BMWClub: Cabro - Viewing Profile - BMWClub

Jump to content

User Rating: *****

Group:
Members
Active Posts:
136 (0.27 per day)
Most Active In:
Seria 3 (49 posts)
Joined:
27-June 18
Profile Views:
589
Last Active:
User is offline Yesterday, 23:07
Currently:
Offline

My Information

Member Title:
Începător
Age:
35 years old
Birthday:
March 3, 1984
Gender:
Male Male

Contact Information

E-mail:
Private

Previous Fields

Masina:
320i

Topics I've Started

  1. Optiuni disponibile M3 E93 2013

    04 October 2019 - 13:40

    Salutare, colegi. In ultima vreme cochetez tot mai mult cu ideea de a-mi schimba actualul E93 320i 2008 cu un E93 M3 2013. Asta se va intampla imediat ce o sa ating suma de ~40k Euro la care vad ca se tot invart exemplarele din acel an. Prefer sa o iau cat mai noua, din 2 motive: vreau ultimele variante de module, cu imbunatatirile pe care le aduce fiecare varianta (gen FRM vs FRM3), si sa am ultima varianta de iDrive (momentan am CCC pe a mea, si lipsul major pe care il simt e absenta BlueTooth audio). Nu vreau navigatie android, sunt mai pretentios la audio, si din cate citesc, e la noroc cu calitatea audio a chinezariilor. In plus de asta vreau compatibiltatea ca din fabrica a componentelor.
    Motivul pentru care fac acest topic este ca vreau sa va intreb pe voi, cei mai cunoscatori in modelele M3, ce optiuni au fost disponibile pe M3 in ultimul an de fabricatie? Gen, cutia putea fi manuala sau DKG, comfort access, acc, soft close la usi (exista optiunea asta pe M3 E93?) etc.
    Vreau sa stiu ce caut, si va multumesc anticipat!
  2. Top sonorizari BMW din fabrica.

    15 May 2019 - 15:08

    Din ce vad, sonorizarile de top pe BMW sunt 3 la numar: P752 (individual), P6F1 (Bowers & Wilkins) si P6F2 (Bang & Olufsen). Am uitat vreuna? Este cineva care a avut posibilitatea sa le asculte pe fiecare in parte si sa lase un feedback cu ce anume i-a placut/displacut la fiecare in parte? As vrea sa stiu la ce o sa ma uit atent la urmatoarea masina.
  3. 00A6CF

    21 March 2019 - 15:09

    Primesc eroarea asta dupa ce am fost la recall la BMW pentru un cablu de AC. De atunci (o luna aproximativ) nu am folosit AC in mod continuu ca sa observ ca ceva nu merge, si cand am verificat zilele trecute masina de erori ascunse, a aparut si asta.

    Posted Image

    E posibil sa fie de la un senzor neconectat, sau sa cred ce e mai rau? Nu era prezenta aceasta eroare pana la recallul vietii.
  4. Rezolvare capotare E93 step-by-step.

    03 March 2019 - 14:32

    Problema este una foarte subtila, daca nu dai atentie nici nu realizezi ca este o problema. Este foarte minora, de altfel, pe care, daca nu o rezolvi, nu se intampla nimic. Daca esti ca mine, o sa vrei sa il schimbi, sa ai liniste si pace ca merge cum trebuie. Asa ca sa incepem!

    Simptom: in ultima etapa de capotare, cand se aseaza ultima scoica de acoperis pe parbriz, nu se intampla nimic. Nu se strange acoperisul, pentru ca exista un switch in partea de sus a parbrizului, situat intre parasolar si rama parbrizului, care nu da semnalul ca scoica a ajuns pe pozitii, si e nevoie de inca o apasare a butonului de decapotare. In plus, o cam tranteste pe rama parbrizului, in loc sa fie ceva fin.

    Cauze: switchul nu mai detecteaza pozitia scoicii. De cele mai multe ori este defect. S-a strambat tija senzor, sau s-a rupt, arc defect/sarit etc. Cert este ca problema vine de la aceasta piesa, care arata asa:

    Posted ImageCod: 54377188595

    Verificare: luati ceva subtire si apasati pe el. Este situat deasupra parasolarului pe partea soferului, in gaura de ghidaj a scoicii. Daca face click, e bun si nu ar trebui sa aveti problema asta. Daca nu, stiti sigur ca el e vinovatul.

    https://www.youtube....eature=youtu.be

    Rezolvare: evident, trebuie schimbat. Partea nasoala este ca trebuie demontate panourile de la stalpi si de la rama parbrizului. Se scot intai panourile de pe stalpi.


    Sunt prinse in 2 cleme pe stalpi si 2 picioruse la baza pe bord. Tragem de panou inspre bord, apoi ridicam ca sa scoatem piciorusele fara sa le rupem.

    Posted Image
    Posted Image

    Se poate ca clemele de prindere pe stalp sa cedeze, dar sunt ieftine si usor de inlocuit, ar fi bine sa aveti cateva de rezerva.

    Posted Image
    Cod: 07147129317

    Apoi trebuie date jos parasolarele si clemele de prindere ale acestora. Restul ce ramane pe acest panou nu e nevoie de dat jos (lampile parasolar si consola centrala).
    Apoi trebuie sa dezsurubam chederul la colturile de sus ale parbrizului si scoatem cu grija coltul acestuia, sa ne permita sa scoatem panoul nostru.

    Posted Image

    E bine sa facem niste poze la modul cum erau prinse piesele de ghidaj, sa stim cum o sa le punem la loc.

    Posted Image

    Facem o miscare precum in poza urmatoare.

    Posted Image

    Scoatem cele 2 suruburi in care este prins switchul, iar aici trebuie sa avem grija sa lasam saibele de ghidaj in lacasul lor, sa nu cada.

    Posted Image

    Folosim o surubelnita ceva sa le impiedicam sa cada pana punem la loc noul switch. In caz ca au cazut, ele trebuie puse la loc asa:

    Posted Image

    Schimbam switchul si punem totul la loc. Apoi confirmam ca am rezolvat problema.

    https://www.youtube....eature=youtu.be

    Sunt cateva tutoriale pe internet, dar nu prezinta exact ce surub de unde scoti si in ce ordine. Mult succes, eu am facut operatia asta in o ora, dar cu poze ajutatoare voi ar trebui sa o rezolvati in jumatate de timp!
  5. Cumpar stopuri spate ceata E93 nfl

    28 February 2019 - 12:31

    Salutare colegi!

    De la iesirea din iarna observ ca nu mi se mai aprind tot timpul ledurile de pe stopul de ceata de pe portbagaj partea stanga.
    Caut ori un stop stanga, ori un set stanga+dreapta la care sa mearga LEDurile.
    Este modelul cel cu 3 LEDuri pe stop.

    Posted Image
    Posted Image

Friends

Comments

Cabro has no profile comments yet. Why not say hello?


www.bmwclub.ro trafic.ro