Jump to content

BogdanZen

Members
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 116i

BogdanZen's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salutare Am si eu o problema similara. Eu locuiesc in Viena, Austria, asa ca se cam aplica si partea de preturi de reparatie. La mine problema se manifesta putin mai nasol, la relanti scoate destul de mult fum (seara se vede tare datorita farurilor celor din spatele meu), iar la pornirea de pe loc, las perdea de fum dupa mine. Cand dau cu spatele, scoate foarte mult fum, chiar am reusit performanta sa pornesc ventilatia dintr-o parcare subterana. Eu am cumparat masina in Iulie, cu 244.000km in bord. Pana la prima vizita la mecanic, cand am schimbat uleiul (Mapo 5W-30), filtrele si bujiile care erau foarte vechi, aveam aprins in bord martorul "Check Engine" din cauza catalizatorului. Dupa aceasta, masina a inceput sa scoata fum la relanti. La a doua vizita la mecanic, mi-a schimbat debitmetrul de aer si a pus un ulei putin mai gros (Castrol 5W-40) dar problema nu e remediata deloc (as putea sa spun ca masina merge mai putin rotund cu noul debitmetru). Martorul e tot aprins, evident (daca il resetez se aprinde dupa aprox. 60km), dar tind sa cred ca e din cauza fumului care probabil induce sondele lambda in eroare. Eroarea vine din Bank 1, deci cea care e inainte de cat. Pe un tester mai avansat am vazut ca am avut in trecut si 2 erori la VANOS. Ce ar trebui sa fac in continuare? Simeringurile de la supape m-ar costa aici in jur de 300 de euro cu tot cu manopera. Piesele sunt relativ ieftine, ar trebui sa mai schimb ceva care e accesibil cu aceleasi operatiuni ca sa mai reduc putin din cheltuielile cu manopera?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.