Salutare, Va scriu aici pentru ca am nevoie de ajutorul si parerile voastre, va rog frumos. Sunt noul posesor al unui BMW E90 318i, fabricatie 2007 cu motorul N43 cu injectie directa (104000 KM). Problema pe care o intampin de aproximativ o luna si jumatate este ca la prima pornire motorul vibreaza puternic, relantiul este la 1000 RPM, urca usor la 1100 RPM, dupa care scade la 600 si aici fluctueaza timp de un minut intre 600 si 700 RPM. In tot acest timp masina vibreaza puternic si scoate foarte putin fum alb (asa mi-se pare mie ca este alb - fumul este foarte putin vizibil). Dupa ce plec de pe loc vibratiile se diminueaza dar inca se simt. Relantiul devine stabil, nu mai fluctueaza insa masina pare ca nu are putere atunci cand apas acceleratia si pare ca 'se ineaca' initial dupa care accelereaza normal. Ma deranjeaza foarte tare si vreau sa rezolv aceasta problema cat mai repede. Senzatia este ca motorul la cald nu functioneaza 'rotund'. Merge rotund cateva secunde dupa care urmeaza o vibratie puternica. Procesul asta se tot repeta atat cat motorul functioneaza. Lucrul asta se simte doar la relanti, la semafor, cand motorul NU este turat. Am fost la mai multi mecanici, am pus mai multe testere pe masina. Am verificat bobinele si toate functioneaza normal, am schimbat toate bujiile (una dintre ele era neagra complet) si am curatat toate cele 4 injectoare cu ultrasunete. Problema persista. Testerul mi-a dat urmatoarele erori dupa ultimele interventii: 0029D0 -DME: Combustion Misfires, cylinder 4 0030DA -DME: Nitrogen-oxide sensor, signal 003104 -DME: Rough running, stratified-charge mode Am luat injectorul 4 (cel pe care era eroarea de misfire) si l-am schimbat cu injectorul 1 (am schimbat si O-ringurile celor 2) pentru a vedea daca eroarea de misfire se muta pe alt cilindru odata cu injectorul. Motorul parca a mers ok cateva minute si cand am pus testerul pe ea din nou, NU MAI APARE NICI O EROARE. Insa problema mea exista in continuare, relantiul fluctueaza la prima pornire si motorul vibreaza foarte foarte tare, se simte si in schimbatorul de viteze. Masina pare ca se ineaca atunci cand o accelerez instant dupa care accelereaza normal. Am verificat distributia si aceasta este ok, este intinsa si nu pare uzata. Va rog sa imi spuneti ce ar trebui sa mai verific, a mai intalnit cineva aceeasi problema?