Jump to content

Asmodeus

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Nimic momentan

Asmodeus's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Tot cu aceeasi problema... acum cateva zile, am fost la drum si a trebuit sa opresc si sa pornesc succesiv motorul.. la un moment dat a inceput sa scoata un fum spre albastrui, mai des si cu aproximativ acelasi miros... am mers un pic cu ea, dupa care nu a mai scos deloc fum si a mers normal... de la ce ar putea fi ? Ajutor pls, prima data m-am gandit sa nu fie ceva de la turbina, dar daca ar fi fost de la ea, ar fi trebuit sa fie constant fumul...
  2. asta cam asa e, cat a fost vara nu am prea resimtit sau nu am bagat de seama... ;-?
  3. La mine nu scoate deloc fum, doar mirosul urat
  4. Da, exact, ceva de genul. Eu am cumparat masina acum 5.000 de km, iar fostul proprietar a zis ca abia ii schimbase uleiul... ideea e ca m-am uitat la joja si nici nu consuma ulei. Dar, ipotetic, daca ar fi de la ulei, cum as putea elimina mirosul ? Si, daca nu e de la asta, atunci care ar fi problema? Multumesc.
  5. Salutare. Am si eu o dilema pe care am intampinat-o nu de mult timp... am un BMW E39 525d din anul 2003 ( varianta cu DPF ). De la o vreme, la esapament am constatat un miros imbacsit... si nu miroase a fum normal de esapament, noxa, nu stiu, nici macar nu se poate sta langa din cauza mirosului; se intampla cand o pornesc dupa o perioada indelungata de timp (+24h), sau dupa un traseu mai lung si stau oleaca la ralanti. Am intrebat o cunostinta si mi-a zis ca ar fi din cauza DPF-ului, ca cica se "regenereaza" si ca nu e nimic de speriat... acum, vreau sa aud de la persoane mai "avizate". Va multumesc mult, o zi frumoasa.
  6. Buna seara tuturor. M-am gandit sa imi prezint si eu masina pe acest forum, mai mult datorita sfaturilor pe care le-as putea primi din partea celor mai experimentati, dar si ca sa am eu o continuitate a mea. Masina nu este cine stie ce, dar pentru mine inseamna mult ( ca si pentru fiecare proprietar, masina lui e cea mai tare ) ). Este un BMW E39 525D din 2003; are la bord 236k km ( tind sa cred ca is reali, fostul proprietar a cumparat-o la randul lui in 2016 si in acel moment ultima revizie era in momentul in care a achizitionat-o el, la 202k km... deci din 2016 si pana acum cat ar fi putut face... ). Pana acum am mai condus un E46 touring... ca si diferenta nu prea poti spune ca e mare lucru, si E46-le fiind tot din 2003, au cam acelasi design in interior. Este modelul stock ( desi mi-as fi dorit cu Packet M, nu e nicio problema, se poate pune, dar macar sa fie frumos si sa iasa bine, nu tiganeala ). Ca si probleme nu a facut pana acum ( o am cam de 2k km ); ce ma deranjeaza este ca la 120km/h trepideaza destul de tare volanul, dar dupa ce trece de 120, nu se mai simte acea trepidatie. De la ce ar fi problema ? In rest, nimic, o sa mai postez pe parcurs in functie de ce mai realizez si eu, sper sa nu manance bani ( oricum, am inteles ca is masini deosebite care nu te saracesc ) ). O seara frumoasa tuturor, si astept sfaturi din partea voastra, ca unui incepator in ale "bamveurilor".
  7. Aia de pe olx nu cred, dar am gasit una in Germania care imi prezinta mai multa incredere ( ma rog, poate e doar o amagire faptul ca e din Germania, dar macar imi incerc sansa ). Stiu ca nu are ambreiaj, dar am vazut mai multe discutii de ex: daca stai la semafor, unu zice ca e bine s-o dai din D in N, altii zic ca e bine sa ramai in D cu piciorul pe frana, ca daca tot faci manevre din astea multe, se strica cutia. La asta ma refer, as cam vrea sa stiu principiile de utilizare cat mai corecta din partea unor oameni care stiu mai multe... si bine. Nu imi e lene, nu stiu sa folosesc functia "Search", asa ca am luat toate cele 23 de pagini cu topic-uri de Seria 7. Daca mai stii si alte zone unde m-as putea uita, ar fi de mare interes. Ma gandesc ca dupa ce voi achizitiona un astfel de model ( indiferent daca va fi de aici sau nu ), vreau sa fac o prezentare la "Masina mea", ca sa ma indrumati cat mai bine ( Nu imi e rusine sa cer ajutor si informatii, sunt deschis mereu sfaturilor ) si sa nu deschid nspe mii de topic-uri.
  8. Alte pareri, opinii, idei ? Fiind vorba de E38, marea majoritate vin echipate cu o cutie automata, cam cum se foloseste asta? ( poate suna cam naiv, dar nu am condus automata in viata mea ... )
  9. La ce te referi prin a ma documenta, ce este indicat a schimba prima data la un astfel de model ? Alte pareri din partea altor utilizatori, va rog?
  10. Multumesc frumos de idei. Nu stiu, nu am luat legatura cu el, mai intai sa vad care e faza cu acest tip de motor pe gaz. Nu ai intampinat nicio problema la motor / nu trage mai din greu fata de cum era pe benzina? Nu am un etalon stabilit al performantei unui motor, dar am avut un E46 318d 116cp touring si pot sa zic ca masina asta nu stie ce e ala deal... la o caroserie de 1.555kg sa ai 116cp si motor de 1951cc, imi da sperante mari asupra puterii unui motor din asta de 2.8 pe gaz. De ce spui ca este lesinata?
  11. Salutare. Am nevoie de niste ajutor din partea voastra... de curand am gasit aceasta masina pe olx: https://www.olx.ro/oferta/bmw-728i-e38-gpl-omologat-accept-variante-IDaJZLz.html#4cc9101280;promoted. Si as fi interesat ce pareri aveti despre gaz la un asemenea motor, ce se poate intampla ( negativ ), ii dauneaza prea mult ? Si in ce sens... PS: Va rog doar persoanele cu intentii bune sa comenteze si care au habar despre ceea ce zic ( experienta proprie daca se poate ), nu ce au auzit de la altul care si ala a auzit de la altul. Persoanele care vin cu comentariul "daca nu ai bani de lux, vezi-ti de viata", sa se abtina va rog, daca pot salva un banut ( mai ales in zilele noastre cand benzina e 5.8 lei, iar gazul e 2.6 ), de ce sa nu o fac, pentru o mai buna viitoare mentenanta a masinii ? Va multumesc mult.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.