Jump to content

Adi1579

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Brasov

Previous Fields

  • Masina
    Renault

Adi1579's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Am curatat intercoolerul,Egr-ul si galeria de admisie,am schimbat bujiile,filtrul de motorina,de aer,de ulei si uleiul. Dupa operatiile acestea masina porneste ok,merge ok la relanti,se acceleraza in treptele 1 si 2 iar la treapta a treia se plafoneaza turatia la 3200 rpm, in treapta 4 la 2500,in a 5-a pe la 2200, iar in a 6-a la 1900. Am verificat cam tot,furtunase vaccum, furtune le de la intercooler,egr-ul functioneaza, nu pot sa inteleg ce are. Am pus-o pe tester la bmw si au zis ca nu da erori,ca am filtrul de particule incarcat si sa incerc sa il curat. L-am demontat,spalat cu vaccum pana nu mai iesea mizerie din el,l-am remontat dar nimic nu s-a schimbat la functionarea masinii. Parca nu are aer sau motorina suficienta ca sa faca fata turatiilor mai mari dar de ce se intampla doar in treptele superioare ? Pe liber se accelereaza pana in 4000 rpm fara nici o problema, la fel si in treptele 1 si 2. Cand se taie acceleratia zici ca pun frana,asa se simte in masina.... Ajutati-ma cu ceva sfaturi,eu mi-am cam pierdut ideile,nu mai stiu ce sa ii mai fac... Motorul este 2.0D 150 cp,pe un X3 din 2005,102000 km
  2. Am si eu o intrebare, daca se poate sa ma ajutati....Am un X3 2.0D Cand plec de pe loc si virez la 90 grade se aude un huruit(eu as spune ca de undeva din spate).Un zgomot se mai aude si daca calc ambreiajul imediat ce am pus masina in miscare,de parca as avea joc la cardan.Becuri in bord nu se aprind ... Ce sa fie oare,ce ar trebui sa verific ? Multumesc.
  3. Felicitari ca ti-ai rezolvat problema ! Ti-a rescris softul si s-a rezolvat? Spuneai ca si cu softul original aveai aceeasi problema... Cum se numeste baiatul de la Cluj ? Am si eu aproape aceeasi problema , tot la un motor de 2.0D
  4. Am un X3 cu motor de 2.0 D 2005 si 78000km . Motorul are momente cand trage liniar dar si momente cand nu mai raspunde promp la acceleratie(are o intarzaiere f f mare). Pe deasupra intrerupe in sarcina la 2200rpm si la 3100 rpm. Cand e rece merge clar ok dar dupa 5-10 min de functionare incepe sa nu mai mearga bine.Nu cred sa fie de vina faptul ca se incalzeste pt ca daca merg mai mult isi revine si merge din nou ok.Care sa fie cauza? Mentionez ca filtrele sunt noi toate ,uleiul schimbat,totul ok.Consum de ulei nu am avut deloc,am fost surprins ca dupa aprox 25000km nivelul uleiului nu a scazut deloc in ciuda faptului ca merg destul de sportiv. Va rog dati-mi solutii de rezolvare a problemei.Multumesc.
  5. Scuze,nu am vrut sa deranjez pe nimeni,am scris in alt loc decat mi-am propus.Stergeti topicul...
  6. Salut,ma intereseaza niste piese pentru un X3 din 2005,motor de 2.0 D 1. Bracket exhaust, rear 1 18303413461 2. RUBBER MOUNTING LEFT 1 22113421299 3. RUBBER MOUNTING RIGHT 1 22113421300 4. Right tension strut with rubber mounting 1 12/2006 31103412138 5. Wishbone, left 1 09/2007 31103426433 6. Reinforcement plate 1 31103415148 7. Placute frana fata + senzor 8. Placute frana spate 9. Filtru aer + filtru ulei + filtru habitaclu + filtru motorina Multumesc.
  7. Salut,ma intereseaza niste piese pentru un X3 din 2005,motor de 2.0 D 1. Bracket exhaust, rear 1 18303413461 2. RUBBER MOUNTING LEFT 1 22113421299 3. RUBBER MOUNTING RIGHT 1 22113421300 4. Right tension strut with rubber mounting 1 12/2006 31103412138 5. Wishbone, left 1 09/2007 31103426433 6. Reinforcement plate 1 31103415148 7. Placute frana fata + senzor 8. Placute frana spate 9. Filtru aer + filtru ulei + filtru habitaclu + filtru motorina Multumesc.
  8. Nu am rezolvat inca dar sunt pe cale sa o rezolv(sper).Cica ar fi duse sitele din teava aia pe unde scapa gazele.Am comandat o alta teava.Revin cu rezultatul dupa ce o sa o inlocuiesc.
  9. Aveti idee ce face piesa cu nr.1 din imaginea http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=50 ? E posibil ca ea sa fie infundata si din cauza asta sa-mi iasa gazele in compartimentul motor ?
  10. Salut, de 2 saptamani imi intra gaze nearse in masina pe la ventilatie cand stau pe loc cu motorul pornit . Am cautat pe forum si mai toti spun ca ar fi de la racordul flexibil de la evacuare.Eu l-am verificat si e ok la fel ca tot esapamantul. Am demontat capacul de la motor si am gasit de unde ies gazele.E vorba de piesa cu nr 6 de aici http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=50 Piesa aceasta are la mijloc un fel de manson metalic cu o sita,pe acolo ies gazele (era negru tot pe acolo) Ma puteti ajuta ? Ce ar trebui sa verific ? Masina merge ok in rest iar gaze scoate indiferent daca e motorul rece sau cald.Doar uneori de cand e frigul asta porneste "in 3" dimineata si merge asa pentru 10-20 secunde sau pana accelerez putin. Am mai remarcat si un consum mai mare in ultima vreme (10,5 L la suta afara) dar poate fi si din cauza temperaturilor scazute din ultima vreme...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.