Salutare la toata lumea De 3 zile sunt proprietar de Bmw seria 1 116i 115 cp, din 2005 cu 160k in bord la achizitionare. Masina a fost cumparata din Germania, unde si locuiesc pt urmatoarele cateva luni. Am avut un buget cu sotia, ne trebuia masina fiindca deh...probabil stiti si voi cam cat costa transportul in comun sau cu trenul prin tara Bmw-urilor asa ca nu asta as vrea sa dezbat aici. Nici cat de veche e masina, nici cat de buna, nici cat de "tare trage", etc. Fostul proprietar la vanzare mi-a aratat si lasat toate facturile din service ale masinii...valoarea totala undeva la 2200 de euro. Eee acuma urmeaza partea cu intrebarile Mi-a zis de la bun inceput ca printre alte mici hibe ca nah...nu e ca si cum e noua, una din cele "mai mari"e ca "papa putin cam mult ulei". ce inseamna asta?? din spusele lui inseamna cam 1L de ulei la 3000 de km. dupa achizitie mai inseamna pt mine fum albastru la plecare cu "zvac"de pe loc, si la accelerare puternica. nu mult fum, dar deajuns cat sa vezi ca da...se "papa" ulei. La o privire mai amanuntita, se poate observa depunere de "mazga uleioasa" pe scutul motorului. nu multa, dar exista. Acum, ca orice om normal la cap vreau sa merg cu ea prin service. Doar ca fiind de o luna jumate aici, si nevorbind germana decat prin semne, as vrea sa stiu la ce sa pun mecanicul sa verifice. ce sau cate cauze ar putea fi. Am condus masini, dar mecanica nu m-a pasionat niciodata atat de mult incat sa "fiu putin in domeniu", de aceea apelez la voi. Multumesc anticipat