Salutari, Am uitat sa precizez, este adevarat, ca nu sunt in tara in timp ce observ simptomele astea. Aici unde sunt acum temperaturile n-au sarit inca de 22-23 de grade, si asta in zilele bune. Abia saptamana asta temperaturile se vor apropia de cele din tara, undeva pe la 33-35°C. Schimbul de antigel este facut in toamna, putin fortat, din cauza unei flanse sparte. Termostatul este "pe vine", urmand sa ajunga saptamana asta. Totusi, problema persista, este intermitenta, si ultima oara am observat crestereat temperaturii uleiului (Maxim 105-106°C in timp ce apa era la 100-101). Am refacut un scan pentru a vedea DTC-urile, si am descoperit un DTC care spunea "Air compressor stopped due to high engine temperatures". Voi reveni cu codul exact al DTC-ului, dar in ISTA spune ca apare doar cand apa sau uleiul din motor depaseste 125°C sau uleiul din cutie ajunge pe undeva pe la 150°C.. Tinand cont ca apa si uleiul motor n-au crescut atat de mult, suspectez putin si cutia..