Jump to content

Mariusik76

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW

Mariusik76's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Multumesc! O sa verific si revin cu noutati.
  2. Nu este de la bujii sau aprindere. Am pus-o pe tester si nu da nicio eroare, iar tremuratul nu e ca atunci cand intrerupe, ci exact ca atunci cand pornesti aerul conditionat. Motorul merge rotund, doar ca e turat la 900 rpm. Regulatorul de relanti il banuiesc si eu ca ar fi. M-am gandit ca a mai intampinat cineva problema asta... Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk Acceleratia e pe senzor la pedala Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk
  3. Salutare! De ceva timp am si eu o problema cu relantiul. Cand motorul este cald, la relanti (stand la semafor de exemplu), turatia creste la 900-950, iar masina incepe sa tremure ca atunci cand porneste aerul conditionat, dar nu porneste nimic. Daca "pisc" putin acceleratia, turometrul revine la normal (700) iar masina nu mai tremura cateva secunde...1 min, dupa care iar se ridica la 900 si incepe tremuratul. Mai are si momente in care se tureaza pana la 1700, (nici mai mult, nici mai putin de 1700, mereu la fel) apoi revine imediat la 900. Am observat ca, de cand s-a racit afara, chestia cu turatul la 1700 a disparut. Cand au fost zile mai calduroase, a revenit problema, doar cand e cald. Ma poate lamuri cineva de unde ar fi problema? Masina e un BMW 316i fl, motor N42B18A. Multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.