Jump to content

Bodizzy

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    F10 520D

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Bodizzy's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Salutari, Am uitat sa precizez, este adevarat, ca nu sunt in tara in timp ce observ simptomele astea. Aici unde sunt acum temperaturile n-au sarit inca de 22-23 de grade, si asta in zilele bune. Abia saptamana asta temperaturile se vor apropia de cele din tara, undeva pe la 33-35°C. Schimbul de antigel este facut in toamna, putin fortat, din cauza unei flanse sparte. Termostatul este "pe vine", urmand sa ajunga saptamana asta. Totusi, problema persista, este intermitenta, si ultima oara am observat crestereat temperaturii uleiului (Maxim 105-106°C in timp ce apa era la 100-101). Am refacut un scan pentru a vedea DTC-urile, si am descoperit un DTC care spunea "Air compressor stopped due to high engine temperatures". Voi reveni cu codul exact al DTC-ului, dar in ISTA spune ca apare doar cand apa sau uleiul din motor depaseste 125°C sau uleiul din cutie ajunge pe undeva pe la 150°C.. Tinand cont ca apa si uleiul motor n-au crescut atat de mult, suspectez putin si cutia..
  2. Salut, De cateva zile intampin o problema la masina. Temperatura apei creste spre 98-100 de grade. Astazi am deschis capota atunci cand temperatura era deja pe la 98 de grade, cu motorul pornit, ventilatorul se invartea atat de usor incat l-am putut opri cu mana fara sa ma loveasca. Suspectez ca nu ar trebui sa fie atat de usor de oprit. A mai intampinat cineva astfel de probleme? In ISTA nu l-am verificat, il voi verifica diseara, dar nu aveam nici un DTC legat de ventilator. Multumesc, Bogdan.
  3. Salutari din nou! Facut testul (incalzit motorul, moduri sport, sport+, schimbatorul in sport) in diferite combinatii. Patinajul nu mai este prezent la plecari "in forta" in toate modurile mentionate anterior. Voi face totusi o programare la ZF Faur, cand voi ajunge din noi in tara. Multumesc pentru raspunsuri
  4. Va multumesc pentru raspunsuri! Senzatia nu este chiar de turatie in gol, mai degraba de patinaj. La plecarea de pe loc, imediat ce turatia creste masina pleaca de pe loc (masina pleaca chiar si fara sa creasca turatia, doar la eliberarea pedalei de frana). Voi incalzi motorul la temperatura optima de functionare si voi incerca cateva plecari mai brutale pentru a observa comportamentul. Voi incerca si cu modurile sport, sport+ si cutia in S.
  5. Salutari! Sunt posesorul unui F10 2012, N47, automat de cateva luni. In urma cu aproximativ 1 luna am facut schimbul de ulei din cutia automata, prima tinerete a uleiului din cutie fiind de mult depasita (~180.000km) Inainte de schimb aveam mici socuri la rece, in treptele 1-2-3, atunci cand pedala de acceleratie era apasata "batraneste". Dupa schimb si resetarea adaptarilor, socurile sunt mult diminuate, si dispar dupa incalzirea transmisiei (de unde deduc un nivel usor scazut - va fi rezolvat ASAP). Ceea ce am observat dupa schimbul de ulei (deoarece am fost mai atent - pana la pragul de nevrotic) este o tendinta de patinare a cutiei in prima treapta. Am facut si un video cu aceast comportament, pentru ca problema sa fie cat se poate de evidenta. Ceea ce simt concret : - motorul se tureaza pana la 1700-1800 uneori 2000 rpm - viteza creste initial corespunzator cu turatia - la rpm-urile mentionate mai sus, turatia ramane constanta pentru 1s, timp in care viteza creste (aici am impresia de patinare a cutiei) O parere a celor care au mai simtit aceleasi simpotme ca mine este bine venita! P.S. nu exclud posibilitatea ca "patinajul" sa fie intre volan si scaun, cam la nivelul tetierei :frantics: P.S.2 filmarea este facuta in ECO Pro din pura intamplare, faceam o comparatie de consum. Multumesc mult!
  6. Salut! Fix aceeasi problema o am si eu la un F10 din 2012. Din ce-am mai cautat pe internet, problemele de genul asta s-au rezolvat cu schimbarea tampoanelor motor, si cel de la cutie. Inca n-am cumparat tampoanele ca sa le schimb, nici n-am timpul necesar sa o fac. Dar daca apuc sa rezolv inaintea ta problema, te tin la curent .
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.