Jump to content

florentincristea

Members
  • Posts

    917
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    fundeni calarasi

Contact Methods

  • Yahoo
    no information

Previous Fields

  • Masina
    bmw 320 d e 46

Recent Profile Visitors

11964 profile views

florentincristea's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

17

Reputation

  1. inlocuieste toate furtunasele de vacum pe care le ai atat pe turbo cat si pe electroventilator. iei furtun de carburant la metru. eu o vad ca o problema de injectie. la modelul asta injectia face f multe probleme. de verificat injectoarele pe tester la bosch daca poti sa vezi exact daca picura sau pulverizeaza normal. daca ai schimbat injectorul cu fir sper sa fi pus nou. ala sh nu garanteaza nimeni ca merge in parametri. mai poate fi si o problema de pompa de injectie sa scape presiunea. insa nu cred ca trebuie sa mergi din start asa departe. eu am avut masina d asta vreo 9 ani si e foarte problematica. am facut proba si cu alte injectoare si tot facea figuri. pompa refacuta integral etc. pana nu am schimbat un injuctor nu i am dat de cap. desi facusem diverse probe etc. la partea cu trasul cred ca e si debitmetrul cam lesinat. trebuie pus pe tester. turbina se verifica si ea pe tester vezi ce presiune face si la ce turatii. succes!
  2. ia sigurantele pe rand, cele din torpedou. le scoti si le bagi pe rand pe fiecare. nu avea cum sa iti topeasca instalatia din cauza unui scurt la borne. cel mult iti prajea sigurante si module. pe tester cu siguranta nu iti va spune ce siguranta e arsa. tot ce ti ramane de facut este sa scoti una cate una si sa o verifici cum trebuie. ia cateva de rezerva sa ai. succes!
  3. Salut, Doresc sa cumpar urmatoarele elemente de caroserie pentru un bmw e46 facelift titansilber metalic: bara fata (completa sau doar bara, in functie cum arata si pretul acesteia); proiectoare; capota fata (cu nari incluse); aripi stanga si dreapta fata; bara spate (completa sau doar bara in functie de cum arata si pretul acesteia); posibil sa am nevoie si de suportii de prindere al barilor pe aripi (fata si spate) nu doresc alte culori, nu ma intereseaza elemente lovite sau care au fost lovite si reparate, nu doresc elemente ruginite sau foarte zgariate. de preferat sa fie in zona Bucuresti sau imprejurimi intrucat doresc sa le vad inainte de a le plati. Telefon contact 0721330080.
  4. salut, cumpar pentru bmw 320d e46 nfl urmatoarele: arc stanga spate suspensie normala senzor abs dreapta fata cu mufa gri doar pe original sh modul electroventilator (al meu nu merge si in treapta doi de viteza si decupleaza compresorul de clima). aripi fata stanga dreapta in stare foarte buna, fara sa fi fost lovite sau sa aibe rugina. de preferat sa gasesc toate piesele de la acelasi vanzator zona bucuresti-ilfov 0721330080 sau 0768414929
  5. salut, scz, nu am intrat de foarte mult timp pe forum. toba a plecat de foarte mult timp. sper ca ai rezolvat ))
  6. superba masina. doar cd player ul nu isi are locul in bord. vine dintr o alta lume si mie personal nu mi se pare ca pune in valoare minunatia pe care o conduci. drumuri excelente sa avem
  7. salut, nu stiu ce module te astepti tu sa se gaseasca sub mocheta. acolo trebuie sa fie tubulatura pentru caldura de la picioarele pasagerilor si niste bucati de polistiren customizate care tin mocheta sus si izoleaza tubulatura de caldura. probabil masina a suferit ceva accidente si nu s au mai montat toate. imi dau cu presupusul doar, nu am de unde cunoaste starea masinii tale... ca sa traga bine probabil ai nevoie de un debitmetru bun. recomand s amergi la un tester si iti spune daca e ok al tau sau e dus. butoanele de la ceasuri nu au legatura cu casetofonul. poate s au rupt ceva plastice din ele care ajutau la setarea orei, resetarea km si schimbarea din grade celsius in farenheid.la ce te referi cand spui filtru de aer secundar? se poate pune volan cu comenzi. despre diferential nu stiu sa dau detalii.
  8. inlocuirea motorului costa mai mult decat garnitura de chiulasa si ce o mai vrea sa dea jos de pe acolo. asta daca vrei sa fii in regula cu actele. motorul trebuie omologat pe masina, trecut pe la rar etc.
