Jump to content

Rockeru'

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46 COUPE

Rockeru''s Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut, cum ai anulat vvt ? Eu am scos doar mufa de la senzor si nu mai trage asa tare ca inainte dar merge muuult mai bine motorul, nu mai smuceste, nu mai trepideaza relantiul, etc. Trebuie manual invartit la maxim motorul vvt ? Da.mi te rog toate detaliile. Mersi
  2. De la lantul de distributie sau de la lantul de la pompa ? Mersi
  3. Scuze ca am postat gresit, am copiat in Probleme tehnice.
  4. Salut, acum cateva zile mi s-a blocat pompa de ulei cand mergeam cu masina la relanti din cauza gropilor, ideea e ca s-a aprins martor ulei si nu mai avea presiune deloc dar masina inca mergea, am oprit sa nu stic motorul. Am luat-o pe platforma pana la service iar baietii de acolo au zis sa schimbam pompa de ulei. Am schimbat pompa plus uleiul si filtrul de ulei. Dupa ce am luat masina de la service avea acest sunet ( am atasat video) pe care nu il avea inainte sa am probleme cu pompa de ulei. Problema este ca sunetul apare doar cand se incalzeste putin motorul adica dupa ce scad turatiile la relanti normal ~600-700 de ture sau la cat sta el de obicei. Daca accelerez peste 1000 de ture zgomotul nu se mai aude deloc, daca o las sa vina iar la relanti zgomotul iar apare. Parca s-ar lovi plastic in plastic sau plastic in metal. Asta nu e sunet metal pe metal. A aparut dupa ce au schimbat baietii pompa de ulei. M-am uitat la pompa veche si era mancata/sparta inauntru, asta pe care am pus-o acum este din dezmembrari si baga bine presiune, s-a schimbat mersul masinii in sensul ca merge mai bine decat inainte, se accelereaza mai bine. Pompa veche infrana putin motorul. Uleiul pe care l-au pus este exact ce scrie in catalog BMW pentru motoarele N42 si anume BMW SAE 0W-30 LL-01 original. Eu am mers pe 0W-30 de la Castrol fara probleme, merge impecabil si nu consuma nici o picatura, iar acum cand a cazut pompa aveam Castrol 0W-40 A3. Din cauza ca fostului proprietar i s-a rupt distributia in mers in trecut, baietii de la service mi'au zis ca au gasit bucati de tachet in pompa si de asta era mancata. M-am uitat in motor, totul e in regula, toate piesele sunt la locul lor si arata bine, masina trage foarte bine, vanosurile merg bine, valvetronicul merge impecabil. Problema mea e de unde a aparut sunetul la relanti. Am pus tester si nu da erori deloc. Am facut test cu ISTA si INPA la motor, VVT, Vanosuri, Numai pe cilindrul 4 imi da o abatere foarte mica dar in rezultatele testului imi da OK la toate. Am scos cureaua de accesorii si am pornit fara ea in speranta ca poate este vreo fulie care face zgomot dar tot asa face si cu cureaua scoasa. Si mai are o problema pe care a avut-o intotdeauna, dar asta nu prea ma streseaza, atunci cand bag piciorul in ea si ajunge pe la 2500 de ture masina vibreaza si acul de la turometru incetineste de la 2500 cam pana pe la 3000 de ture apoi se accelereaza iar si merge bine. Asta daca bag piciorul in acceleratie pana la podea. Daca o accelerez cam la jumatea pedalei nu mai vibreaza si se accelereaza normal pe toata plaja. Oricum problema mea cea mai amre este sunetul ala de care vreau sa scap. Ma gandesc sa nu se fi spart patina de la distributie sau patina cu intinzatorul de la lantul care antreneaza pompa de ulei. Daca cineva are vreo idee.. Mersi mult. Video
