Salut, Vreau sa va cer o parere, daca nu cer prea mult. Acum 4 luni de zile mi-am cumparat un BMW X3 2.0d 150CV cu vreo 240.000km (impecabila interior - exterior + anvelope noi) de la un prieten (proasta afacere) imediat dupa cumparare am observat ca nu are puterea care ar trebui sa o aiba. Dupa o mica inspectie la motor am observat ca furtunul care iese din INTERCOOLER si intra in valva de acceleratie avea garnitura cam uscata, zis si facut am cumparat altul de la BMW si l-am schimbat (furtun+senzor), dupa aceea au inceput problemele, eroare DPF, eroara buji, eroare senzori presiune combustibil, eroare turbo. Am schimbat filtru de particule DPF, catalizator (+senzori de temperatura, presiune si oxigen), TURBO, cei doi senzori de presiune de la COMMON RAIL, 4 buji + releu, cei doi termostati, debitmetru, pompa de apa, mecanicul mi-a curatat clapetele de la galeria de admisie, EGR este ca si nou (cred ca am mai schimbat ceva la ea dar nu imi amintesc acum). Tin sa precizez ca DPF+Catalizator au fost primele piese ca le-am inlocuit dupa care la fiecare saptamana una cate una. Acum 3 zile am luat masina de la mecanic (am schimbat din nou DPF, am avut noroc cu garantia si nu am paltit nimic de data asta), cand am ajuns acasa am facut un diagnostic la masina cu ISTA+ si nici o eroare (doar una de la uleiul de la xdrive sau cutia de transmisie, dar nu cred ca are importanta). Astazi la 3 zile cu masina dupa reparatii si rulati vreo 150-200 km am pus diagnosticul fiindca am simtit-o cam lenesa si ce sa vezi surpriza, iar celebrele erori de la DPF + buji: 480A - Â DPF -Bank 1 481A - Â DPF -Bank 1 4212 - Â Glow Plug Cyl 1 – Activation Interrupted 4222 - Â Glow Plug Cyl 2 – Activation Interrupted 4232 - Â Glow Plug Cyl 3 – Activation Interrupted 4242 - Â Glow Plug Cyl 4 – Activation Interrupted 4D00 - Â Exhaust Backpressure Sensor Bank 1 4CE0 + gazele de esapament sunt prea fierbinti nici mana nu o poti tine la teava de esapament, mecanicu zice ca e ceva normal dar nu cred iar pe la vreo 3000rpm prea mult zgomot face motorul parca ar fi turat la 5000rpm. Cine a avut o experienta asemanatoare? Imi puteti da un sfat ceva ce as mai putea verifica... Personal ma gandesc sa o dau p cat o dau si sa nu mai pierd si alti bani, deja am ajuns cu ea la 6000€ masina + 5000€ reparatiile (am zis ca daca merge sa merg pana la capat dar vad ca nu prea are capat treaba asta). Ce sfaturi imi puteti da.... Sa mai continui, ce as mai putea verifica pt a rezolva problema asta? P.S. Scuzati erorile de ortografie dar se mai inatmpla Astept un saft, ceva util de la voi... Multumesc anticipàt.