Jump to content

DragosPena

Members
  • Posts

    141
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Craiova

Previous Fields

  • Masina
    BMW Seria 3 F34 325d

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

DragosPena's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/15)

  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

28

Reputation

  1. Cum spune si alex, arcuri Eibach si telescoape Sachs, doar ca recomand sa cauti telescoape M sport sau ceva pentru echipare sport nu lua clasic cu arcuri sport ca le omori instant, daca tot schimbi acolo schimba si flansele, posibil sa depasesti bugetul de 2300 lei
  2. Salutare, Aici pot sa ajut eu cu o informatie care sa contrazica cele spuse mai sus(doar in speta vazuta de mine, nu garantez ca este vorba de acelasi lucru pentru toti producatorii), am lucrat ca si contractor pentru un producator mare care de asemenea era la fel contractor pentru un brand de masini, am ajuns inclusiv prin afara la mega fabrici unde produceau multe branduri si pot sa va zic urmatoarele: CTC in privinta celor la care lucram ca si contractor era mai drastic pe OEM decat pentru cele iesite pe banda pentru masina noua, ca si toleranta se accepta mult mai putin rebut decat pentru cele ce ieseau din productie ( chestie care m-a mirat si pe mine). Exista 3 feluri de piese nu cum stim doar cele 2 de OEM sau AM. Exista piesele de vin pentru a fi montate pentru banda de productie ( sa zicem ca avem faruri Hella pentru BMW, e doar un exemplu) , apoi sunt piesele OEM care sunt produse de producator gen Hella,Denso,Continental care vin pe banda dar nu mai este produs pe aceeasi banda si poate fi produs in alta parte, matrita sa aibe o alta modificare etc, si piesele AM la care Brandul de masini da aprobare catre terti producatori sa faca piesa, li se da o marja acceptata de toleranta etc unde teoretic ar trb sa scada calitatea piesei dar nu in toate cazurile unde cum am zis am intampinat si cazul opus unde producatorul ( care intr-adevar era TOP nu accepta compromis) Nu dau nume de firma, fabrica etc ca nu isi are rostul Eu unul cred ca acum nu e vorba ca a scazut calitatea pieselor atat de mult ci avansul tehnologic este foarte mare ceea ce face ca multe piese marunte, senzori etc sa pice, daca te uiti la Mercedes ul bot de cal ce naiba sa pice la ala, mai tarziu vb de e46 deja avem senzori mai multi si tot asa din ce in ce mai multa tehnologie care e dependenta una de cealalta si cu un mic plus pe faptul ca sumele mari de bani din servisare se fac nu din vanzarea de auto
  3. Salutare all, am zis sa vin cu un update, se pare ca este alt senzor nu acela de dpf de se ocupa de acest lucru, coincidenta a zis sa crape acum dupa curatatea dpf ului, o chestie tare dupa resetarea adaptarilor pe emission, soot ul nu mai creste haotic, scade altfel, pare ca creste intervalul de regenerare ca si KM, oricum urmeaza sa ma duc sa schimb in 2 saptamani, capac culbutori, oringuri si alte garnituri de mi-a zis ca le schimbam daca tot desfacem tot si saibele de foc de la injectoare si cu ocazia asta schimb si acel senzor , pe scurt alti bani alta distractie Va tin la curent, am vb si cu tunerul si dupa ce fac schimburile as vrea sa mai fac un run cu el sa vad cum se comporta masina acum dupa toate schimbate. oricum tin sub urmarire si va dau update uri
  4. Eu sunt curios cum nu a dat navigatia mesaj ca aveai 7l ca de verificat joja probabil nu ai facut-o din motivul increderii ca acel senzor indica corect ma gandesc.
  5. O intrebare am daca ati observat o si voi. Daca pun ista sa verific valorile imi arata soot 9g dupa ce am pornit motorul a sarit direct la 25 ati observat acest aspect? E normal ? am observat azi am 25g soot si 155km de la ultima regenerare.
  6. Neata, se pare ca chiar exista acele resetari de valori pt emission si chiar precizeaza ca atunci cand se schimba senzorul de emisi, oxygen etc. le am dat un reset sa vad ce mai zice dupa masina. Oricum aseara i am dat morti tot tacamul nu a mai aparut, o tin sub observatie. weekend fain sa aveti !
  7. Ok, voi stiti in ista sa se stearga valorile pt senzorul de presiune diferentiala dupa schimbare ?
  8. A mea nu da cu fum deloc, tevile sunt lacrima sa zic asa. Vb si cu baiatul de a facut curatarea si imi zisa ca e imposibil ca sunt primul care ii sesizeaza asa ceva. Imi zisa ca trebuia sa resetez si adaptarile la senzorul de dpf schimbat. La service doar au inregistrat ca dpf nou. Stiti voi ceva ca eu nu mai inteleg nimic.
  9. Da eu prost ca stau cu ista sa verific sa dreg, schimbate caruta de piese preventiv ca de , nevasta deja zice m am saturat de piese la masina si o cred eu ii zic ca asa trebuie sa nu te lase masina in plop . De asta e , vina mea aici si mi o asum. Vad daca mai apare problema, acum ma urcai in ea sa o calc putin sa vad ce se intampla cum face
  10. I am dat deja mesaj astept sa vad ce raspunde. Clar nu o las asa. Eu prost ca am zis sa fac preventiv
  11. Daca da fum si noxele nu ies in parametrii schimb filtrul si asta e. Vad daca caut unul in mintile lui in dezmembrari, unul AM cu garantie 2 ani sau nou, cam astea ar fi variantele.
  12. Da greseala mea ca nu m am dus la odorhei, am si platit mai mult din pacate … asta e o sa vad ce pot recupera si ce e de facut. Ma bate gandul direct la un filtru dpf sport si softul aferent.
  13. Doar ce am precizat ca am schimbat senzorul sau nu ai citit toate posturile
  14. Am sters o si o sa vad daca mai reapare(eroarea era fara martorul de existent), cel mai probabil l au futut de tot… o sa ma duc peste ei sa faca bine sa repare situatia.
  15. Salutare all, acum 1 saptamana am schimbat racordul flexibil si daca tot am dat acolo jos am fost la o firma sa si spele dpf ul , am schimbat senzorul de backpresure OEM si sonda oxygen inainte de dpf. azi am vazut ca masina a luat eroarea 25D400 - exaust backpressure sensor before turbocharger , area upper phisical limit exceeded (eroarea nu era cu present doar se stocase) aveti vreo idee ?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.