  5. Salut, acum cateva zile mi s-a blocat pompa de ulei cand mergeam cu masina la relanti din cauza gropilor, ideea e ca s-a aprins martor ulei si nu mai avea presiune deloc dar masina inca mergea, am oprit sa nu stic motorul. Am luat-o pe platforma pana la service iar baietii de acolo au zis sa schimbam pompa de ulei. Am schimbat pompa plus uleiul si filtrul de ulei. Dupa ce am luat masina de la service avea acest sunet ( am atasat video) pe care nu il avea inainte sa am probleme cu pompa de ulei. Problema este ca sunetul apare doar cand se incalzeste putin motorul adica dupa ce scad turatiile la relanti normal ~600-700 de ture sau la cat sta el de obicei. Daca accelerez peste 1000 de ture zgomotul nu se mai aude deloc, daca o las sa vina iar la relanti zgomotul iar apare. Parca s-ar lovi plastic in plastic sau plastic in metal. Asta nu e sunet metal pe metal. A aparut dupa ce au schimbat baietii pompa de ulei. M-am uitat la pompa veche si era mancata/sparta inauntru, asta pe care am pus-o acum este din dezmembrari si baga bine presiune, s-a schimbat mersul masinii in sensul ca merge mai bine decat inainte, se accelereaza mai bine. Pompa veche infrana putin motorul. Uleiul pe care l-au pus este exact ce scrie in catalog BMW pentru motoarele N42 si anume BMW SAE 0W-30 LL-01 original. Eu am mers pe 0W-30 de la Castrol fara probleme, merge impecabil si nu consuma nici o picatura, iar acum cand a cazut pompa aveam Castrol 0W-40 A3. Din cauza ca fostului proprietar i s-a rupt distributia in mers in trecut, baietii de la service mi'au zis ca au gasit bucati de tachet in pompa si de asta era mancata. M-am uitat in motor, totul e in regula, toate piesele sunt la locul lor si arata bine, masina trage foarte bine, vanosurile merg bine, valvetronicul merge impecabil. Problema mea e de unde a aparut sunetul la relanti. Am pus tester si nu da erori deloc. Am facut test cu ISTA si INPA la motor, VVT, Vanosuri, Numai pe cilindrul 4 imi da o abatere foarte mica dar in rezultatele testului imi da OK la toate. Am scos cureaua de accesorii si am pornit fara ea in speranta ca poate este vreo fulie care face zgomot dar tot asa face si cu cureaua scoasa. Si mai are o problema pe care a avut-o intotdeauna, dar asta nu prea ma streseaza, atunci cand bag piciorul in ea si ajunge pe la 2500 de ture masina vibreaza si acul de la turometru incetineste de la 2500 cam pana pe la 3000 de ture apoi se accelereaza iar si merge bine. Asta daca bag piciorul in acceleratie pana la podea. Daca o accelerez cam la jumatea pedalei nu mai vibreaza si se accelereaza normal pe toata plaja. Oricum problema mea cea mai amre este sunetul ala de care vreau sa scap. Ma gandesc sa nu se fi spart patina de la distributie sau patina cu intinzatorul de la lantul care antreneaza pompa de ulei. Daca cineva are vreo idee.. Mersi mult. Video
  6. salut, Ne dai si noua schema daca o mai ai ? Aceeasi alarma vreau sa o instalez si eu. Mersi!
  7. Salut, am cumparat un bmw E46 318ci motor N42 FL an 2003, motorul toarce. Am pus testerul pe ea si mi-a dat urmatoarele erori in INPA. Am atasat pdf. Asta o problema, a 2 a ar fi ca nu tragea chiar atat de bine pe cat se lauda cu cei 143 de cai si 105kw... am mers cu 316i care te baga in scaun la 2000rpm, a mea nu te baga in scaun decat de la 4000rpm in sus si trebuie sa-i dai tare sa se simta ceva. Oricum mi s-au parut o ciudatenie valorine din erori prin faptul ca nu prea le cred. masina are 190.000 km in bord cica... Am mai vazut pe forumuri ca erorile sunt de la senzorii de la axele cu came dar treaba e ca masina porneste si merge ok, nu joaca acul la relanti, trage constant pe toata plaja de turatii, acul coboara ok. Poate i s-o fi rupt distributia vreodata si au ramas erorile dupa ce au schimbat-o ? Am gasit in filtrul de ulei o particica mica de plastic cam cat o unghie taiata, era maro si semana cu plasticul de la patina care tine lantul intins. Mersi.erori engine.pdf
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.