  9. masina ta daca are 150 cp nu are pompa de injectie. la o diagnoza corecta iti spune ce pb are. injectoarele se pot verifica pe diagnoza si vede in ce parametri baga. la motorul de 136 cp nu s epot vedea. nu ai ce senzori s ai verifici tu mai ales ca nu te pricepi. mergi la service fa o diagnoza buna si tot la ei apeleaza pt reparatii. daca esti din bucuresti mergi la valy 0724282718
  10. nu am inteles care e nelamurirea ta de fapt. e normal sa iti fure volanul din mana santurile din asfalt cum sunt cele datorate camioanelor pe centura spre exempu. ideea e ca pe drum drept masina nu iti fuge stanga dreapta, nu?
  11. posibil sa fie fluctuatiile de la debitmetrul de aer. totodata mai pot fi si injectoarele care nu mai lucreaza in parametri. o diagnoza ti ar putea spune mai multe. pb e ca la motorizarea ta daca ai o pb la injectoare nu iti apare fiind mecanice. oricum diagnoza e cea care te poate indruma spre pb reala, nu parerile noastre
  12. e posibil ca tu sa ai pahar decantor la epurator si nu cartus de pasla. se poate demonta verifica spala daca este infundat cu ceva. daca nu il inlocuiesti si este doar vorba de spalat sa verifici si membrana sa nu fie sparta. filtrul epurator pe original este undeva peste 280 lei cand am cumparat ultima data. paharul decantor sau cartusul de pasla sunt undeva la jumatate ca pret. toate vin pe original. da mi un pm cand stii de ce anume ai nevoie si iti pot face comanda
  13. nu cred ca bataia de la motor ti se datoreaza de la calamina care a cazut in motor iar saiba nu cred ca avea cum sa cada prin injector pt ca gaura e mai mica decat saiba si nu trece. poate doar daca ai dat jos admisia si ti a cazut o saiba piulita sau ceva prin admisie. imagineaza ti ca la ce compresie are si la ce forta are cand se face explozia in camera de ardere a cilindrului orice calamina sau mizerie este impinsa pe evacuare afara. de la prima pornire deja s a curatat prostia aia. daca se fisura piston in 7-8000 km era deja dauna motorul ala. verifica in ce parametri merg injectoarele si eventual scoate curelele de pe fulia volantei sa vezi daca se mai aude bataia (ma gandesc sa nu fie bataie de injector, fulia sau una din anexe). incerca operatiunile aste ala un service adevarat nu la meseriasi instruiti in fata blocului. in ceea ce priveste demontarea pistonului respectiv se poate da baia jos, cutia de viteze, ambreiajul, volanta, arborele si apoi va iesi pistonul ala cu tot cu biela. trebuie sa intrebi la service ul care face operatiunea daca presa cu care comprima segmentii are loc pe sub motor sau nu. pt ca daca nu reuseste sa stranga segmentii si sa impinga pistonul de jos in sus atunci va trebui data chiulasa, si mai bine sa stii asta dinainte decat sa demontezi arbore, ambreiaj etc si apoi sa dai oricum si chiulasa jos. recomandarea mea e sa incerci intai sa aflii daca intr adevar asta e pb cu un piston si nu alta, iar daca vei ajunge la demontarea motorului sa fie cu demontarea chiulasei si verificarea ei si a tuturor componentelor de la cilindrul respectiv. bafta multa
  14. senzorul de la pedala, cablajele, in special trebuiesc verificate cele de la imbinarea caroseriei cu portbagajul. se reteaza si intra in scurt. pe langa aceasta pb la e 46 se topesc mufele de la lampile de spate. mai exact minusul, e un cablu maro din cate retin. daca este asa singura posibilitate ramane sa lipesti un fir direct pe placa unde are minus, sa tai firul de minus de la mufa si sa faci legatura separat intre ele printr o regleta. ideea e ca asta sa fie ultima pe care o verifici. intai faic proba cu alt senzor, apoi cablajele de portbagaj si ultima verificare mufele unde te uiti atent daca sunt fire topite. eu am avut pb de genul asta dar imi dadea eroare la senzor si la cablejele de la senzor. aveam doi senzori ii schimbam pe rand. cateva zile unu cateva zile altul. amandoi erau buni dar in cateva drumuri iar se aprindeau lampile. asa ca rezolvarea a durat
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.