Jump to content

Godini

Members
  • Posts

    788
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

Godini last won the day on September 17 2023

Godini had the most liked content!

1 Follower

Previous Fields

  • Masina
    BMW E 91

Recent Profile Visitors

5057 profile views

Godini's Achievements

Community Regular

Community Regular (8/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

155

Reputation

  1. Bănuiesc că se încuie când ultima cheie cu care a fost condusă mașina se îndepărtează . Cealaltă cheie este ignorată ,până se pornește motorul cu ea,moment în care devine ignorată prima cheie ....s.a.m.d . Mi se pare logic !
  2. Afla cauza exacta și apoi te apuci de cumpărat piese . Așa ,pe ghicite și schimbat piese până o nimerești pe aia cu probleme , oricine poate să spună că e "mecanic" .
  3. Nu te speria cu uleiul , cel mai probabil curge pe undeva . Am pățit așa la un schimb de ulei ,după 50 de km mi-a dat mesaj să completez 1 litru . Normal că și eu m-am speriat ,facându-mi tot felul de gânduri negre . Problema era la filtrul de ulei care are și termoflotul incorporat ,curgea pe la niste oringuri !
  4. Pentru că nu ai ora setata ,trag concluzia că ai avut mesaj pe baterie (că se descarcă repede) . Incarca bateria sau schimb-o !
  5. 3000 OE , 1550 Febi , 850 Dayco . Vorbim de kit complet ,mai există și variante doar de patine,întinzător și lanț .
  6. Nu am schimbat încă distribuția dar, când o să schimb ,o sa pun Dayco ! Am auzit lucruri bune despre ei și au preturi chiar rezonabile .
  7. In acest caz ,nu mai are sens sa faci schimbul de ulei . Ai ulei proaspăt mereu ,schimbi doar filtrul !
  8. In Germania se schimba la 30 k, la noi se schimba la 10-15 k. Și explicația e simpla : in Germania îți trebuie 30-40 de minute că sa parcurgi 100 de km , in Romania îți trebuie 1.5 ore ( uneori chiar mai mult ). Să nu mai vorbim de praf ,suntem patria prafului .
  9. Când am pus cauciucurile de iarna cu alte jante ,tot de aluminiu, a dispărut problema . Concluzia mea este că jantele sunt vinovate .
  10. Se pare că e ceva legat de sistemul Start/Stop !
  11. Montajul ,cine l-a făcut ? S-au schimbat garniturile + colier dpf ? Daca da , încearcă și mai strânge șuruburile ,in special alea de sus (3 sau 4 ,nu mai știu exact cate sunt ...parca 4 ). Daca fluieră doar la rece ,înseamnă că la cald dispare fluieratul din cauza dilatării unor metale ,deci o garnitură nu etanșează bine .
  12. Cineva poate sa îmi explice de ce cu egr activ am regenerări la 100 de km maxim și fara egr am regenerări intre 500 și 700 de km ? Eu înțeleg prin asta că arderea e mult mai buna fara egr ,automat și poluarea e mai mica . Ideea ta e buna ,dar nu în totalitate !
  13. N47 /177 HP /2008 - autostrada 5.2
  14. Scuze de întârziere ,aici e dovada cu regenerarea la 700 de km ,cu egr închis ! Azi am desfăcut si galeria de admisie. Curata lacrima ,nici urma de mâzga pe care a aveam înainte . Cat despre mitul că se încălzește motorul mai greu fara egr ,e doar un mit . Motorul ajunge la 88-89 ° exact ca înainte + că vara nu mai ajunge la 99° cum o făcea constant cu egr activ . Gazele ies perfect ,am făcut ITP ! Nu voi mai activă egr niciodată ,e o mare porcărie !
  15. Da,o sa pun mâine o poza . Da și nu ...au fost luni când am făcut 4-5 mii pe autostrăzi ,alte luni când merg doar în oraș . Nu pot spune că am o regulă să merg mai mult în afara orașului ,din contra ...parca predomina mersul în oraș . Dpf e la locul lui și e fericit !
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.