Jump to content

miugab30

Members
  • Posts

    30
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW e46

miugab30's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-3

Reputation

  1. Salutare. Problema e in felul urmator: masina este un E46 320d fl euro 3 In timp ce mergeam acasa , am sesizat ca masina nu mai are putere , indiferent cat de tare calcam pedala. In trecut cand mai facea asa stiam ca sare furtunul de vaacum care intra in electrovalva pt turbo. Ulterior am verificat si se pare ca furtunasul este la locul lui. Am incercat si cu alta electrivalva dar tot degeaba. Am sesizat ca vaacum vine pe furtunase dar turbina nu se aude deloc. Inca nu am apucat sa pun tester pe ea. As fi recunoscator daca mi-ati da un sfat. Va multumesc!
  2. Trebuie sa fie o problema pt ca am observat chestia asta acum cateva zile. Din ce am citit cred ca se pierde vacuum prin furtunul care pleaca de la tulumba la pompa de vacuum. Ma gandesc sa nu fie tulumba defecta , dar eu cred ca franarea nu ar mai fi la fel.
  3. Am sa merg la service sa verific dar am vrut sa cer o parere inainte. Lichidul este la nivel , e posibil sa nu mai detina aceleasi proprietati. Dar franarea este la fel. La mine franarea este la fel. Nu am sesizat diferente. Pompa de vacuum este schimbata acum 2 luni cu una din dezmembrari.
  4. Salutare. Problema sa in felul urmator: Dupa ce opresc masina , fara a mai apasa frana , pedala devine tare. Problema am sesizat-o acum cateva zile. In mers este totul ok , frana tine ca inainte. Am citit ca e posibil sa piarda vacuum la tulumba de frana. Astept pareri de la cei care s-au lovit de aceasta problema.
  5. Iti dai seama ca a avut si softul facut.
  6. Crede-ma ca daca asta ar fi ultima problema din tara asta nici nu as mai sta pe ganduri. Oricum mersi pt sfat
  7. Nu cred ca se merita sa investesc atat doar pt acel miros la relanti. Multumesc pentru sfaturi.
  8. Am avut DPF nou aftermarket si mai mult de o luna de zile nu a tinut.
  9. Salutare, Vin si eu cu o nelamurire. Am un E90 320d din 2006 , modelul cu DPF din fabrica. Ideea e in felul urmator: am cumparat masina cu DPF off si soft , ceea ce nu ma deranjeaza pt ca masina merge foarte bine. Ce ma deranjeaza este fumul si mirosul pe care masina il scoate la relanti. Intrebarea mea este urmatoarea: Pot sa montez catalizator de pe E90 320d , modelul fara DPF de fabrica? Cel din 2005. Astept pareri si idei de la cei care au trecut prin procesul acesta.
  10. Salut. Incearca sa apesi simultan pe butoanele de eject de la cd + dvd si pe butonul de volum.
  11. Salutare. Revin si eu cu o problema putin mai veche la al meu E90 320d modelul non-facelift. Problema e in felul urmator: In momentul in care ies la drum lung sau autostrada , cand merg constant cu masina in turatii , la un drum de peste 100 km imi cere sa completez ulei. Initial am crezut ca il mananca si am trecut de la 5w30 la 5w40. Am crezut ca am scapat de problema pana mi-am dat seama ca toata treaba asta se intampla doar in turatii mari. Viteza constanta peste 140 km/h . Masina nu scoate fum albastru , nu sesisez vreo problema. Turbina a fost reconditionata acum 9 luni. Masina are dpf off. Vreau sa stiu daca este de la turbina pt ca mai am garantie inca 3 luni. Momentan nu ma aflu in orasul in care am reconditionat turbina , de aceea va cer voua un sfat. Multumesc si astept parerile voastre.
  12. Salutare. Am achizitionat pentru al meu e90 o pereche de jante style 192 de pe X3. Sunt pe 18 in 2 latimi. Configurantia jantelor este urmatoarea: pe fata 8 j cu et 46 , pe spate 9j cu et 51. Intrebarea este urmatoarea. Ce dimensiune imi recomandati la anvelope? Ma gandeam sa pun 255/35 pe spate si 225/40 pe fata. Tinant cont ca et este cam mare , as putea sa pun si distantiere ? Astept parerea voastra.
  13. Am verificat senzorii si sunt ok. Am vazut ca acum imi face acel autoleveling. Am atasat o poza cum bat farurile . Astept pareri daca bat cum trebuie. https://ibb.co/RjvBP6G
  14. Salutare. De curand am observat ca nu mai functioneaza autoleveling-ul la al meu E90. Este modelul non facelift si are faruri xenon de fabrica. Problema a aparut dupa ce am schimbat bieletele anti-ruliu si o bucsa de la puntea spate. Am vazut ca ar avea 2 senzori , unul pe bratul dreapta fata si unul pe puntea spate. Daca a mai avut cineva problema asta , astept cateva sfaturi. Momentan nu am unde sa pun tester pe ea. Am observat aceasta problema cand am plecat la un drum noaptea, toti cei din sens opus imi dadeau blituri. Cred ca farurile au ramas blocate pe cel mai sus nivel.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.