Jump to content

Bogdan Ardelean

Members
  • Posts

    21
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Bogdan Ardelean last won the day on December 13 2018

Bogdan Ardelean had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Baia Mare

Contact Methods

  • Yahoo
    ardelean.bogdan27@yahoo.com

Previous Fields

  • Masina
    BMW E60 520I / BMW E70 3.0SD

Bogdan Ardelean's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

23

Reputation

  1. ON TOPIC : Recomand cu tarie 535d , e altceva, am avut ocazia sa conduc si este misto. Dar si aici iti dau o mica idee daca ai buget poti merge si pe 535xi care destul de rar , foarte dotate de cele mai multe ori si am avut ocazia sa conduc si sunt destul de impresionante ca handling in conditii "sportive". BMW e60 in peransamblu nu este o masina ieftina de intretinut dar nici printre cele mai scumpe , este undeva la mediu ( depinde de cum a fost tratata evident ) asa ca o diagnoza mecanica si electronica nu iar strica viitoarei achizitii. Problema cu distributia e consacrata deja asa ca iti asumi daca nu a fost facuta un buget extra pentru a trai linsitit din punctul meu de vedere. Sper ca te-am ajutat , bafta
  2. Nu vreau sa fac polemica cu tine,,, dar vreau sa te intreb daca cele trecute in tabelul de sub se refera la anii in care au fost inmatriculate? Nu de alta dar wikipedia asta chair stie tot atunci ... https://imgur.com/a/A6AWfMz
  3. De curios , si wikipedia se inseala ca si aici scrie PRODUCTION 2003 - 2010 ? https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_5_Series_(E60)
  4. Salut, Daca mergi la orice birou de inmatriculari iti vor spune toate detaliile pe care le doresti, ba mai mult de atata te vor lamurii mult mai bine decat am putea sa o facem oricare din nou care suntem mai mult sau mai putin la curent cu ultimele reglementari in materia asta care dupa cum stii se schimba de la o zi la alta. Bafta
  5. Da adevarul este ca after market nu o sa potriveasca ca si originalul niciodata. Keep up the good work si sa stii ca niste "urechi" de M3 ar schimba datele problemei :frantics:
  6. Da masina a fost la baza neagra si schimbul in alb a fost facut in 2012 de fostul proprietar , dupa care am revopsito eu in 2014 ( foarte esuat de altfel ) si acum am facut treaba buna care sper sa tina mult si bine. Nu are autoleveling este si acela pe lista de "cumparaturi" la retrofit ca si instalatia electrica etc. Angel eyes-ul nu stiu ce bec are nu am deschis niciodata sa ma uit ca sa fiu onest dar la momentul oportun voi face toata modificarea ca la carte fara inventii daunatoare , am sa revin cu review oricum pe speta asta. Oglinzile nu sunt electrochrome sunt normale. Initial de catre fostul proprietar a fost desfacuta total si vopsita pe bucati , foarte decent de altfel dar cu foarte foarte multe piese lipsa care cum am scris in primul post au costat aproape 1000 de euro. Plus ca aripa spate a dat dovada de o lovitura destul de serioasa si a necesitat reparatie. Dupa care cineva mi-a lovito in parcare din fata pana in spate toata partea stanga si am fost silit sa o revopsesc si a iesti .... tabla de sah , diferente mari de culoare care cu timpul "s-au tras la soare" iar acum cu riscul de a ma repeta este pe cod BMW alpinweiss 3, si mi-e imi place. E60 alb am vazut multe si chair si din fabrica nu este o noutate , nu stiu in schimb daca pe NFL exista dar cu siguranta este pe LCI.
  7. Salut , De ce nu optezi pe variantele de pe olx ? Gasesti la 1000 de lei bara spate Chiar daca sunt after marker eu zic ca sunt plug and play si pretul e super bun. Nu de alta dar 4 evacuari suna mai bine decat doua :sorcerer:
  8. Multumesc mult de aprecieri , Stiu si eu e60-ul tau din poze de pe instagram si mi-a placut mult, de apreciat si timpul tau si banii investiti in el dar acum bafta cu e92-ul . Am sa postez de indata ce ma intorc acasa video cu esapamentu , cum spuneam sunt putin iesit din tara si masina e pusa la pastrare :frantics:
