Jump to content

Florin1978

Members
  • Posts

    17
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Southport,UK

Previous Fields

  • Masina
    E53

Florin1978's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Update: 1.tobele originale prezinta urme avansate de uzura si drep urmare urmeaza sa fie schimbate cu cele din foto, comandate deja (muffler similar modelelor de 4.4 benzina). Treaba cu strightpipe pica din motive tehnice 2.powerbox pica, remap iese din ecuatie. 3.reconditionarea/recalibrarea injectoarelor facuta de curand. In principiu se simte o mai usoara pornire si fara fumul alb cu care ma obisnuisem deja. In principiu masina va ramane stock, pentru a evita o amenda mai mare decat masina.
  2. Si pentru mine remap era varianta castigatoare. Din pacate sunt riscuri ce nu vreau sa mi le asum. Altii si le-au asumat : unii au iesit castigatori, iar altii au pierdut.
  3. Racechip S si inca unul no name (FOTO), ambele cu recomandari 100% bune de la utilizatori.
  4. Am reusit sa testez 2 astfel de cutii. Parerea mea e ca NU merita investitia. Parti rele : ceva mai mult fum la pornire, o pornire mai lunga, martorii din bord parca se aveau un delay la stingere. Parti bune : motorul parca merge mai rotund, lag-ul a disparut parca (sau efectul Placebo isi face efectul la mine). Concluzia mea : retur la cea cumparata si multe multumiri persoanei de la care am luat-o pe cealalta. Prefer motorul stock, fara alte modificari. Am 184 cai care sunt suficienti ,am consum si accelerare decenta, deci...
  5. Poate nu am fost pe deplin inteles: am spus ca am folosit masina in regim urban si am scos consumul aferent orasului unde locuiesc, pentru a-mi putea face o idee de consumul urban (light). NU am spus ca folosesc masina DOAR urban unde am limitare de 30 mile... in acest caz NU cumparam diesel si in nici un caz 3 litri. Eu am cumparat aceasta masina sa o folosesc si in alte scopuri si pe alte drumuri mult mai lungi si anevoioase, motiv pentru care am ales E53 diesel. Referitor la power box am testat azi deja 2: unul no name si unul destul de renumit... nu vreau sa detaliez pentru a nu face reclama negativa/pozitiva mascata. Concluzia mea: nu merita! Diferente mici fata de stock, ceva fum la pornire, luminile din bord se sting cu ceva intarziere, etc. Sunt convins ca un remap de calitate ar oferi ceea ce imi doresc referitor la intarzierile cutiei si/sau agilitate, dar...din pacate ma voi multumi cu ceea ce am.
  6. Din cate am citit,prin aceasta procedura se curata si catalizatorul... posibil sa fi gresit.
  7. Am consumul de 10 urban dupa ce i-am resetat acceleratia, consumul de la plin la plin. Cand zic consum urman ma refer la un oras relativ aerisit, fara prea multe semafoare, zero ambuteiaje, cu limitare de 30 mile... deci nu prea ai unde sa ii dai talpa... un fel de mers ca dupa mort. Din pacate (sau fericire in cazul meu) asta este orasul unde locuiesc si la el fac referire. In schimb consumul de 9 afara inseamna mers aproape constant cu 70 mile, pe semne treapta a 5-a cu aproape 2500 rpm in turometru. Distanta parcursa a fost aproape de 75 mile pe autostrada. In UK sincer nu prea stiu cum e cu masinile modificate. Teoretic orice modificare adusa masinii fata de starea cand ai facut asigurarea (anvelope, remap, stright pipe, etc) trebuie comunicata companiei de asigurari. Daca modificare sare de anumite limite (in urma careia rezulta sunet si/sau fum), atunci asigurarea creste. Daca modificarea sare din limitele producatorului, asigurarea este invalida si drept urmare nu mai ai dreptul sa o conduci in starea respectiva...in caz ca o conduci totusi si esti prins in trafic, atunci pe romaneste ai belit-o. Referitor la spalatul catalizatorului, am vazut ca se poarta acest "engine carbon cleaning " si cred ca am sa o fac cat de curand. P.S.: ieri am comandat un powerbox de pe ebay, maine va sosi. Am sa il montez intr-o seara dupa munca seara si am sa postez impresii despre el.
  8. 99% din probleme rezolvate: furtunele toate, senzor presiune, bujii. In urma testului la injectoare, injectirul nr. 4 da putin mai mult combustibil decat limita maxima si/sau celelalte 5. Drept urmare, la pornirea dimineata am 2-3 secunde de fum, dupa care dispare. Masina se comporta corect, nu am consum excesiv de combustibil (cam 10 urban si 9 extra), consum facut de la plin la plin. In principiu sunt multumit de micul meu tanculet asa cum este el. Pe viitor urmeaza rectificarea injectoarelor, alt tubo si o noua evacuare custom, prin care am sa renunt la toba mare, inlocuind-o cu teava dreapta si un POWERBOX.
