Jump to content

DubstepInc

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    e46 320d 150cp

DubstepInc's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salutare forum ! Ca sa ĂŽncep cu inceputul, dețin un e46 320d facelift din 2004 , ieri mi-am achiziționat un ceas de presiune turbo , l-am pus pe masina, totul bine și frumos ( nu stiu sigur dacĂŁ asta e problema). I-am alimentat iluminarea ceasului de la blocul de lumini , firul mov cu galben care merge la comenzile De pe volan, astfel la acționarea contactului acesta se aprinde . DupĂŁ ce m-am plimbat puțin prin oras , vad dintr-o data urmĂŁtoarele in bord : martor dsc și frâna de mana aprinși cu galben , martor baterie , turometrul picat pe 0 și apa pe max. Țin sa precizez ca masina functiona și funcționeazĂŁ perfect . DupĂŁ câteva secunde și-au revenit toate , dupĂŁ aceea s-a aprins doar bateria si s-a stins , dupĂŁ Iara din nou toate,și tot asa cam toate pe rand , ce vreau sa spun e ca sigur e ceva eroare deoarece nu afecteazĂŁ funcționarea mașinii in nici un fel. Se poate sa fi mișcat eu ceva pe la blocul de lumini? Niște pini ceva sa fie un contact imperfect sa faca chestiile astea ? Ca face doar când o apuca pe ea . Va rog sa-mi Spuneti pĂŁrerile voastre.
  2. Am mers acum in parcare si i-am omorat motorul dar nu ramane doar martorul de la baterie aprins dupa ce moare. Atunci mi s-a aprins DDE. Problema e ca nu mi-a mai facut nici o figura de aseara , si azi am facut aproape 100 de km , si mers normal si mai agresiv , totul functioneaza perfect , trage foarte bine , si ma gandesc ca problema foarte grava nu ar trebui sa fie , posibil ceva senzor sau ma rog .. credeam ca i s-a mai intamplat asta cuiva si eram curios sa aud niste banuieli ..
  3. Am 6 trepte , dar putin probabil.. nu zic nu acum daca stau sa ma gandesc , dar nu cred ca eram in a 6-a
  4. Buna ! Detin un bmw 320d 150cp si am intampinat astazi o problema care ma sperie. Urcam o panta putin mai agresiv asta insemnand treapta 3 pana aproape de 4000rpm si am schimbat in treapta 4 mentinand viteza undeva la 110-120 km/h. La coborare, mai exact la franarea inaintea unui sens , motorul s-a oprit si in bord s-a aprins martorul DDE( de la bujii). Am tras pe dreapta , am luat contactul de tot , si am pornit din nou masina , eroarea disparand. A pornit normal , dupa care nu am mai intampinat aceasta problema toata seara (asta intamplandu-se undeva pe la ora 20:30 si am stat afara pana pe la 00 , plimbandu-ma sa vad daca mai face asa). Va rog frumos sa-mi spuneti parerile voastre , din ce ar putea fi , pentru ca mi-e frica sa nu mai patesc. Masina a fost pusa acum o saptamana pe tester , fara nici o eroare gasita.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.