Jump to content

GhostR

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    320D E90. M47, 2006, 163 HP

GhostR's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Salutare, Imi cer scuze ca am deschis un topic nou, dar nu prea am gasit informatii de genul. Vreau sa va prezint proiectul meu personal pentru imbracarea trimurilor din interior. Acum Inainte Trimurile erau din aluminiu dar din cauza timpului s-au zgariat si aveau imperfectiuni, asa ca am zis sa le imbrac in piele. Inca mai am de finisat marginile. Voi ce parere aveti ?
  2. GhostR

    E90

    Verifica si senzorul de nivel ulei, cu atentie, pentru ca se intampla sa picure din cauza presiunii, fix pe la mufa, iti dai seama usor, daca scoti mufa din senzor si este uscat, nu este de acolo. Se intampla asta frecvent din cauza ca este facuta din plastic, iar daca o schimbi iti recomand pe original, am auzit si vazut multe experiente gresite variante mai ieftine.
  3. GhostR

    Eroare

    Erorile apar de la sensorul stabilitate al masinii, eu la e90 am avut cam acelasi comportament si era de la 2 cauciucuri care se deformasera + echilibrare gresita. Te intrebam de momentul in care apare vibratia din cauza cardanului, daca vibratia apre la viteza mare in sarcina este posibil sa fie cardanul, iar daca o pui pe liber si nu mai vibreaza= sigur este cardanul si trebuie verificat.
  4. GhostR

    Eroare

    Salut, Verifica presiunea in roti si reseteaza senzorul de flat tyre, din idrive. Ai grija cand faci asta sa fie rotile drepte si sa nu fie prea inclinata masina ( ex: urcata pe bordura) Iar acea vibratie de viteza este data cel mai probabil de cauciuc sau janta, dar trebuie verificat. Mai exact cand apare vibratia, accelerare/franare, daca o pui pe liber la 140 ce se intampla ?
  5. Acum are ~256.000 cand a picat grupul avea 247 k, si nu, nu il schimbasem eu, m-am interesat la un service autorizat si mi s-a spus ca este life time.... Dar ulterior cand am ajuns la concluzia ca trebuie schimbat grupul, am descoperit ca in cartea masini life time inseamna 200 k. Cand am pus grupul nou, am facut si schimbul de ulei atat la grup cat si la cutie (manuala) sa fiu sigur, si recomand sa fie verificat inainte de cumparare si ulterior schimbat uleiul de la grup la achizitionarea unui BMW. Nu este ieftin de inlocuit + ca se gasesc destul de greu unele bune. Pe mine m-a costat 1200 de euro toata distractia, in afara de consumabilele de la cardan. referitor la cantitatea de ulei din grupul vechi, nu m-a interesat pentru ca oricum era pereclitata de cate ori a fost verificat in perioada aceea, de diversi mecanici unii mai buni decat altii :frantics:. Cantitatea "ingerata" de grup este in jur de 1,5 l aproximativ.
  6. Pete de ulei in scut ai ? Am avut o experienta similara si era din cauza sondei de nivel a uleiului, care este din plastic, si la presiune mare curge uleiul prin ea, la un drum de 300 de km, cu viteza constanta de 130-140 km/h a trebuit sa completez vreo 200 de ml. Am schimbat acel senzor de nivel cu unul original (recomadarea unui prieten) si problema a disparut. e90, 2006, 320d, m47, 163 CP
  7. Salut, e90, 320D, 2006, 163 cp, M47 Ceva de genul am patit si eu, in treapta 1 si 2 la plecarea de pe loc se auzea un zumzet si o bataie ritmica, apoi dupa 120 km/h aveam un tremur in volan si se simtea si o mica vibratie in caroserie. 1. am schimbat flansele de la cardan - am pus originale 2. rulment + flansa intermediar - nu am gasit original pe stoc am pus febi masina facea la fel , parca vibratia se accentuase, tin sa mentionez ca acea bataie ritmica de la plecarea de pe loc devenise vibratie dupa cele schimbate. ulterior am fost cu ea la un prieten mecanic si concluzia a fost grupul, am verificat uleiul din el si era plin de span... Am gasit in dezmembrari unul care arata foarte bine, inlocuit, si problemele s-au rezolvat. Am zis sa impartasesc cu voi aceasta experienta deoarece stiu cat de mult am umblat pana sa gasesc o rezolvare. Zi buna
  8. Salut, Am folosit cheia nouala un drum de aproximativ 500 de km, si pare ca nu si-a revenit. Adaptare nu stiu cum sa fac, daca ma poti ajuta iti multumesc .
  9. Salut, Tocmai am achizitionat un 320D e90, fabricatie 2007, si am o intrebare/problema: Vanzatorul mi-a dat doua chei, una este foarte zgariata si putin sparta, iar cealalta este nefolosita, cu aceasta cheie pot doar porni masina, inchiderea centralizata nu se actioneaza. Aveti vreo idee daca ar trebui sa fac o reinitializare sau acumulatorul sa fie dus ? P.s. Nu este modelul confort access.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.