Jump to content

liviugraur

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E60

liviugraur's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am verificat tot, si daca ar ar bate constant. La mine cativa km bate, cativa nu bate.
  2. Salut, Masina la care am problema este un E60 din 2007 520d 163cp. Simptomele sunt urmatoarele: in mers se aud niste pocnituri sau un tacanit in zona din spate a masini. Eu suspectez ca ar putea fi de la planetara stanga sau ceva de la cardan. Ceea ce mi se pare ciudat este ca exista perioade cand se aud aceste pocnituri, adica acestea nu sunt constante.(eg. am facut un drum de Austria si nu s-a auzit nimic, azi am facut un drum de aproximativ 70 km si a inceput sa bata, am mai avut aceleasi simtome de cateva ori, adica o perioada se aud pocnituri, dupa care nu se mai aude nimic). A mai intalnit cineva aceasta problema? Multumesc!
  3. Nu ar trebui sa fie spuma pe capacul de la ulei sau pe joja?
  4. Am un BMW E60 520d motor M47N2, azi am simtit miros de ars si cand am ridicat capota am deschis capacul la vasul de expansiune, a facut presiune si a si curs antigel din el, nivelul ramanand mult prea sus peste maxim, iar dupa ce s-a racit motorul nivelul a scazul. Am mai mers cu masina cativa km, am verificat vasul din nou, din nou nivel mult prea crescut. Am verificat si temperatura antigelului din meniul secret si aceasta statea in jurul valorii de 60. Aveti idee ce ar putea fii?
  5. Le-am luat sh de pe un motor exact ca al meu care nu avea gram de funingine pe evacuare, iar acuma nici a mea nu mai are, doar ca nu mai trage ca inainte. Am dat 800 de lei pe filtru si 400 de lei pe catalizator.
  6. Am fãcut deja vreo 2000 km. Cred ca e suficient pentru a se Înfunda, deci presupun ca ar trebui sa merg cât mai repede posibil sa vad ce se intampla.
  7. Asta poate verifica cu un tester sau trebuie sa fie cineva specializat in softari?
  8. Nu stiu, nu cred. Cei de la service au zis ca senzorii functioneaza, totul e ok, apoi eu nu stiu. Ceva nu pare in regula.
  9. Salut, Am un BMW E60 M47N2 automat (163 cp), caruia i-am schimbat filtrul de particule si catalizatorul deoarece erau anulate cred (aveam o gaura in catalizator si toba de la DPF goala). Problema e ca dupa schimbare masina trage foarte slab. Mentionez ca inainte masina mergea foarte bine, acuma nu o mai recunosc. Singurul lucru bun dupa schimbul filtrelor e ca nu mai scoate fum absolut deloc, si evacuarea s-a curatat. O alta problema e ca consumul a crescut cam cu un litru la suta. Stiu ca in mod normal ar trebui sa traga un pic mai slab cu filtru, dar mi se pare o diferenta enorma. Stie cineva cam care ar fi problema? Mersi!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.