Jump to content

Pizdel

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    E34 M20B20

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Pizdel's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-11

Reputation

  1. Stai departe de CionPing parts Nu uita masinile noastre sunt puzzle-uri facute din Bosch, Lemforder, TRW, ZF, Bilstein etc. Trateaz-o ca pe o doamna si ofera-i piesa de reparatie corecta de la producatorul specializat pe acele tipuri de piese Da, va costa mai mult, deseori dublu fata de CiongPing dar e la spec, true aftermarket nu o imitatie precara. Bavauto va fi foarte util pentru piese stealer-only gen plastice, suruburi rare (vezi volant 15RONx6, cupla diferential), kit-uri de reparatie sau piese pe care le vanezi de pe alte modele, gen M-uri
  2. Sfatul meu e sa iti alegi o serie anume care te intereseaza apoi sa-ti instalezi DIS/GT1 (softul de diagnoza) si sa inveti sa-l folosesti. Vei fi foarte greu de pacalit dupa Oricum iti va folosi enorm pe parcursul ownership-ului. Mereu cand te decizi sa cumperi o masina cu multi km minim test de compresie, preferabil test de scurgeri (leak-down test) care iti va indica conditia segmentilor si a etansitatii chiulasei.
  3. Piesele vin de la dealer din Germania. Eu am primit un brat de rotor overstocked pentru un motor M20 cu o eticheta din 1990 pe ambalaj (scris galben cu negru) Sunt OK dar astepti enorm (3-4 saptamani) in functie de cat de rara e piesa. Privind plata eu am facut-o online de fiecare data. Vezi ca rupe transportul era ceva fix ~100RON indiferent de ce comanzi. Altfel, ca sa eviti transportul poti sa incerci la MHH Motors daca te duci cu codul piesei. Eu am reusit pentru un arc intizator de curea de distributie. A durat 2 luni
  4. @Alin Duna Sunt 2 tipuri de OBC IV (cu slot pentru 'Coding Plug' si fara) si 2 tipuri de indicatoare de bord ('High' cu afisaj digital sub turometru/vitezometru si 'Low' cu becuri in loc de afisaj digital) Indicatoarele 'High' accepta orice fel de OBC intrucat informatia specifica masinii e continuta in coding plug-ul din spatele indicatoarelor. Indicatoarele 'Low' nu au coding plug si OBC-ul nu va sti pe ce fel de vehicul e instalat, prin urmare va da eroarea PPPP. Pentru a functiona corect OBC-ul are nevoie de coding plug. In cazul 'Low' si OBC cu slot, se monteaza Coding Plug-ul in OBC. In cazul 'Low' si OBC fara slot, se va demonta OBC-ul (2 suruburi in spate, 4 clips-uri de plastic spre partea frontala si 4 clips-uri ale mufei multipin din spate) si se va lipi Coding Plug-ul in 8 puncte pe PCB-ul anterior al OBC-ului dupa demontarea Coding Plug-ului din propria carcasa de plastic. Punctele de lipire sunt usor de identificat odata demontat fiind dispuse orizontal, in linie pe placa. Lipitura necesita finete intrucat spatiul de manevra este restrans. Indicatiile de mai sus se aplica in cazul in care mufa catre OBC contine multe fire nu doar 5 ca in cazul ceasului. Altfel mufa va trebui cablata fir cu fir.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.