Jump to content

raduron10

Members
  • Posts

    772
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

raduron10 last won the day on September 6 2023

raduron10 had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW G30

Recent Profile Visitors

7891 profile views

raduron10's Achievements

Community Regular

Community Regular (8/15)

  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

384

Reputation

  1. Mie mi se pare invers. M3 e mai de baietash, mai moderna, pe cand M5 mai barbateasca, mai serioasa.
  2. Misto interiorul la seria 4 LCI, nici nu stiam ca l-au facut asa. Exterior insa, nu imi place deloc, cel putin din spate, arata mult mai bine G30 LCI, dar fiecare cu parerea lui. Sanse de reducere de pret nu prea ai, maxim un 500 de euro, daca ai noroc, dar probabil nici atat. Daca iei de afara mai adaugi minim 1k euro, adusul plus numere, asigurare.
  3. Daca nu ai pierderi de antigel persistente astepti multi si bine. Prioritate au masinile cu probleme, si sincer, mi se pare absolut normal.
  4. Optiunea 2TB nu venea cu padele? Adica padele + 2TB la pachet? Stiu ca in configurator parca asa era.
  5. Pt vreo 30-40k de euro in minus, mai faci un compromis ici colo. Eu unul stiu ca as face.
  6. 136cp pe X3...nu vad rostul o sa fie anemica. Cauta un X3 2.0d xDrive chiar daca platesti mai mult, primesti mai mult.
  7. Stiu ca e o functie de service din iDrive pentru schimbat stergatoare fata, se apasa pe maneta mai mult timp si stergatoarele se ridica, poate asa e si pentru spate...?
  8. Sunetul evacuarii e numai bun, nici silentios ca stock dar nici prea tare sa para kitch.
  9. Foarte frumoasa, imi place
  10. Poti vedea aici dimensiunile pentru G20 330d: https://www.wheel-size.com/size/bmw/3-series/g20-g21-2018-2022/eudm/#trim-vii-g20g21-2018-2022-330d-xdrive--261 Dupa cum se vede se pot pune roti mai late pe spate, atat pe 18, 19 cat si 20. Cel mai bine sa raspecti dimensiunile producatorului, nu are rost sa te complici fara motiv.
  11. Nu inteleg nici eu de ce e asa scump, eu l-am schimbat anul trecut, greu de crezut ca aproape s-a dublat. Cere o oferta si la Bavaria. Eroarea degeaba o stergi, mie mi-au sters-o si apoi reapare dupa o perioada de timp. Slabe sanse sa scapi fara schimbarea rezervorului, multe masini diesel au problema asta. Si mie mi-au verificat cablaje, sters erori, dar pana la urma mi-au dat vestea proasta...nu am avut incontro decat sa-l schimb. Poate intre timp a aparut cineva care le repara, incearca si varianta asta.
  12. Eu am schimbat rezervorul la 70k, deci poti sa fii multumit, la tine a tinut mai mult. Costul rezervorlui parca a fost de vreo 4500 lei cu tot cu manopera.
  13. 200k de km sunt foarte multi, mai ales pentru un motor pe benzina. Tu ai ajuns la 300k cu diesel, in 90% din cazuri dieselurile sunt mai longevive, fiabile si au nevoie de mai putina mentenanta, plus ca cele ajunse la km astia sunt rulate pe autostrada. Eu unul nu as lua masina cu 200k de km si cu atat mai putin benzina. Cu un 30k de euro cred ca ai putea gasi un 530i/520d cat de cat dotat, cu km +/-100k. 530e ma indoiesc. Ieftina, pomana dar urata cu crengi. Nici nu stiam ca exista G30, fara dublu climatronic e prima oara cand vad.
  14. Arata ok masina, pare usor zgariata in parcare
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.