Jump to content

Winstar

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46 318i

Winstar's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut! De curând am sesizat o problemĂŁ la motor. Când il pornesc prima datĂŁ dupĂŁ ce a stat cateva ore (câteodatĂŁ și sub o orĂŁ) nepornit, timp de vreo douĂŁ secunde se aude ca atunci când faci schimbul de ulei și pornesti motorul.Un zgomot metalic. Ca și cum pompa nu ar fi amorsatĂŁ și trebuie sĂŁ tragĂŁ iar ulei din baie sĂŁ se amorseze. Motorul este M43B19 (194E1) Care ar putea fi cauza?
  2. BĂŁi frate, chiar este ''mort'' forumul ĂŁsta?!
  3. Am și eu un BMW E46 318I din 1999 (motor M43B19). Are douĂŁ probleme care mĂŁ deranjeazĂŁ momentan . 1. Are momente când dĂŁ rateuri la relanti și oscileazĂŁ turația câteodatĂŁ. Nu mult. Când ii scot bușonul pe unde se pune uleiul ,motorul are tendința sĂŁ moarĂŁ dacĂŁ nu il pun repede inapoi. SĂŁ fie tot valva PCV cauza? 2. DupĂŁ ce am inlocuit pompa de apĂŁ și am incercat sĂŁ-i fac aerisirea a mai apĂŁrut o problemĂŁ. A inceput sĂŁ fiarbĂŁ lichidul de rĂŁcire când s-a incins motorul. Precizez cĂŁ furtunul de jos care se cupleazĂŁ la termostat rĂŁmâne rece pe când cel de sus se incĂŁlzește .Mi-a spus un prieten cĂŁ este termostatul defect și trebuie inlocuit , deși cu o zi inainte sĂŁ schimb pompa am mers cu mașina și nu s-a supraincĂŁlzit motorul. Ce pĂŁrere aveți?
  4. Am pus disc și plĂŁcute TEXTAR (sper sa nu se considere cĂŁ fac reclamĂŁ) . Pe set și intenționez sĂŁ le inlocuiesc , dar eram nerĂŁbdĂŁtor sĂŁ vĂŁd cum se comportĂŁ roata cu problema cu noul disc și noile plĂŁcuțe . Discul vechi nu l-am putut desprinde prin lovituri ușoare , motiv pentru care am lovit puțin mai ferm cu ciocanul . Nu am obserat șanturi pe noul disc, dar am observat cĂŁ pe un sector de pe disc freacĂŁ puțin mai mult plĂŁcutele , iar in rest abia il atinge . Ca și cum ar fi ovalizat din fabricĂŁ . Mi-a spus cineva cĂŁ este normal sĂŁ se incĂŁlzeascĂŁ pânĂŁ se rodeazĂŁ și ''se formeazĂŁ acea fațĂŁ unde apasĂŁ plĂŁcuțele'' . Etrierul pare sĂŁ lucreze , are mobilitate ,dar as schimba si pistonul . Partea care apasĂŁ pe placutĂŁ am gasit-o destul de ruginitĂŁtĂŁ . Am curĂŁțat-o , dar mi s-a pĂŁrut ciudat cĂŁ am impins cam greu pistonul inĂŁuntru . Un vĂŁr care are tot E46 mi-a spus cĂŁ l-a impins cu mâna când și-a schimbat plĂŁcutele . Eu am folosit o presĂŁ improvizatĂŁ dintr-o filierĂŁ și un șurub .(neavând una specializatĂŁ) PânĂŁ sĂŁ decid sĂŁ fac schimbul de discuri și plĂŁcute pe spate , in urmĂŁ cu câteva sĂŁptĂŁmâni , dupĂŁ câteva ture mai cu vitezĂŁ s-a incins foarte tare discul și janta spate-stânga . Pedala se ducea la podea la prima apĂŁsare . Abia la a doua apĂŁsare frâna . Am lĂŁsat discul și janta sĂŁ se rĂŁceascĂŁ iar problema a dispĂŁrut , dar nu complet . Tot se mai incĂŁlzea puțin , deși functionarea pedalei a intrat in normal. Moment in care am decis sĂŁ fac schimbul de discuri și plĂŁcute pe spate . Acestea fiind destul de uzate . Cel de la roata spate-stânga fiind si foarte ruginit . Credeam cĂŁ asta va rezolva problema , dar se pare cĂŁ nu .
  5. Fraților , chiar nu rĂŁspunde nimeni pe acest forum ?!