  9. Salut , Ai dreptate ,asa este ,modulul este LM2 am gresit iar despre nbt hardul eu asa stiu ca este de 120gb iar partitia de muzica nu m-am uitat nicidoata care este capacitatea ei sa fiu sincer s-ar putea sa ai dreptate Referitor la angel eyes in poza asta cred ca se poate confirma functionalitatea lor : https://imgur.com/a/o6d8x8j Farurile functioneaza bine , angel eyes functionaly doar adaptive nu merge dar acesta va fii functional in momentul in care retrofit-ul va fii finalizat. Uite ultimele 7 cifre a ceea ce a fost o data acest e60 - B013746.
  10. Multumesc cum spui este nevoie de mult curaj dar cand e vorba de o pasiune mereu gasesti solutii si putere pentru ca in final sa ai parte de o satisfactie nemarginita. @WIN60 Nu-ti recomand...pierzi spatiu, e buna roata, e sfanta roata de rezerva. din dorinta de a face totul ca din fabrica o sa pierzi un avantaj daca anulezi compartimentul de la baterie sa-l pui in locul rotii de rezerva...nu o sa ai nevoie de spatiu decat daca vrei sa pui finala mare si lata, nu cum am pus eu. Realistic vorbind roata de rezerva este cum spui tu sfanta dar mai ia in considerare ca sunt atatea alte alternative care pot sa o inlocuiasca de genu " anvelope run flat , compressor cu spuma sau vulcanizari care de cele mai multe ori sunt la indemana oricui" . De exemplu la masina de oras ( Un bmw Seria 1) nu am roata de rezerva din fabrica asa ca am compressor cu spuma pe care l-am folosit o data si si-a facut treaba cu brio. In ziua cu pana ( un cui in cauciuc ) ploua cu galeata si era frig, daca trebuia sa schimb roata imi lua minim 15/20 minute si ma udam tot . Cu compresorul cu spuma a fost un easy job de 5 minute si dus am fost la vulcanizare , deci depinde de cum privesti lucrurile parerea mea , si intorcandu-ma la subiect evacuarea cu finale si cu catalizator arata foarte bine.
  11. Ca mica paranteza , la modificarea corecta pentru esapamentul dublu de M5 , bateria vine anulata din pozitia initiala si plasata in locul rotii de rezerva care vine la randul ei anulata. Eu asa doresc sa fac pe viitor.
  12. Multumesc tuturor pentru aprecieri. O sa va trimit un video curant cu sunetul la rece al esapamentului , nimic super spectaculos tinand cont ca este oricum un esapament BMW original fie el si de 535i. In alta oridine de idei am sa raspund intrebarilor lui WIN60. -de unde oglinzile si la ce pret? sunt foarte curios, am cautat mult timp si stiu ca sunt foarte scumpe si doar in afara gaseam - Oglinzile sunt de pe OLX , sunt mereu in cutarea pieselor BMW e60 M5 asa ca acest filtru este mereu prezent iar intr-o zi un tip din timisoara le pusese de vanzare la 2500 de lei ,asa ca fara ezitare le-am achizitionat si sunt 100% originale. Pretul lor normal este de la 800 $ pana la 1500 $ asa ca pot spune ca am platit un chilipir , nu sunt rabatabile electric dar putin imi pasa sincer. observatie! masina arata mult mai bine facuta exact ca un M5, facuta cu bun gust si anume fara embleme si etichete M peste tot, apreciez o masina total transformata intr-un M5 la exterior, fara tiganisme. E60 arata bine oricum, insa cu pachet M zici ca e din alt film - Sunt de acord cu tine si cum bine vezi nici o eticheta emblema sau scris dintr-un capat in altu M POWER. Ideea este ca bodykitul acesta este original si cel de M5 original nu potriveste fara tragerele aferente , deci modificarea cand va fii facuta va fii facuta cum trebuie. -sunt curios de evacuare, un filmulet ceva? - Dupa cum spuneam am sa postez , momentan masina este in garaj la caldura si eu sunt plecat putin din tara dar indata ce revin am sa postez. -din ce ai spus, ai lucrat mult la partea estetica interior-exterior (se vede), dar partea mecanica-electrica? ai avut probleme cu ea? - Aici