Jump to content

Lovexyz97

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    None

Lovexyz97's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Am revenit cu o mica problema , si am nevoie de un sfat la asta ca e cam grea, am estimat costurile cu toate cam in medie ma va costa intre 2650 ( cu pret al masinii de 1500 de euro , sper sa pot negocia) si 2850 de euro daca nu se negociaza nimic. Platforma am gasit de la romfour 600 eur (CMR + Asigurare) mai ramane decat sa imi rezerv locul pentru transportul de persoane tot cu Romfour cred si sunt gata de plecare. Problema suna cam asa , eu nu vreau sa iau masina pe numele meu, pentru ca daca as face asta ar insemna bataie de cap si stres in Romania , pentru ca intentionez sa i-o vand mamei sau tatalui printr-un contract de V-C, si trebuie sa merg pe la fisc pe colo si pe colo , Combustibil , nervi ,si stres la 30 de grade acum vara nu suna "Yayy", si as vrea sa imi ziceti daca e posibil urmatorul lucru , sa cumpar masina pe numele mamei cu o copie de buletin, si dupa sa obtina ea nr rosii in ROMANIA pentru RAR si sa faca inmatricularea. Adica contractul sa fie direct intre Neamt si Mama , fara a mai fii eu undeva la mijloc, asta ar insemna ca eu sa semnez in locul ei, si vreau sa imi spuneti daca ce fac e legal fara procura, sau mi-ar trebuii procura sa cumpar o masina pe numele ei ea nefiind de fata. E destul de greu sa umblii in romania dupa 4 exemplare la "dracu cu carti" la fisc la aia la aia. Vreau sa imi spuneti daca se poate corect si respectand legea sa fac chestia asta , fara a fii pasibil de nu stiu ce ani de puscarie pentru un cacat minor.Am inteles ca daca masina vine pe platforma si nu este nevoie sa schimbi numele vanzatorului in brief-ul mare si brief-ul mic , nemaiavand nevoie de numerele de tranzit totul pare a fii ok. Astept pareri, daca e legal merge , daca nu fac un sacrificiu si ma agit sa fac ce e legal si cu minim de ani de puscarie.
  2. Consider ca este din punct de vedere bine pentru tine sa fii calculat si sa fii matur sa stii la ce te supui inainte de a lua actiune.Au mai trecut ceva luni si am revenit cu o decizie , am avut un surpuls de bani printr-un eveniment nefericit , si ma gandeam sa plec din tara si nu stiam unde , am mai cumparat o masina din germania , o mazda 3 kilometrii reali verificati in tara la mazda DRS (Service electronic - 122k ultima interventie asupra ei cumparata de mine la 130k) , si consider ca in germania am mai multe sanse sa gasesc un proprietar ceva mai sincer si mai direct. Planul a fost sa plec in UK , dar din cauza iesirii din UE viitorul e incert si am ales sa invat germana pentru ca engleza stiu deja la nivel avansat , sa plec in DE, si momentan o sa stau in tara o vreme pana invat germana dar am nevoie si de bani si majoritatea locurilor de munca implica ore tarzii si m-am gandit sa cumpar pana la urma un E36 , asta pentru ca am oscilat intre 525 FL si in urma calculelor a rezultat ca am bugetul necesar sa reconstruiesc un motor pe benzina dar nu unul de la 525 in + cu impozitul de 9 milioane cred pe an care se adauga la cost total. O sa va las aici niste link-uri , sa imi ziceti niste pareri , pe 3 Septembrie o sa vad prima masina pe care o sa o pun aici si cele adiacente si o sa incerc sa stau 2-3 zile prin DE sa pot sa le vad pe toate daca nu imi place prima sau consider ca e ceva in neregula, toate sunt de la vanzatori privati fiind foarte vechi. Astea 4 sunt cele mai apropiate unele de celelalte si m-am rezumat la ele. prima e o prioritate, vanzatorul pare tanar si vorbeste bine engleza. astept un video pe luni cand ajunge acasa la masina si poate pot sa il postez aici. Bugetul este de 2500 de euro, + 1500 in caz de orice, Ca si cum am un imprumut de 2000, doar ca e la parinti cu conditia sa dau 50 de euro pe luna fara dobanda + un bonus de 500 de euro tot de la ei, ma gandesc asa , dau 1500-1700 de euro pe masina , 100-150 acolo pe mancare si hotel + cam 300 dus intors Romania - Germania cu transport de persoane + 500 pe o platforma , pentru ca , daca se strica macar mi se strica in fata casei nu pe autostrada sa imi creez probleme si situatii din care sa ma chinui sa ies. O parere la tot ce am scris ar fii utila poate nu vad destul de bine situatia. O masina veche de 21 de ani nu o sa fie crima si pedeapsa , si nu ii cer asta , vreau doar sa fie ingrijita si estetic si din punct de vedere al reparatiilor. ( o masina de 20-21 de ani cu 12k pe an minim in DE mai jos de 230k km nu exista, exista doar minciuni de genul sau cazuri extrem de rare). 1. https://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-320i-alu-zv-klimaautomatik-shz-t%C3%BCv-2019-neuss/266560695.html?action=parkItem 2. https://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-bmw-e36-320-limo-t%C3%BCv-neu-tausch-m%C3%B6glich-heckinghausen/266339314.html?action=parkItem 3. https://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-e36-bmw-320i-coupe-vollleder-neuer-t%C3%BCv-klima-lohmar/265361002.html?action=parkItem 4. https://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-320i-schweinfurt/266155086.html?action=parkItem