  9. Multumesc de raspunsuri. In UK remaparea se poate descoperi prin testul de noxe la MOT. In acel moment ai sanse mari sa ramai fara masina si sa iei si o amenda trist de mare, motiv ptr care m-am gandit la un astfel de POWERBOX, care poate fi dat jos inainte de MOT. Initial as dori o astfel de modificare pe masina mea ptr re-intinerirea masinii prin reducerea lag-ului la turbo si schimbatul vitezelor, consum (daca va fi cazul), toate astea in cazul pastrarii stilului de mers. In UK sunt cativa vanzatori de astfel de cutii cu referinte destul de bune pe forum-urile britanice, nu neaparat BMW. Sincer, cred ca am sa cumpar una, am sa o montez si am sa postez impresii aici.
  10. Salutare tuturor. Indraznesc sa deschid un topic nou, dedicat celor cu motorul M57D30 (184 cai si 410 NM), chiar daca am vazut ca s-a mai discutat acest subiect, dar nu am gasit raspunsuri clare la ceea ce ma intereseaza pe mine. Mai exact sunt curios daca mai sunt persoane ce au (sau avut) montat POWERBOX pe acest tip de motor, care sunt parerile lor, daca sunt ceva modificari in cazul in care se pastreaza stilul de mers. Multumesc.
  11. Gata. Problema indentificata si rezolvata partial. Problema furtune vacuum si senzor presiune. Schimbat momentan toate furtunele, inclusiv cele de la injectoare. Comportamentul masinii s-a schimbat foarte mult, adica am accelerare decenta, fum doar la pornire (pe semne motorina nearsa). Senzorul este comandat, urmeaza sa vina si el. Deci, din spusele mecanicului : furtunele fiind imbatranite, trageau aer pe langa sau rasuflau, motiv ptr care turbina nu avea putere sa miste axul care posibil sa fi fost blocat datorita nefolosintei masinii. Turbo a fost verificat, nu prezinta motiv momentan ptr a fi schimbata (pe semne ca va urma in viitorul apropiat sa o schimb), injectoarele sunt functionale toate si in parametri, bujiile (originale) inca isi fac treaba constiincioase. Cred ca sunt un fericit fiindca la cati morti si raniti am trecut am violat zilele astea, am scapat doar cu 100 lire toata distractia. Recomand celor ce intampina probleme oarecum asemanatoare, sa schimbe in primul rand toate furtunele, chiar daca arata sau nu imbatranite. Abia pe urma un test la injectoare, sa inceapa mai intai cu ce este mai usor si ieftin de verificat/schimbat, fara sa se necajeasca ca a bagat banii aiurea in consumabile furtune,bujii,etc.(consumabilele trebuiesc schimbate regulat). Urmeaza asa dar pentru mine : senzorul vietii, bujiile toate iar in maxim o luna sa comand turbina. Multumesc pentru participare lui "seaman","calinus68" si "DJ Allexinno".
  12. Dupa multe cautari pe forumuri din UK si SUA (americancele pe benzina ce-i drept),eroarea ce mi-a aparut in bord inseamna "limp mode",adica un fel de autoprotectie a masinii,data de calculator,atunci cand detecteaza o eroare grava data de admisie,evacuare,cutie,motor,cutie transfer (inclusiv dimensiuni diferite la anvelope pe punte),etc. As putea sa pun link-uri,dar sincer sunt prea nervos acum si nu am nici rabdare sa mai caut. Unde pana acum aveam fum alb si lag de putere,acum fumul s-a transformat in fum negru cu miros intepator a motorina nearsa,iar puterea i-a disparut aproape definitiv,iar aici ma refer la faptul ca masina deja se opreste daca sta mai mult de 5 secunde la relanti. Dupa alte milioane de discutii,acea solutie de curatat injectoare posibil sa fi dizolvat si antrenat mizerii de pe fundul rezervorului si/sau depunerile de pe furtune,fortate si trecute de filtru de combustibil sau chiar mizeria de dupa filtru si astfel s-au dereglat/decalibrat cei 2 senzori de la pompa de injectie sau chiar injectoarele. Oricum,maine masina ajunge la mecanic tractata sau pe platforma,daca gasesc pe cineva in scurt timp.Am sa postez aici ce zice nenea mecanicul.
  13. OK,in principiu am inteles.Am sa demontez zilele astea capacul de plastic al motorului,am sa dau jos rezervorul de apa,filtrul de aer si am sa verific acel furtun de la turbo. Sper sa scap ieftin cu 20 lire acel furtun sa nu cumpar turbo. Multumesc anticipat.Am sa revin cu noutati. L.E.: cand am fost sa pun motorina,masina avea momente cand pierdea din putere si momente cand isi revenea,astea la accelerare normala. La kick down prindea viata,cu ceva intarziere,in schimb fumega. Cand am ajuns acasa,abia am putut sa urc bordura sa o bag in curte. La relanti motorul merge bine,in schimb daca o accelerez,se accelereaza in trepte si balbaie. Sper sa scap doar cu acel furtun.
  14. Am mai coborat o data la masina.Am ridicat capota si m-am mai uitat nitel la antigel,lichidul de frana. Astfel am observat ca iese ceva fum si de sub motor,din zona incercuita din poza...poate vreun furtun fisurat,cine stie.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.