Jump to content

Jackel

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    525d e60

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Jackel's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-2

Reputation

  1. Furtunul nu l-am obturat ma gandeam eu ce sa fac cu el, dar fiind primul BMW si dealtfel si primul diesel m-am uitat in mare despre probleme si rezolvari. In weekend o sa obturez si furtunul, insa la mine DPF-ul este dat jos mecanic, am verificat asta cand am facut si revizia la cutie. Deci varianta ar fi sa iau un alt DPF, insa din punct de vedere financiar nu se merita, d-asta am mers pe ideea dpf,egr si stage 2. Dar o sa incerc la reprezentanta prima data cu o verificare dupa care vad ce decizii iau. Oricum multumesc de sfat, mai ales ca dupa ce ai zis de electrovalva, mi-am dat seama ca abia de atunci a inceput sa creasca consumul, insa lipsa de putere era de cand am luat masina.
  2. Admisia am dat-o jos am curatat-o si am anulat clapetele pentru ca deja dadeau semne ca vor ceda. Daca stau sa ma gandesc bine, toate chestiile legate de consum au pornit fix dupa ce am curatat clapeta, egr si admisia. Urmatorul pas era sa ii fac EGR off,DPF off si soft.
  3. Am inteles, primul pas ar fi sa caut service-ul competent ca mai apoi sa incep sa schimb ce a mai ramas de schimbat, sau reparat.
  4. Salutare, am cautat problema mea mai mult timp inainte sa fac postarea(asta pentru cei care o sa se lege de butonul de search). Treaba sta in felul urmatorul: masina in cauza un 525d automat din 2005. Consumul in Bucuresti(nu in aglomeration, la un mers normal, dimineata pana incepe traficul, la pranz pana incep blocajele si seara cand e liber) un uluitor 23l/100km. Am masina de o luna, am luat-o la un schimb pe un infiniti deci stiu ce inseamna consum mare insa si ala consuma mai putin in aceleasi conditii de mers, defapt era mult mai alergat ca asta. Am inceput prin revizie completa la motor, ulei bmw, filtre mann. A urmat o revizie la cutie cu ulei bmw inclusiv baie+filtru. Pusa pe teste nu da nicio eroare care sa se lege de consum sau de partea electrica ce tine de motor, amestec, etc, singura problema era ca debitmetru nu mergea in parametrii. Am schimbat debitmetru(bosch), am curatat egr, admisie, am anulat clapetele la admisie. Singura chestie care ar mai fi si nu am schimbat este un injector care are o valoare de 1.04, dar am inteles ca nu este dus si ca nu ar trebui sa influenteze in halul asta consumul. Am zis initial ca e o problema la bc, am facut si consumul la pompa si este pe acolo. Am verificat toate furtunele, singura problema ar fi ca nu are vlaga in ture mici si incepe sa traga dupa 3000, turbina mi-a verificat-o si a zis ca e ok. In momentul de fata sunt in pana de idei, daca cineva poate oferi alte sfaturi ce ar mai trebui sa verificat sau daca s-a mai lovit de aceasta problema sunt deschis la orice. Am cautat si pe forumurile din afara, dar nimeni nu a mai avut consum asa mare.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.