Am curatat intercoolerul,Egr-ul si galeria de admisie,am schimbat bujiile,filtrul de motorina,de aer,de ulei si uleiul. Dupa operatiile acestea masina porneste ok,merge ok la relanti,se acceleraza in treptele 1 si 2 iar la treapta a treia se plafoneaza turatia la 3200 rpm, in treapta 4 la 2500,in a 5-a pe la 2200, iar in a 6-a la 1900. Am verificat cam tot,furtunase vaccum, furtune le de la intercooler,egr-ul functioneaza, nu pot sa inteleg ce are. Am pus-o pe tester la bmw si au zis ca nu da erori,ca am filtrul de particule incarcat si sa incerc sa il curat. L-am demontat,spalat cu vaccum pana nu mai iesea mizerie din el,l-am remontat dar nimic nu s-a schimbat la functionarea masinii. Parca nu are aer sau motorina suficienta ca sa faca fata turatiilor mai mari dar de ce se intampla doar in treptele superioare ? Pe liber se accelereaza pana in 4000 rpm fara nici o problema, la fel si in treptele 1 si 2. Cand se taie acceleratia zici ca pun frana,asa se simte in masina.... Ajutati-ma cu ceva sfaturi,eu mi-am cam pierdut ideile,nu mai stiu ce sa ii mai fac... Motorul este 2.0D 150 cp,pe un X3 din 2005,102000 km