  3. Am facut putin alt plan dar as vrea parerea voastra, as vrea sa cumpar un E36 318IS si sa ii reconstruiesc motorul de la zero , gen dau 500-700 EUR pe o carcasa buna , fara rugina si de restul fac un motor de la zero , si asa stiu sigur ce am pus in el si cat are de gand sa tina, an 1997+ ca sa fie si cum vreau eu (Clima digitala , OBC min 7 butoane , Airbag in usi , ASC). ce parere aveti? Deci pana la caz contrar incerc toate solutiile posibile cu RWD , nu sunt in criza de masina , transportul e asigurat de alte masini momentan, daca nu rezolv si nu rezolv cu RWD o sa imi iau o astra / corsa ce imi permit la 1800 eur. Motorul M44B19 - 1.9L Cu seria 5 nu pot sa fac asta pentru ca si fara motor costa 900-1000 EUR deci sare din discutie si NFL si FL.
  4. Nu vreau tractiune fata, alte optiuni cu spate mai stii?
  5. Nu vreau sa imi cumpar bmw neaparat, as vrea doar tractiune spate atat , si mercedes nu stiu mi se par penibile modelele pe care mi le permit , si E36 si mai ales E39 arata mai modern cat de cat , nu chiar de epoca. Nu sunt fan bmw inrait, dar ii consider o marca buna ce face lucruri de calitate, in medie nu vorbesc de specifice , ci ca marca sunt ok lucrurile pe care le fac.
  6. Salut tuturor, am si eu nevoie de indrumarile celor care cunosc problema "masini", eu o sa va descriu situatia financiara si ce doresc de la decizie iar pe voi o sa va rog sa va dati cu parerea ca sa pot sa sortez parerile sa fac un rezumat. Vreau sa achizitonez un bmw , in principiu as vrea E36 Coupe FL ( 318IS / 320I --> Vanos (M52TU cod motor)) sau E39 Non Facelift 520I dupa 1998 , de preferat in 1999 din cauza cazului cu Nikasil (motoare inainte de martie 1997, si pentru upgrade-ul la motor din 1998 (M52TUB20 cod motor) --> Dublu Vanos) sau 520D FL 2001+ Bugetul este 2000 EUR, mai exact 1800 (50 Inmatriculare (Numerele le las aceleasi, + taxele de talon si alte taxe care trebuie platite) + Asiugrarea care ajunge undeva pe la 50-60 de euro (asigurarea tatalui 51 ani clasa B8 = 50% redusa) pe 6 luni + Impozit pe 2.0 (50 eur). Salariul zicem ipotetic ca o sa fie minim pe economie, aici nu punem spaga si alte lucruri. (1162 lei net = 250 eur). Indiferent de alegere sunt constient ca va fii nevoie de surplus de bani de cel putin 1000 EUR ca masina sa o aduc in stare buna. Toate au cel putin 400.000 mii de km asta tinand cont ca atunci romanii nu aveau bani de E39 nou sau de E36 nou , deci majoritatea provin din germania si ei conduc dupa statistica in medie cam 20 de mii pe an ( Daca as lua una din 98 ar avea cel putin 400.000 mii e la mintea cocosului) Acum aici vine partea unde am dubii, in medie cam cat rezista un motor din toate cele patru enumerate mai sus, ca daca il iau la 400.000 mai merge sa zicem inca 100.000 ? Stiu ca treaba e relativa si tine de modul cum a fost intretinut , schimburi la timp fie in functie de timp fie in functie de km. Toate potentialele achiztii as vrea sa le duc sa le faca un test de compresie si sa le urc pe elevator inainte de achizitie, cam cat ar costa o actiune de genul? Sunt deschis la sfaturi orice ma poate ajuta , sa verific ceva specific la masina sau la ce sa fiu atent, m-am uitat peste multe surse fie din engleza fie din romana fie forumuri romanesti fie germane fie din uk stiu in mare parte dar oricand sunt bune mai multe informatii pentru a face o alegere avantajoasa si inteligenta. Nu sunt cu tunatul masinii imi place cat mai clasic masina , imi place comfortul dar si sportivitatea , dar as sacrifica sportivitatea un pic pentru mai mult comfort si mai multe dotari folositoare fie ca sunt indirecte (siguranta - airbag optional 8/10) fie ca e vorba de directe (Senzori de parcare spate , fata si spate). Sunt constient ca nu pot sa le am pe toate in 1800 de euro, dar vreau sa imi spuneti daca are rost sa ma arunc la seria 5 sau sa ma multumesc cu mai putin la un seria 3. Nu platesc chirie si nici facturi, stau la parinti momentan si cred ca daca nu pot sa intretin masina asta nu are rost sa vorbim despre intretinerea personala in paralel cu masina luand in considerare un salariu minim pe economie. 520D 6-6.5 consum mediu 520I 9-9.5 consum mediu 320IS 8-8.5 consum mediu 320I 8.5-9 consum mediu Ca mic rezumat am 4 optiuni : E36 320IS 143 CP (an? FL ?) - In principiu sunt interesat doar de FL si asta din punct de vedere al sigurantei si al dotarilor (Airbag in usi la FL) 320I 150 CP (an? FL ?) - In principiu acelasi motiv ca si la IS doar ca aici este si motorul Single vanos M52TU E39 520I 150 CP (1998+) - rezolv 2 probleme cu anul asta , Upgrade la motor M52TUB20 (Dublu Vanos) si problema cu Nikasil care a fost pana in martie 1997. 520D 136 CP (2001+) - FL + alte dotari venite standard (DSC din Iunie 1999) Surse de unde am luat diferite informatii pentru cei interesati: - http://e39source.com/archives/1848 Schimbari E39 de-a lungul productiei de la "nastere" pana la "moarte" Varianta US, de EU nu am gasit nimic inca nu a scris nimeni - https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M52 Motorul M52 Cu toate informatiile unde a fost aplicat Scuzati greselile de ortografie, este destul de tarziu si ma cam lasa faza scurta.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.