deschidem cutia pandorei... Partea mechanica in timp si spatiu mia dat multe batai de cap. De la solenoizi noi la vanos a 500 de lei bucata la vanos nou echivalent cu 1800 de lei la sonde lambda 1200 lei toate , corp termostat , furtune ,curele si toate bratele bucsi, arcuri , telescoape samd. Peransamblu niste costuri asumate si normale unuei masini de 14 ani , acum motorul merge bine dar este subdimensionat masinii de aceea va venii un 3L de altfel omologat RAR. - Partea electrica mai e mult de munca. NBT-ul a fost introdus in sistemul masinii si functioneaza la paramentri normali , afiseaza si NM si CP la turatii , merge Video in mers , camera pe maslier , hard de 120 gb , idrve normal ( urmeaza cel cu touch) , usb in bord , bluethoot si muult alte chestii care nu-mi trec prin minte. - Pe de alta parte inca nu am terminat facelift-ul urmeaza triplele spate iar atunci modulul de lumini LM3 va fii instalat si cabluri noi vor fii isntalate pentru a evita orice neplaceri. - Probleme am cu Restrainn system failure ,se pare ca e modulul din usa pasager , scaunul sofer se blocheaza regaljul electric cateodata , deci trebuie intervenit serios si schimbat ce este necesar. Toate acestea cand fac modificarile pt ultima faza LCI. -nu ai poze pe spate, bara de spate este cea de M5 din turnare dubla sau are difuzor de pachet M cu iesire dubla? Scuze , acum am vazut ca vrei sa pui bara de M5 cu finale. bara spate este m-pachet normal nu M5. https://imgur.com/a/F6gOXhG -nu stiu daca gasesti originale de M5 si daca gasesti sunt scumpe, aftermarket de M5 nu cred ca sunt de aluminiu si nu se merita, nu cred ca e asa greu sa faci gaura de aerisire si sa cumperi grile originale sau aftemarket de M5 pentru aripi de M5, parerea mea, te duce mai putin si ca bani si ca tot, nu stiu daca cele de M5 sunt identice la dimensiuni si forme - Referitor la bara voi achizitiona o bara d eM5 originala pretul este udneva intre 1500 second si 6500 noua , dar gasesti second , plus trager iar referitor la aripi aici sa stii sunt diferite. Aripile de e60 au semnalizarile mult mai sus decat aripile de M5 de aceea cei ce isi pun aerisirile si taie aripile normale arata urat si chicios , de aceea optez pentru aripi noi originale , pretul lor este de 1800 de lei / bucata dar gasesti si second. ATENTIE sunt din aluminiu deci mare atentie la achizitia de second hand. -jantele sunt geniale, intotdeauna mi-au placut. Jantele vor fii si ele refacute in electrostatic in iarna aceasta , mentin culoarea doar le reimprospatez. Intre timp doresc sa fac un upgrade la cele de 20" de pe Hurracane RRS dar inca nu le gasesc..... Multumesc pentru aprecieri. Ma gandeam initial sa o tin stock standard dar mereu mi-am dorit sa o aduc la stadiu de M5 chiar daca nu este.Fiind o masina care va ramane in coletia mea personala am zis ca daca tot investesc merg pana la capat. Este frumos si stock doar cu m-packet dar am avuto asa 5 ani de zile si m-am cam saturat..
  13. Buna tuturor, M-am decis sa va impartasesc experienta mea cu al meu e60 din 2004 un 520i 2.2 benzina care are approx 240.000km. Masina a fost achizitionata de mine prin 2013 la 160.000 de km cu o multitudine de probleme. Rezolvand una cate una la timpul lor am ajuns sa indragesc aceasta masina si chiar daca ar fii ajuns la un stadiu la care ar fii trebuit vanduta si sa-si faca loc un f10 am zis ca nu pot sa ma despart de ea si asa ca am decis sa o "restaurez" , si folosesc ghilimelele pentru ca multi din voi o sa fie amuzati de acest cuvant care nu prea este corect asociat cu o masina de doar 14 ani. Infine acestea fiind spuse am sa va imaprtasesc upgradurile facute , si in ce a constat aceasta "restaurare" a masinii si ce va urma pe viitor. Masina suferea de rugina la usi ( toate 4 au fost gata ) asa ca am achizitionat 4 usi de LCI si au fost instalate. Barile erau crapate si lovite ( de vecini , in parcari etc) asa ca am inceput "dezbracarea ei : https://imgur.com/a/ZehX6G9 Pureci , cleme , clipsuri , ornamente si zeci de plastice lipsa pe unde cum , parca pe zi ce se desfacea pe masina lipseau tot mai multe si mi se inmuiau picioarele. Trecem peste asta si dupa aproximativ 4500 de lei investiti in diverse accesorii originale am reusit sa am o masina complecta din acest punct de vedere. A urmat partea de tinichigerie care la inceput nu parea o mare provocare dar pe zi ce flexul lua din vopseaua veche parca mai multe straturi apareau la iveala si mai multe indoituri isi faceau simtite prezenta. Plafonul a fost tot indoit , aripa spate stanga a fost victima unui accident iar capota si ea la randul ei indoita si lovita. Cu ajutorul unui tinichigiu specializat am reuist sa salvez aripa spate fara a fii nevoit sa o tai si sa sudez alta ( varianta simpla si eficienta dar eu nu sunt de acord cu asa ceva ). https://imgur.com/a/XAb2e9b In fine incepem vopsitul si cu masina era alba am decis sa merg pe un ALPINWEISS III ca sa am un cod original la baza nestiind codul dinainte ce era. - Oranementele chromate au devenit shadow line. - Ornamentele usilor au devenit negre lucios. - Toate plasticele din bara fata , nari , si altele au devenit si ele negre lucios sau mate. Masina a fost vopsita cu usile deschise singurul loc neatins fiind motorul iar produsul final a iesit cam asa : https://imgur.com/a/mtaL00r Pe partea de interior pot spune ca scaunele fata nu erau in cele mai bune conditii asa ca am optat pentru a reface interiorul complet ( chiar daca bancheta spate parea noua ) si urmatoarele au fost facute: - scaune fata , bacnheta , cotiera , schimbator , volan , fete de usi. Au iesit in peransamblu foarte bine doar ca , culoarea pentru care sa optat a fost un bej putin mai deschis dar foarte placut. In aceelasi timp cu interiorul demontat si masina pe sfarsit de vopsit un chimic general a fost facut la toata masina pentru o improspatare , comenzile de la geamuri au fost si ele inlocuite cu noi deaorece plasticul acela cauciucat de pe ele era zgariat si pe ale locuri inexistent. https://imgur.com/a/NZaEa3k Aceasta interventie a durat aproximativ 3 luni de zile dupa care masina a avut parte de un ultim "fine tuning" fiind tratata ceramic pentru o protectie superioara. https://imgur.com/a/h3UulbG Au urmat oglinzile de M5 e60 si vor urma urmatoarele in decursul anului viitor. https://imgur.com/a/Hwrg9mG - Motor de 3L 231 cp. - diferential 3L ( planetarele de 3L au fost deja instalate) - Stage 1 pentru o putere marita 250 cp respectiv 300 sau 320 NM ( foarte slab stiu dar e mai mult decat 170 curenti , si sa nu uitam vorbim de un motor aspirat ) - Esapament dublu de M5 cu bara spate aferenta. - Aripi originale M5 cu grilele aferente. - Lip bara fata. Voi opta sa tin bara fata curenta cu proiectoare deoarece bara de M5 originala nu are aceasta optiune si inca nu sunt convins ca legal pot sa renunt la proiectoare. - Suspensie sport EIBACH sau M technic orignal inca nu m-am decis. - Stopuri spate LCI. - Volan M. In configuratia curenta fata de un e60 normal mai are un sistem complet de franare ZIMMERMAN ventila perforat , un sistem de navigatia NBT original ,faruri LCI , oglinzi M5 ,finala esapament 535i. Doresc sa o pastrez asa ca vreau sa o tin cam cat de aproape de orignal mereu. Ca si concluzie pot spune ca merg sper ideea de build not bought costurile investitiei depasind pretul unui f10 bunicle as spune eu. Sper ca va placut povestea e60-ului meu si astept parerile / sugestiile si intrebarile voastre. O zi buna
  14. Salut, Daca nu ai rezolvat problema contacteaza-l pe Cristi el este din Iasi ( 0745320770 ) tipul mi-a instalat NBT in e60 si este foarte bun pe orice tip de retrofit. Sper sa iti fie de ajutor, Stima
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.