Buna, Abia ce am achizitionat un Seria 1, 118d, 2015 (150cp), XDrive. Anterior am avut tot un Seria 1, din 2005 (163 cp), insa motorul M47, fara nici o problema, am fost f multumita de ea, i-am facut si un soft, si am adus-o in 198 cp. In ceea ce priveste noua achizitie insa, se simte grav diferenta de la ce am avut anterior (198cp), la 150 cp actual, si as vrea sa ii fac soft si acesteia. Nu stiu insa toate detaliile in acest sens, care ar fi problemele, unde ar trebui sa fiu atenta, care sunt parametrii maximi la care rezista restul componentelor, astfel incat sa nu fortez unde nu este cazul, dar nici sa ma "rog de ea" la o depasire. Trebuie sa ii fac DFP off si acesteia ptr eficients si a nu compromite turbina si restul, se justifica sa scot catalizatorul? Am cautat pe diferite site uri informatii dar nu am gasit ceva relevant, pe site ul unor baietii care numai cu asta se ocupa, nu am vazut disponibila o softare si pentru aceasta varianta de motor. Apreciez foarte mult daca ma puteti ajuta cu mai multe informatii in acest sens, Multumesc!