  6. Salutare ! Azi am schimbat saboții , discul și plĂŁcuțele la roata stângĂŁ-spate (urmeazĂŁ și cea din dreapta) la un BMW E46 318I din 1999 și am dat si câteva ture scurte cu masina dupĂŁ acest schimb . S-a incĂŁlzit destul de rĂŁu discul , chiar și janta . Care ar putea fi cauza ? Mentionez cĂŁ discul vechi a ieșit cam greu . A trebuit sĂŁ il lovesc destul de tare cu ciocanul (nu exagerat de tare) deoarece interiorul a fost total acoperit cu ruginĂŁ . Chiar și butucul era acoperit cu ruginĂŁ .Pe acesta din urmĂŁ l-am curĂŁțat inainte sĂŁ montez noul disc . ExistĂŁ posibilitatea sĂŁ se fi ovalizat butucul de la loviturile de ciocan pe disc și din cauza aceasta sĂŁ frece plĂŁcuțele mai puternic pe noul disc ? Eu știu cĂŁ butucul este prea dur sĂŁ se indoaie . Mai degrabĂŁ se sparge.Poate mĂŁ inșel ... Care ar putea fi cauza incĂŁlzirii excesive a discului . Știu cĂŁ pânĂŁ se ''rodeazĂŁ'' noile piese este normal sĂŁ se incĂŁlzeascĂŁ , dar asa rĂŁu ?
  7. Salutare ! Știți dacĂŁ se potrivesc ușile de la FL la NFL sau invers ? Cele din fațĂŁ , de exemplu .
  8. Știe cineva ce rulmenți are alternatorul VALEO A13VI190 ? Cine a recondiționat vreunul . Se pare cĂŁ și rulmenții alternatorului sunt uzați și produc zgomot când pornesc motorul,dar nu il pot demonta de pe mașinĂŁ acum cĂŁ am nevoie de ea .
  9. Voi incepe sĂŁ fac și diverse schimburi la ea . DacĂŁ nu toate din cele listate , mĂŁcar o parte . Incepând cu uleiul și filtrele ,desigur
  10. SĂŁ ințeleg cĂŁ dacĂŁ nu ar fi aruncat deloc ulei ,ar fi fost un indiciu cĂŁ nu lucreazĂŁ pompa de ulei ?
  11. Pe afarĂŁ nu am vĂŁzut sĂŁ arunce semnificativ , cu capacul desfĂŁcut . In schimb , aruncĂŁ sub capac . Chiar și partea expusĂŁ a capacului este ''udatĂŁ'' de ulei .
  12. Da , se aude un uruit puțin mai puternic și pe frecvențĂŁ mai joasĂŁ când scot acel capac . Se vede ulei pe piesele de sub capac . Am scos joja și nivelul este fix intre cele douĂŁ linii ...
  13. Am incercat să atașez un clip cu manifestarea pe forum , dar are peste 1 MB S-a rezolvat cu clipul Parcă sună a rulment uzat
  14. Nu avea zgomotul când am luat-o pe 14 August . Fostul proprietar doar mi-a spus sĂŁ-i schimb uleiul . Totuși , presupun cĂŁ nu asta este cauza zgomotului . Imi dau seama cĂŁ multe cauze pot produce aceastĂŁ manifestare . Nu mĂŁ aștept la o diagnozĂŁ precisĂŁ pe forum . Și eu sunt electronist și știu cĂŁ nu se poate face diagnoza unui sistem fĂŁrĂŁ sĂŁ il vezi , eventual sĂŁ faci mĂŁsurĂŁtori/verificĂŁri la diverse componente ale sistemului (cĂŁ este electronic sau mecanic) MĂŁ gândeam cĂŁ alți posesori de seria 3 cu același motor au constatat o problemĂŁ comunĂŁ , in ceea ce privește zgomotul , la acest tip de motor . Relantiul este sub 1000 RPM
  15. Salutare ! Mi-am achiziționat de curând un BMW E46 cu motorul M43B19 și m-ar interesa manualul acestui motor, dacĂŁ il are cineva . De pe net nu am reușit sĂŁ-l descarc . Are un sunet metalic , pe lângĂŁ sunetul specific de tacheți . Un ''uruit'' de frecvențĂŁ medie (nici nu știu sĂŁ-l descriu exact) . Fostul proprietar mi-a spus cĂŁ trebuie schimbat uleiul , dar sunt convins cĂŁ nu asta (sau nu doar asta) este cauza ... Mașina are puțin peste 149000 km .Cel puțin asta afișeazĂŁ in bord . Sunt nou pe forum . DacĂŁ am postat la o secțiune necorespunzĂŁtoare , vĂŁ rog sĂŁ mĂŁ scuzați .
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.