretinut-o ca la carte si asta-i 'multamu'
  6. Am uitat sa precizez, si senzorul de la volanta a fost schimbat...
  7. Salut! Am schimbat tot kit-ul de distributie, a fost pusa la loc, schimbati ambii senzori de la distributie. Am pornit masina, a mers 1 minut cum trebuie, dar s-a aprins din nou Check Engine, exact aceeasi eroare. Nu stiu ce drq sa ii mai fac. Distributia a fost schimbata intr-un service BMW.....
  8. Am fost la un tester cu masina si am avut o surpriza foarte mare. Eroarea 2b63, schimbat senzorii de la axa cu came( asa mi-a spus mecanicul), aceleasi simptome. Mecanicul mi-a spus ca este sarita distributia si trebuie pusa la loc. Acuma va intreb pe voi. Daca a fost sarita distributia a afectat si alte piese din motor? Masina porneste bine, se poate merge cu ea, doar ca nu trage si are un sunet ciudat. Initial am mai mers cu ea vreo 50 de km aproximativ, pentru ca nu m-am gandit nicidecum ca asta ar putea fi problema. Masina este trasa acuma pe dreapta si astept sa fie reparata.
  9. Salut! In urma cu 3 zile am schimbat filtru de aer. L-am mai schimbat de 2 ori si nu am avut nici o problema. Dupa ce am schimbat filtru de aer am pornit masina am plecat de pe loc si in 100-200m mi-a taiat gazu, s-a aprins in bord check engine si nu a mai tras motorul. Masina porneste bine, nu are fluctuatii la relantiu, singura problema este ca nu trage, are un zgomot infundat motorul, si presupun ca are un consum mai ridicat de benzina ( nu am facut mai mult de 30-40 de km in 3 zile) dar parca a scazut mai repede liniuta de benzina. Am repetat procedura de schimbare a filtrului crezand ca am gresit undeva, dar totul a fost pus exact cum trebuie, iar cand era filtru scos puteam sa vad clapeta de acceleratie, am accelerato pe loc cu pedala in podea si am observat ca clapeta de acceleratie nu se deschidea la maxim, se deschidea foarte putin. Am fost la o diagnoza cu masina dar eu ma aflu in Germania iar cel care mi-a facut testul era din Cehia si nu prea stia germana si nici nu a vrut sa imi arate ce eroare i-a dat de frica sa nu ma duc altundeva sa o repar sau chiar nu am inteles... dar dupa ce a vazut care este eroarea a scos guma de la debitmetru de aer s-a uitat putin pe acolo si a zis sa vin luni... Citind pe forumuri am vazut ca problema ar putea fi de la debitmetru de aer. Am scos astazi mufa de la debitmetru si am mers putin cu masina. S-a simtit o diferenta la cum trage dar nu foarte mare, dar acel zgomot de infundat tot exista. Sa fie de la debitmetrul de aer?
  10. Un mecanic bun in Timisoara poate sa imi recomande cineva?
  11. sby poti sa imi dai mai multe detalii? Este costisitor de schimbat?
  12. Inainte nu am sesizat nici o problema cu puful de fum inafara de atunci cand nu am pornit masina dr ceva timp. Ar putea sa fie din cauza benzinei?
  13. Va salut! Este vorba de un 320i E91 din 2006 cu 150.000 de km Sa va spun povestea mea pe scurt. Totul a inceput acuma 2 saptamani cand am fost sa schimb uleiul vechi ( Castrol Magnet 5w40 cumaprat din Romania) cu unul de la Liqui Moly 5w40 TopTec( cumparat din Germania) care are specificatia BMW LongLife-04. Este prima oara cand am pus alt ulei infara de Castrol. Am schimbat uleiul, am plecat de la service si am vrut sa parchez masina cu spatele cand a venit un fum gri-albastrui ( nu are o culoare anume). Am mai patit asa ceva o data dar s-a intamplat doar la pornire sa dea un puf de fum dupa ce masina a stat parcata vreo 2 luni fara sa fie pornita. De la schimbul acesta de ulei treaba sta in felul urmator. Motorul este cald, ii dau o 'talpa' cu ea scoasa din viteza, iasa un puf de fum (din 10 incercari, de 8 ori iasa fum), la plecarea de pe loc scoate fum. In mers, la accelerari in orice viteza si la relantiu nu scoate gram de fum. Am fost cu ea la un tester, nici o eroare. Am fost la un mecanic care mi-a spus ca ar putea fi de la benzina. La consumul de benzina nu am sesizat nici o diferenta, am exact acelasi consum, cu uleiul am 800 de km nu a scazut deloc, bujiile au 2000 de km, filtru de aer l-am schimbat cu uleiul, benzina am pus de la Agip de 95 si Aral tot 95 ( in Germania). Am verificat sa nu fie apa in ulei sau invers, la fel nici o problema. Cu vechiul ulei am completat aprox. 500 de ml in 10.000 de km... Sa fie din cauza benzinei, sa nu ii placa uleiul asta? Va intreb si pe voi ce parere aveti. Va multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.