Jump to content

Alexandru_M

Members
  • Posts

    17
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    320xd

Alexandru_M's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. La motorul N47 (2011 cel putin) punerea contactului nu porneste pompa electrica din rezervor. Recomand ISTA-D pt. aerisire, asa nu va mai chinuiti cu umplutul filtrului. Si eu am avut aceeasi dilema: cum se aeriseste filtrul? Sa-l umplu cu motorina? Se amorseaza pompa la punerea contactului? Am schimbat filtrul,am pus contactul pt. conectare cu ISTA, liniste totala, pompa n-a pornit. Am pornit procedura de aerisire prin ISTA: porneste 3 minute pompa din rezervor (se aude clar cum bazaie pompa si bolboroseste aerul din filtru, apoi se porneste motorul (invarte cam 3-4 secunde, mie mi s-a parut o eternitate) si ISTA ruleaza motorul la un relanti mai ridicat (cam 2000 rpm) timp de 10 minute. Gata. Mi se pare cel mai sigur asa.
  2. Al meu e91 LCI 2011 are directia hidraulica. Tocmai am completat cu Pentosin. Conteaza si starea masinii pana la urma, un e46 ingrijit de un pasionat se va tine mult mai bine decat un e90 hingherit de un maniac. Un punct de luat in seama e si siguranta, mai nou, rezultate mai bune la euroncap. (pt cine il intereseaza asta)
  3. Eu am pus la E91 discuri si placute ATE, si nu am avut probleme pana acum.La cealalta masina tot ATE, la fel. La toate le-am verificat codul de autenticitate pe site la ATE si erau in ordine. Ce m-a surprins insa a fost ca discurile (cutiile adica) erau in tipla pe care era pus un abtibild "Made IN China" Placutele parca in Cehia... globalizare, ce sa faci.... Referitor la discutia "din fabrica" vs aftermarket: La munca avem flota de masini, diverse marci, le-am condus si cu placutele din fabrica si cu cele puse ulterior (ATE) si singura diferenta sesizabila a fost durata lor de viata. Cele din fabrica tin mult mai mult. In rest, fara probleme, zgomote, diferente la capacitate de franare, etc. Problemele cred ca apar de la autenticitatea produselor.
  4. Eu am postat niste informatii care credeam ca pot fi de folos celor interesati de asa ceva. Nu ca sa fiu luat la misto sau trimis sa caut pe net. Asa putem sa cautam singuri pe net si sa tinem informatiile pt. noi. La ce mai foloseste forumul? In TIS nu scrie exact continutul pliculetului, dar cautand specificatii tehnice pe net am aflat ca: Marke: BMW Hersteller: BMW Referenznummer(n) OE: Plastilube, Montagepaste, Bremsklotzpaste, Anti-Quietschmittel, Bremsbelagpaste, Bremsenpaste, Anitquietschpaste, Bremsenfett, 83 19 2 158 851, 83192158851, BMW, 81 22 9 407 103, 81229407103 Herstellernummer: 83 19 2 158 851, 83192158851 Referenznummer(n) OEM: Plastilube, Montagepaste, Bremsklotzpaste, Anti-Quietschmittel, Bremsbelagpaste, Bremsenpaste, Anitquietschpaste, Bremsenfett Deci e probabil Plastilube de la ATE. Plastilube nu se foloseste pe parti de cauciuc. Si inainte sa fiu intrebat daca pe cauciucuri/anvelope, nu, ma refer sa nu intre in contact cu burduful pistonasului din etrier. Pace voua
  5. Brake pad paste pe suprafetele de contact dintre placute si etrier. Nu stiu de ce multi mecanici uita sa faca si pasul asta, probabil sunt la "ora" si trebuie repede facut totul. La cealalta masina am vrut sa vad care se tine mai bine in timp, vaselina cuprata sau pasta ceramica si am pus pe fata vaselina si pe spate pasta ceramica. Dupa 1 an cred, pe fata mai tziuie cateodata, pe spate e liniste. Sunt curios ce este in pliculetul original BMW.
