Jump to content

DKG

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

DKG last won the day on September 24 2018

DKG had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    2018 M3 F80

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

DKG's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

27

Reputation

  1. DKG

    Faruri x6

    Are vreo legatura subiectul cu rubrica M Sport? Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Eu la maxim 50 mii o sa-l schimb. Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. DKG

    Setari M1 si M2

    M1 - directie Comfort, suspensie Comfort, motor Efficient, cutie D1, DSC ON M2 - Sport+ toate, cutie D3, DSC OFF.
  4. Da, e misto cu Drivers Package, te face sa simti ca ai o masina mai speciala. Aproape orice diesel de 3L ajunge acum relativ usor la 250. Mi-ar fi placut sa fie 300 Vmax-ul, dar ne multumim si cu atat. Am mers cu un e92 M3 cu 310, f misto senzatia. Daca RS4 ti s-a parut racheta pana la 250, asteapta sa treaca rodajul la CS. Audi a fost penalizat dintotdeauna de Quattro la viteze de peste 100 km/h. Aveam 2.7 presiunea la M550d, masina de 2 tone. Nu ti-o recomand atat de mare. Respecta cat scrie pe stalpul de la sofer. Intr-adevar, cursul inclus in M Drivers Package nu l-am adus in discutie cu dealerul. L-am neglijat oarecum de la inceput pt. ca stiam ca nu locuiesc acolo ca sa am ocazia sa-l fac. Si ca sa bat un drum in Germania doar pentru asta, nu mi s-a parut ca ar merita. M-ai facut insa curios, si astazi am trimis un mail dealer-ului pe subiectul asta, astept sa vad ce-mi raspunde. Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. DKG

