Jump to content

Nand0r

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW F30 316i

Nand0r's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-1

Reputation

  1. Salutare, As vrea sa imi fac un upgrade de la 17" la 18" la jante si totodata as vrea sa imi pun pe spate 255 in loc de 225 latime anvelope. Momentan am 225/50/R17 fata+spate. Problema mea este ca nu imi stiu offset-ul (ET) la jantele pe care le am acum. Sunt cele din fabrica, si daca ar fi sa ma iau dupa site-ul BMW, sunt 17" latime 7.5 pentru Jante Star Spoke 393, dar in continuare nu stiu Offsetu'. Configuratia pe care o vreau ar fi urmatoare: FATA: 225/45R18 - Jantele fie cu o latime de 7,5 sau 8" SPATE: 255/40R18 - Jantele ar trebui sa fie cel putin 8,5" Anvelopele o sa fie probabil BridgeStone Potenza, nu stiu cat de important este la latimea. Intrebarea mea este, care ar trebui sa fie offsetul (ET) la 7,5 / 8 / 8,5 / 9. Sau macar la una din astea, daca stie cineva care ar fi ideal, ca pentru celelalte as putea sa folosesc un calculator cum ar fi: https://www.willtheyfit.com/ Masina: F30 pre-facelift 2014 316i Totodata daca stiti sau recomandati un magazin (online sau fizic) de unde as putea achizitiona jantele, as aprecia. Multumesc mult de ajutor
  2. Da, asta are sens, desi ma mira, ca am mers cu masina in bucuresti cel putin 30 de minute, uleiul mi-a ajuns pe la 110 grade si inca iesea alb pe esapament. Astazi de exemplu cand a fost mai cald de abia se observa. Daca era problema la garnitura de _chiulasa_ sunt convins ca iesea fum alb indiferent de temperatura de afara, si era vizibil...
  3. Am crezut initial ca asta e problema, dar nu, cand apas de 2 ori, pentru a dezactiva senzorul de miscare din interior, atunci se aprinde becul si sta 2 secunde aprins, dar dupa tot incepe secventa de 20 de blinkuri timp de 10 secunde. Am incercat toate variantele si nu vrea nimic. Probabil este senzor, dar nu imi dau seama care, ca am verificat cu senzorii din bord, si orice as deschide, se afiseaza si in bord, mai putin capacul de la alimentare, dar daca tin bine minte acela nici nu era semnalizat in bord.
  4. Salutare, O intrebare care s-ar putea sa fie un pic stupida desi nu mi-o pot explica logic. De cand a venit sezonul rece, si a inceput cu grade pe minus, am observat ca la pornirea la rece, masina scoate un fum alb destul de gros care se subtieaza si devine relativ discret, dar in continuare destul de vizibil chiar si dupa ce motorul e cald (dupa 20 de minute). Dupa ce intru in parcare la subsol, unde sunt aprox 10-15 grade, nu se mai vede nimic. Intrebarea mea este, de ce la anumite masini, in acelasi timp, se vede acelasi fenomen ca si la mine, pe strada, la semafor de exemplu, pe cand la alte masini nu se vede absolut nimic. Cel mai logic ar fi sa fie acelasi fenomen cand mergi afara in frig, si sufli aer cald, se creaza acel "nor" alb. Dar atunci de ce nu se vede si la restul masinilor, ca si ele emana caldura pe esapament. Multumesc
  5. Salutare, Aseara, dupa ce am ajuns acasa si am incuiat masina am observat ca "nasul de rudolf" sau "clown nose" (ledul de alarma de sub oglinda retrovizoare interioara) a inceput sa palpaie rapid, de 20 de ori mai exact, timp de 10 secunde, dupa care revenea la plicaitul normal de odata la 2 secunde. Nu prea am inteles exact care e treaba cu el ca nu facea asta inainte. In carte apare ca sunt anumiti senzori verificati (sa fie usile, geamurile, portbajaul, capota, usita de la alimentare) sa fie inchise. Daca nu sunt toate inchise, incepe sa palpaie exact ca la mine. Nelamurirea mea este ca am verificat tot ce se poate sa fie inchis, si in continuare face la fel. Ma gandeam ca e o problema la senzor, dar atunci nu mi-ar aparea si in bord ca este o usa deschisa? sau se folosesc alti senzori pentru alarma? Daca a mai avut cineva problema asta sau stie ce s-ar fi intamplat, apreciez enorm. Masina este un F30 non-facelift (2014) PS: Nu sunt 100% sigur ca masina e dotata cu alarma. Multumesc O zi faina.
  6. Ideea este ca am fost in reprezentanta, si aparent ei folosesc BMW 5W30 pentru toate modele mai putin pentru M (acolo folosesc 10-W60). Mi se pare un pic prea general 5w30 si nu prea imi pasa de diferenta de pret, acei 70-80 de lei max cat vin in plus, sunt neglijabili. Stiti cumva un service de incredere unde pot sa imi pun 0W40? Motivul principal este ca mai ales iarna mi se pare mai benefic unul mai subtire la rece(0W), si in general la cald unul mai vascos (40). Nu tin neaparat la Ravenol, doar castrol sa nu fie Legat de temperatura, da asta se explica, ca mie imi arata uleiul care se incalzeste mai greu. Mie imi place sa tin motorul mai turat, pe la 2500-3000 de ture si nu stiam exact de cat timp are nevoie sa functioneze in parametrii optimi, ca nu prea e bine sa ii dai blana cand e motorul rece.
  7. Salutare, Sper sa nu se repete intrebarea mea, desi nu am mai gasit-o nicaieri pe forum. Am cateva intrebari, sunt relativ nou in lumea BMW si benzina, daca m-ati putea lamuri ar fi genial. 1. temperatura care mi-o arata din bord (ulei) se opreste undeva inainte de 120 grade C. Asta este cumva temperatura ideala sa inteleg? ~115 grade 2. Temperatura urca destul de greu, cam 15 minute, poate chiar mai mult (afara fiind undeva la 15-20 grade C) - se incalzeste mai greu decat dieselul care il aveam intial de 1.9 TDI 3. Ce ulei recomandati pentru masina respectiva, cei care au experienta si eventual au testat mai multe tipuri (F30 316i) - eu ma gandeam la un 0W30 sau 0W40 de la Ravenol, am inteles ca cele cu 0 sunt mai ok la pornirea la rece, dar banuiesc ca are si dezavantaje. Multumesc, Nandor
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.