  6. Eu l-am folosit intr-un hobby garage si m-a impresionat. Am stat (si inca stau) pe ganduri oare merita sa imi iau si eu un compresor SH de 50l, care poate sa livreze macar 127l/min. si sa investesc in scule de genul? Inca urmaresc ofertele SH... De asta spuneam de inchiriat atelier mai sus, mie mi-a imbunatatit viata (2 masini cu revizii anuale, frane, alte reparatii minore,etc.) lucrurile se rezolva mult mai rapid si mai ieftin. Ca fapt divers a fost un reportaj pe RTL parca despre genul asta de garaje (probabil se simt amenintate service-urile mari) si un nea Caisa de la nu stiu ce ITP local de aici zicea: "domne, daca ai nevoie de instructiuni pt. reparatie mai bine nu te apuci". Mi-a venit sa rad, parca astia la BMW, VAG, Merc, stiu pe dinafara cuplurile pt. fiecare surub...
  7. Imi place proiectul, respect pt. munca depusa/ce va fi depusa. Tocmai ce am vizionat o serie de clipuri cu E30 - restore it:
  8. Probabil si in service o s-o ia la ciocane pana iese. Bocaneala rulez si in reprezentanta. Si eu prefer sa fac anumite operatiuni singur pt.ca Dorei sunt in toate service-urile... Recomand documentatia online TIS pt. instructiuni si macar cateva scule serioase daca poti imprumuta (pistol pneumatic, Nm mare) si consumabile cumparate inainte (piulita, daca scoti planetara din dif., BMW recomanda inlocuirea suruburilor). Exista ateliere auto pe care le poti inchiria cu ora acolo? Intreb pt. ca in De exista peste tot si e mana cereasca pt. cei care fac DIY. (gen 15e/ora all included). Mai jos ai video pt. inlocuirea rulmentului spate/stanga la e90, poate ajuta la demontarea/montarea planetarei PS: am folosit si eu pistolul ala Hazet 9012m si e un mic monstru, 1100NM, sar prezoanele ca popcornul.
  9. Ai gasit undeva abaterea maxima admisa pt. butuci? 0.02 mi se pare cam mult...poate pt. disc era acceptabil, nu stiu pt. butuc insa. Stiu pe cineva cu alta marca de masina care avea o problema cu ovalizarea repetata a discului pe stg fata. Tot asa a schimbat cam tot, masurat tot, in parametri, etc. S-a dus apoi la reprezentanta si au gasit butucul deformat.
  10. La mine cand bateau farurile in jos a fost o problema de senzor autonivelare spate. Farurile isi fac secventa de test jos/sus la pornire? Ambele faruri bat in sus? S-a umblat de curand la suspensia spate? Daca bratul senzorului de autonivelare de pe spate e orientat gresit (> in loc de <) masina compenseaza farurile in sus. Poze aici : https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=782476 Dar cel mai bine diagnoza.
  11. Salutare tuturor, Detin un 320xd Euro 5 (N47) si tocmai ce am primit prin posta o invitatie pt. un update de software pt. al meu motor diesel euro 5. Mentionez ca locuiesc in Germania, iar invitatia asta este in legatura cu scandalul diesel si masurile "verzi" pe care guvernul ar vrea sa le impuna. Concret mi se spune ca nu se pierde nimic la performanta, consum, etc. totul o sa fie minunat si update-ul nu este obligatoriu. Motorul ramane in norma E5, doar ca cica nu o sa polueze asa tare cand e mai frig. Totul fara nici un cost suportat de catre mine. Intrebarea mea: A mai primit cineva asa ceva (din orice tara) si daca da si a si facut update-ul, exista ceva diferente (sesizabile) in bine/rau? Merita? Sau mai bine nu?
  12. Intrebare pt. cei care au cumparat placute/discuri ATE si au avut probleme: Pe ambalajul placutelor exista acea holograma si cod ce se poate verifica pe site-ul ATE dpdv al autenticitatii? Daca da, ati verificat la ei pe site?
  13. Si mie mi-a dat eroare la dezarhivarea fisierului dupa download (CRC 1 file corrupted). Am mers mai departe cu instalarea pe masina si mi-a aparut mesajul colegului Andrei de mai sus. (fisier manipulat/incomplet/vizitati service-ul) Am folosit un alt fisier Premium West de pe internet (versiunea cu 3xUSB) si a mers perfect (unzip+FSC Key-CIC-totul in regula = 40min. durata update).
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.