Jump to content

Tavian_PMW

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    BMW E90

Previous Fields

  • Masina
    BMW E90

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Tavian_PMW's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

1

Reputation

  1. Folosesc varianta de premium pentru Android. Este bun pentru codare. Eu l-am folosit doar pentru codari clasice ( intensitate angel eyes, dezactivare start/stop, sunet centuri, modificare spalatoare faruri etc.)
  2. Salut! Am si eu cateva probleme cu BMW E90 320i. Motorul este N43, 170cai. Am urmatoarele probleme (atasez si erorile din ISTA mai jos): 1. Erori pe NOX / Catalytic-converter Intrebare: Ce ar trebui sa verific mai departe ca sa vad exact unde este problema. Am vazut cazuri in care inlocuirea senzorului nu a rezolvat problema. Ce etape ar trebui sa urmez ca sa ma asigur ca intr-adevar problema e din senzor. PS: O singura data mi s-a aprins check engine pana acum, erorile sunt in poza de mai jos. Erau active 29F5 si 30DA ( se poate vedea la statusul “Existent” ca apare cu “yes”. Pana acum apareau aceleasi erori, doar ca erau toate cu “no” si nu dadea check engine) 2. A06B - Aerial, bumper Intrebare: Ce reprezinta aceasta eroare mai exact? Am cautat si am gasit informatii cum ca aceasta ar fi antenna pentru keyless entry/go. Nu am nicio problema cu keyless entry/go, de aceea nu inteleg de ce imi da eroarea. 3. O problema mecanica pe partea de cutie manuala si diferential. Sare uneori din viteza 1 la plecarea de pe loc.Intra usor in viteza de fiecare data, doar ca sare brusc cateodata. Diferentialul fluiera pe partea de decelerare, in frana de motor. In accelerare sau pe pilot automat, nu mai fluiera. Multumesc anticipat!
  3. Aceeasi problema o am si eu, insa la mine nu urca chiar pana la 1500, cam pe la 1200-1300 apoi scade la 800.Si are si mici intreruperi(jumate de secunda). Din tot ce am cautat pe forumuri si intrebat in stanga si in dreapta am ajuns la o concluzie.Multi zic ca distributia ar fi problema (asta daca si trepideaza motorul destul de tare) + zic sa faci o verificare la: bujii, bobine de inductie, sonde lambda, valve ICV / PCV, debitmetru. O sa merg cu masina zilele astea sa verific toate astea, daca ajung la o rezolvare revin cu detaliile. Inainte sa schimb bujiile facea si mai rau, se tura chiar si mai sus de 1500 si avea fluctuatii mai mari si timp mai indelungat.Dupa ce le-am schimbat doar asta e problema: se tureaza la 1300 pentru 5-10 secunde apoi isi revine.Nu am schimbat si bobinele odata cu bujiile, ma gandesc ca asta ar fi problema. Bafta!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.