Jump to content

evergreen

Members
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    E70

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

evergreen's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • One Year In Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

1

Reputation

  1. Ai schimbat și pernele de aer? S-a gândit cineva să folosească perne de la Air Lift ori sistemul de amortizoare cu garda reglabilă, cu piston, în locul pernelor originale? Am luat mașina în 2007, a pocnit o pernă în 2009 și a doua în 2012, iar în ultima perioadă perna de pe dreapta-spate se tot lasă, aleatoriu, fie după 5 minute de staționare, fie după o săptămână de stat pe loc, dar se ridică, imediat ce pornesc mașina, în schimb, perna de pe stânga-spate, când am pornit mașina, cu 2 zile înainte, după jumătate de oră a pocnit. Nu-mi place, deloc, acest sistem, iar materialele din care sunt confecționate pernele de aer sunt biodegradabile, deci, predispuse pentru defectare, mai ales cu praful si nisipul de pe străzi, din România, așadar, ce ați mai folosit, în adară de pernele originale - cum am utilizat și eu - dacă s-a mai gândit cineva să scape de această problemă? P.S. Atenție și la frâna de mână, mi-a rupt soția, tasta de acționare, iar problema majoră a apărut anul trecut, pe Transfăgărăsan, când mi se blocase frâna de serviciu în poziția de parcare, am.avut noroc să se deblocheze și să ajung la destinație, în apropiere, dar am avut de tras, mi-a deblocat-o un amic, cu testerul, apoi s-a blocat, din nou, după 10 minute, la final, am tăiat unul dintre cabluri, ca să mă pot întoarce acasă, unde m-a costat vreo 5.500 lei - după ce am schimbat discurile și plăcuțele, punând tot ATE, după nici 1.000 de km, vibra volanul și toată mașina, la fiecare frânare, până la urmă, mi le-a frezat cineva, fără a le mai demonta de pe mașină, cu 400 lei, mai era și o problemă la senzorul de pe dreapta-față, dar s-au rezolvat toate - toată povestea, inclusiv vreo 2 bielete antiruliu și încă un element Lemförder.
  2. Apar datoritĂŁ descĂŁrcĂŁrii acumulatorului, mai ales, dacĂŁ alegeți un acumulator cu amperajul mai mare decât cel original, dar și datoritĂŁ intervențiilor necorespunzĂŁtoare ale specialiștilor din REPREZENTANȚELE BMW, ĂNDEOSEBI, A CELOR DE LA MHS MOTORS BMW, CARE MI-A PRODUS DESTULE PAGUBE ȘI DEFECȚIUNI, IAR, MULȚUMITĂ (IN)JUSTIȚIEI ATĂT DE LAUDATE DE CĂTRE PROTESTATARI, PROCESUL S-A FINALIZAT PRINTR-O DECIZIE NULĂ, ADICĂ, NIMENI NU ESTE VINOVAT, NIMENI NU PLĂTEȘTE NICI, MĂCAR CHELTUIELILE DE JUDECATĂ!!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.