Jump to content

Gabriel S.

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW F10 525D

Gabriel S.'s Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

2

Reputation

  1. Sa nu iti faci prea multe sperante, eu am 100% defectiune la modulul EGR cum spui tu si mi-au dat cu "flit" am sa inlocuiesc singur valva si ce mai trebuie sper sa nu fie si la tine cazul. Sa ne spui ce ai facut.
  2. Am fost astazi la Bavaria Baneasa, pierdere de timp am stat 3 ore degeaba sa imi spuna ca masina are probleme cu valva EGR nu cu racitorul de gaze :goodjob: care nu este acoperita de recall .
  3. Pai masina mea este 03/2012 525d 218cp si am campanie de recall. Acum din ce am citit si pe alte forumuri din afara, ca iti face o verificare software si daca este ok nu iti inlocuieste nimic. Problema este ca eu chiar am avut probleme cu EGR erori urma sa il schimb, dar multi au avut noroc si au schimbat pe recall racitor + valva EGR.( Am zis sa incerc poate am noroc. ) Am programare pe 24 o sa va tin la curent, cum a zis si cineva de mai sus ca este random sau trebuie sa existi in baza de date ca si client de la bavaria service ceea ce nu este ok, producatorul a spus ca toate masinile care au campanie se schimba racitorul de gaze EGR care vine in ansamblu cu valva EGR. Sper sa nu ma tiganesc cu aia pe acolo.
  4. Salut,astazi am sunat la Automobile Bavaria Baneasa, sa intreb daca exista un recall pentru masina mea, raspunsul a fost clar da pentru racitorul EGR. Intrebarea mea a reusit cineva sa schimbe (pe recall) racitorul si din ce am auzit racitorul vine cu tot cu valva EGR, practic se schimba valva EGR + racitor si tot ansamblul?
  5. Mai bine fa un consum direct de la pompa, daca ai resetat consumul si ai mers in oras sau ai stat mult la semafor sau pe loc e normal sa ai consum 19.
  6. Si nu ai rezolvat problema nici pana acum? Schimbul de ulei la cutia de viteze e facut?
  7. Sigur o sa postez cand am inlocuit tampoanele la motor sper sa fie din ele. Sa nu fie convertizorul de cuplu.
  8. Am intrebat daca sa le schimb au spus ca sunt ok, o sa ma duc sa le schimb sper sa se rezolve o sa postez daca am rezolvat ceva. Multumesc pentru raspunsuri.
  9. Am inteles si ai rezolvat pana la urma trepidatile dupa schimbul de tampoane motor?
  10. Multumesc pentru raspuns, daca erau tampoanele la motor nu trebuia sa faca si la cald sau cel putin si in R?
  11. Salut, Detin un F10 525D 218 CP, saptamana trecuta am fost si am facut schimbul de ulei la cutia de viteze ( ZF Faur ) mentionez ca distributie este schimbata + curatat admisie si inlocuit clapetele + filtre si ulei. Problema este atunci cand bag stick-ul in D cand masina este rece trepideaza toata masina daca plec dupa loc cu ea si o las sa mearga la relanti in D ( prima treapta presupun) vibratile dispar cand apas frana sa opresc la semafor trepidatile apar si dureaza 3-4 secunde pana dispar daca tin frana apasata.(Daca las masina cu auto-hold vibratia exista pana se incalzeste putin motorul). Masina la cald nu imi da suturi sau sa imi vibreze intr-un fel. Poate exista un coleg care a avut aceasi problema sa ma indrume, ajute.
  12. Salut, Detin un F10 525D aceasi simptoma o am si eu dimineata la rece cand cuplez cutia in D, mentionez ca am schimbat uleiul in cutie + distributie + curatat galerie admisie + clapete inlocuite si cutia schimba bine la cald.Incerc sa aflu care este problema din pacate nu am gasit un service sau mecanic competent sa ii dea de cap. Dupa 10 minute de mers cu masina vibratile dispar ( Vibratile apar doar daca stau la semafor in Drive sau cand plec dupa loc ).
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.