Aceeasi problema o am si eu, insa la mine nu urca chiar pana la 1500, cam pe la 1200-1300 apoi scade la 800.Si are si mici intreruperi(jumate de secunda). Din tot ce am cautat pe forumuri si intrebat in stanga si in dreapta am ajuns la o concluzie.Multi zic ca distributia ar fi problema (asta daca si trepideaza motorul destul de tare) + zic sa faci o verificare la: bujii, bobine de inductie, sonde lambda, valve ICV / PCV, debitmetru. O sa merg cu masina zilele astea sa verific toate astea, daca ajung la o rezolvare revin cu detaliile. Inainte sa schimb bujiile facea si mai rau, se tura chiar si mai sus de 1500 si avea fluctuatii mai mari si timp mai indelungat.Dupa ce le-am schimbat doar asta e problema: se tureaza la 1300 pentru 5-10 secunde apoi isi revine.Nu am schimbat si bobinele odata cu bujiile, ma gandesc ca asta ar fi problema. Bafta!