Jump to content

Anca - HER

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW F20 118d

Anca - HER's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Buna, Am incercat sa imbin cat mai mult din ce mi-am dorit de la noua masina, in aceasta varianta. Cu siguranta ca prima optiune a fost 120d (190 cp), dar nu intrunea restul conditiilor, am preferat sa fac rabat la un lucru si sa il compensez ulterior. Ceea ce ai spus, este exact ceea ce ma interesa, adica care sunt diferentele parametrilor tolrerati de celelalte componente, considerand motorul de aceeasi capacitate cilindrica, dar puteri diferite,exact cum ai spus si tu, pistoanele/ arborele cotit, etc. cat ar tolera acestea ca si putere additionala, fara alte modificari ulterioare. Cat despre DPF si catalizator, prima reactie este sa le pastrez, am cerut insa opinii in acest sens, pentru a stii la ce ma expun atat eu, cat si masina. Iti multumesc,
  2. Buna, scuze, sunt prima data pe acest forum, inca invat! Sunt din Bucuresti, aici la fosta masina am facut softul la MaxxPerformance, si am fost foarte multumita, dar s-a ocupat altcineva de "problema" la acea vreme, acum, cum trebuie sa am descurc singura, am considerat ca trebuie sa imi adun toate datele problemei, sa nu merg sa trantesc masina acolo si s-o iau cum mi-o dau. Catalizatorul nu as intentiona sa il dau jos, dar voiam sa stiu daca pe termen lung reprezinta vreun risc crescut, sa stric turbina. La fel si cu DPFul, as vrea doar sa-l anulez, nu sa il si scot, dar, si asta presupune niste riscuri, odata ce se va infunda, ptr ca nu isi va mai face regenerare, voi lovi cu siguranta tot in turbina si restul. Iti multumesc pentru recomandare.
  3. Buna, Abia ce am achizitionat un Seria 1, 118d, 2015 (150cp), XDrive. Anterior am avut tot un Seria 1, din 2005 (163 cp), insa motorul M47, fara nici o problema, am fost f multumita de ea, i-am facut si un soft, si am adus-o in 198 cp. In ceea ce priveste noua achizitie insa, se simte grav diferenta de la ce am avut anterior (198cp), la 150 cp actual, si as vrea sa ii fac soft si acesteia. Nu stiu insa toate detaliile in acest sens, care ar fi problemele, unde ar trebui sa fiu atenta, care sunt parametrii maximi la care rezista restul componentelor, astfel incat sa nu fortez unde nu este cazul, dar nici sa ma "rog de ea" la o depasire. Trebuie sa ii fac DFP off si acesteia ptr eficients si a nu compromite turbina si restul, se justifica sa scot catalizatorul? Am cautat pe diferite site uri informatii dar nu am gasit ceva relevant, pe site ul unor baietii care numai cu asta se ocupa, nu am vazut disponibila o softare si pentru aceasta varianta de motor. Apreciez foarte mult daca ma puteti ajuta cu mai multe informatii in acest sens, Multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.