    2018 M3 CS

    A iesit f bine, personal nu vad nici o diferenta de luciu intre inainte si acum. Iar micile imperfectiuni chiar nu m-ar deranja, atata timp cat stiu ca vopseaua e protejata. Felicitari! Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. Multumesc! E cu suport ISOFIX, aproape ca nici nu atinge bancheta, se ancoreaza doar in cleme. Preventiv am pus acel prosop roz din microfibra. Sent from my iPhone using Tapatalk ) te inteleg perfect, nici eu nu am (sau am avut) vreo masina pe FB (cont pe alta retea de socializare nu am). La fel, nu a stiut mai nimeni ce urmeaza sa-mi cumpar, si multi nu stiu nici acum. Cauciucurile - scuze, sunt Pilot Sport 4S. Am tastat pe de rost adineauri, greseala mea. N-am abandonat de tot ideea cu protectia de vopsea, o sa ma mai gandesc. Si vazand ca stapanesti bine capitolul asta, o sa te rog sa ma mai lamuresti pe privat in cateva aspecte... Urmaresc ca spalatoriile sa aiba clatire cu apa osmozata, si cand nu au, mai plimb masina vreo jumaââŹâ˘ de ora ca sa se zvante toata apa (nu stiu daca ajuta neaparat). Dar pana acum a scapat de pete. Este cu DriverââŹâ˘s Package, altfel nu o luam. Am cumparat-o de la un delaer BMW ca fiind SH chiar daca ea avea doar 4 km. E vorba de artificiul ala Demo Car, a trebuit sa o astept 2 luni ca sa mi-o poate vinde, si astfel am obtinut si un discount avantajos. Ea a fost inmatriculata pe delaerul respectiv, dar nu s-a circulat cu ea. Nefiind primul proprietar, nu cred ca mai pot beneficia de acel curs. Presiunea la mine e 2.4, deci cred ca e ok 2.3 la tine, CS fiind o idee mai usor... Asteptam poze cu produsul finit, te invidiez pt relaxarea cu ,care o vei conduce, cu atata protectie pe ea:) Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Fiind topic dedicat masinii, nu am vrut sa insist prea mult pe bebe, dar vad ca sunteti deja cativa colegi care intreaba cum se impaca un M cu un kinder... ðŸËĹ In cazul nostru, pot doar sa va spun ca nu ma bazez eu sa dau in masina cat poate el duce:)). Si asta in conditiile in care drifturile si virajele luate in viteza nu lipsesc din meniu. Sufera de o grava dependenta de adrenalina, mi-e teama sa ma gandesc ce ma asteapta. Nordschleife - tie urmeaza sa iti dedic mai multe randuriðŸËĹ Felicitari in primul rand pt masina, e superba! Obisnuiesc sa fiu mai rezervat cu prezentarile, show-off-ul, insa dupa parcurgerea topicului tau m-am hotarat si eu sa o prezint. Consider ca oricum nu suntem foarte multi cu M-uri, si e pacat sa nu reinviem putin rubrica M Sport. Culoarea - am evitat negru si alb, iar acest gri mi-a placut, chiar daca nu e o nuanta de individual. Nu cred ca o sa cumpar roti de iarna, iarna trecuta am ramas in curte cu xdrive-ul. A ajuns pe burta si aia a fost. Incerc sa evit situatiile penibile in care sa imping/trag un M ramas inzapezit. De bugetul rotilor o sa-mi iau o masina doar pt sezonul rece, tractiune fata, anvelope de iarna noi. N-ai cum sa gresesti in configuratia asta. Perdelutele erau mai mult un moft, ma bucur ca geamurile sunt cu tenta inchisa. Cauciucuri - Michelin Pilot Sport 2 Vopseaua - cand am citit topicul tau eram in Croatia si masina avea deja vreo 5000 km:)) Am cautat pe net Xpel la noi in Romania sa fac si eu o programare, am sunat, dar erau in concediu pt inca vreo 2 saptamani. Asa ca m-am resemnat oarecum. Masina are acum 9000 km. A scapat zic eu de vopsea sarita de la pietricele pana acum, cred ca am vazut 1-2 locuri pe bara fata jos unde are 2 ciobituri mici, in rest e ok. Capota e intreaga. Sunt si eu obsedat de pietricele, muste, etc. Solutii de compromis: pastrez distanta de siguranta fata de masinile din fata, iar mustele... la drumul asta lung de ex, in fiecare oras unde am oprit sa ne cazam, am gasit cate o spalatorie self-service si am actionat in consecinta. Doar spalat si clatit, fara sters, fara carpa pusa pe ea. De regula dupa fiecare drum mai lung vede o spalare urgenta si se curata usor. Rodajul - cand am luat-o avea 4 km la bord. Din nordul Germaniei am venit direct spre casa, max 4000 rpm si 170 km/h. N-a fost usor, dar am rezistat tuturor tentatiilor. La 2200 km am facut primul service, schimb ulei motor si ulei grup. Am inceput dupa aceea treptat sa cresc turatia la 5000 rpm, dar n-am mai fost atat de strict ca in primii 2000 km. Adica s-a mai intamplat izolat sa treaca de 5000, mai ales ca dupa 4000 rpm devine foarte brutala si cu greu reusesti sa n-o scapi. Schimbari in comportament - chiar aseara am facut o plimbare cu putina joaca, si am simtit-o ca impinge mai tare decat la inceput. Asa auzisem si eu, ca undeva pe la 10 mii km e ce trebuie. Ulei - am pus 0W-40, cel cu sigla M pe cutie. Nu a consumat nimic pana acum. Neavand joja nu pot garanta ca n-a consumat deloc, dar pe computer imi arata in continuare Oil Level OK. Si nu e menajata, stiu f bine de ce am cumparat-o si-si cunoaste si ea fisa postului. A vazut cateva reprize de 280 deja. Consum: Drumul spre casa din Germania cand s-a facut rodajul - 10%. Concediul - media 11%. Oras - 17-18%. Consumul masinii anterioare, m550d: 9.5 afara, 16 oras. Deci sunt undeva cu 1L in plus fata de diesel, ceea ce ma multumeste f tare. Daca veti fi tentati sa comentati consumul din oras, cum ca e mare, va informez ca masina e folosita in centrul orasului, aglomeratie, distante scurte, multe semafoare, total nesincronizate. Si nu conduc cu Start/Stop. Multumesc inca odata tuturor pt aprecieri si urari! Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. Multumesc tuturor pt urari! Intr-adevar, bebe e cu gura pana la urechi la fiecare accelerare mai in forta Cristie35, cand am vazut prima data jantele am avut aceeasi reactie. Dupa cateva zile am inceput sa le indragesc, iar acum mi se par superbe. Dar nu e nici o problema daca tu ramai cu prima impresie, e gustul tau. Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. Va salut. Va prezint masina mea, M3 F80 Competition Package. Am cumparat-o din Germania acum 2 luni dupa o tentativa esuata de a configura una la noi. Am aflat atunci ca nu se mai fabrica din 02/2018 si m-am reorientat in afara. Am urmarit sa fie noua, astfel ca am putut prelungi garantia de fabrica si am avut sansa sa-i fac si rodajul corect. Optiunile m-au incantat deasemenea, si chiar daca lipsesc unele mofturi (bord in piele, incalzire scaune spate, perdelute spate), ma declar multumit. Masina anterioara a fost un F10 M550d de care am uitat complet in momentul in care am condus un M4 al unui prieten. A doua zi faceam poze la F10 pt. vanzare si eram la dealerul BMW pt a configura M3-ul. Mi-a placut F80 de cand s-a lansat in 2014 si mi-am spus ca aceea va fi masina mea peste cativa ani. La momentul respectiv erau alte prioritati, si ma bucur ca am asteptat pana acum, pt. ca FL si pt. ca ,Competition Package. Este daily-car. Am optat pt. M3 pentru ca arata mult mai bine in comparatie cu M4 (parerea mea - aripile spate evazate) si este extrem de practica. Si cum nu e o masina ieftina... daca tot platesc banii, sa ma bucur de ea in fiecare zi. Asa se face ca tocmai a incheiat cu brio un trip prin Europa de aproape 6 mii km, cu copil de 2 ani si multe bagaje, carut, etc. Optiuni: Head-up display City emergency brake Asistenta unghi mort (depasire) Asistenta schimbare banda Incalzire volan Keyless entry/go Surround View Asistenta parcare Harman Kardon Geamuri fumurii BMW Remote (actionezi unele comenzi ale masinii de pe Smartphone) Apple Car Play Wireless Charging, etc. Scuzati calitatea pozelor, sunt facute cu telefonul. Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.