Jump to content

amicull

Members
  • Posts

    21
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    e 61

amicull's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. am rezolvat problema, am schimbat rampa si reconditionat injectoarele, functioneaza totul perfect, normal, deocamdata nu observ nici o diferente la consum...putere... initial am schimbat regulatorul de presiune dar nici o modificare, la cald pornea greu. solutia a fost injectoarele, am ales sa le reconditionez
  2. care il numesti tu regulatoru de presiune ca asta nu imi dau seama? care piesa din link-ul urmator ai schimbato tu? https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=PX31-EUR-03-2010-E61N-BMW-520d&diagId=13_1226 cea cu NR 2 (spre parbrizul masinii) sau NR 3 (spre botu masinii)?
  3. astept sa vad ce raspunde ``arabu``, sa vad ce a schimbat el si s-a rezolvat problema: senzorul sau valva de pe rampa de presiune... inlocuiesc ce a schimbat el si daca nu isi revine masina trec la injectoare
  4. pe rampa sunt 2 senzori in ambele capete ale rampei, care l-ai schimbat si ai rezolvat problema? cel din spre parbriz sau senzorul din spre fata masinii, masca...
  5. dupa mine exclus, inainte de a schimba pompa de inalte nu pornea la cald deloc, am schimbat pompa de inalte si porneste dar greu, sunt absolut sigur ca problema e la alimentare, formare amestec...
  6. eu ma gandesc sa schimb valva nr 3 din primul link postat de tine, acel senzor cu 3 fire. am citit pe alte forumuri straine ca ar trebui sa fie teniune 0, 0.5, 5 V pe cele 3 fire cu contactul pus, motorul oprit. daca firul care trebuie sa aibe tensiune 0.5 v nu are atat poate creea probleme la pornire, la mine are tensiune 0.3!!! dupa pornirea motorului acel fir care are tensiune 0.5 v trebuie sa masoare tensiune de 1-1.2 V cu motorul pornit ceea ce la mine masoara dupa ce porneste masina. deci voltaj slab inainte sa porneasca masina. sursa: https://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=0&f=72&t=1659405&i=0
  7. Acum am pus comanda, sper ca am identificat corect piesa care imi trebuie... https://www.autokarma.ro/senzor-presiune-combustibil-0-281-006-447-bosch?search=0281006447&grupa_produse=PRODUCATOR%20-%20Cautare%20dupa%20cod&grupa_order=8 Dupa ce il inlocuiesc scriu daca s-a modificat comportamentul masinii, va tin la curent pana ce ii dau de cap
  8. Luni merg la 2 mecanici sa faca diagniza si sa vad ce zice fiecare. In prima faza voi schimba regulatorul de presiune din rampa de injectoare ca se schimba uosr si cum un coleg mi-a zis ca la el asa s-a rezolvat. Pompa de inalta presiune am schimbato cu totul, masina porneste greu, invarte cam 5 secunde apoi totul normal, trage perfect, la relanti merge perfect...in 60 km s-a aprins de 2 ori engine fault dar in mers lejer lent, in oras, in sarcina nu am patit. Opresc, repornesc si revine la normal, are putere. Luni fac diagnoze si caut senzorul de la rampa injectoareleor sa vedem ce se intampla. Inainte de a schimba pompa de inalta presiune nu pornea la cald oricat ar invarti. Acum cu pompa schimbata dimineata la rece porneste aproape normal, invarte 2-3 secunde dar la cald porneste mai greu, invarte mai mult. daca regulatorul de presiune nu rzolva pronirea schimb rampa, injectoare... VIN:WBAPX31000C252532
  9. ma poate ajuta cineva cu un cod al regulatorului de presiune? un link cu piesa eventula... nou sau merge si din dezmembrari OEM? M-am plimbat 30 km pe centura orasului si cu 180 km\h, trage perfect...eroarea nu a mai aparut insa porneste greu si asta ma deranjaza
  10. ma tem ca in dezmembrari sa nu iau injectoare mai rele ca si ale mele...ma gandesc ca daca erau injectoarele rele nu tragea masina si galopa, nu mergea rotund. masina se comporta exact la fel ca si acum 50 mii km...la fel de bine trage, merge rotund...ma indoiesc sa fie afectate injectoarele...mai astept sfaturi pareri daca nu acolo voi ajunge...rampa, injectoare totul inlocuit
  11. Buna ziua! M un seria 5 E 61 2.0 D, motor 177 CP, N47. Am facut un drum de 300 km in afara localitatii, a mers impecabil masina. A 2a zi am mers in oras ~ 2 km si cu 200 m inainte de destinatie mi s-a aprins martorul engine si am primit mesajul ``Engine fault! Reduced power``, am oprit si cand sa ma intorc inapoi spre casa nu am mai pornit masina. Am duso la un mecanic a facut ceva diagnoza si aparea eroare 4560 DDE: Rail-pressure Plausibility Delivery controlled. A spus ca am probleme cu alimentarea, a desfacut si s-a uitat la pomba din rezervor...sub bancheta apoi la pompa de inalte a gasit span metalic. A zis ca sa inlocuieesc pompa de inalta presiune si am si inlocuito, a inlocuit si ceva conducte...furtune. La injectoare nu s-a umblat. Masina porneste greu la cald, porneste la prima cheie dar invarte10 secunde, trage bine, comportament normal, nu are fluctuatii la relanti, merge rotund. am facut o tura cu masina, a aparut din nou mesajul `` Engine fault! Reduced power``, masina nu mai tragea, am oprit, repornit si masina merge normal. m-am plimbat vreo 20 km am mers si 160km\h, si turat 4500+ ture, si subturat si nu a mai aparut mesajul, totul functioneaza normal doar pornirea greoaie. Ce e de facut? cine a mai patit asa ceva? Motorina in rezervor este de jumatate, motorina varianta scumpa petrom. pana acum bagam varianta ieftina si nu au fost probleme...dar ma indoiesc ca motorina ar fi cauza ca masina trage foarte bine. Ce sa fac ca nu gasesc in toata oradea un mecanic competent. Am citit aici dar nu am gasit subiectul acesta, solutie la cauza mea:(
  12. Salutare! Am primit aceasta eroare in bord, am mI mers 200m cu masina, am ajuns la destinatie apoi cand sa ma intorc spre casa nu a mai pornit masina...invarte dar nu porneste. Cu o zi inainte ammfacut drum de 300 km, masina functioneaza perfect. Bmw E 61 2010
  13. nu ma ajuta nimeni? nici o parere?
  14. Salutare! astazi am facut pana, am mers la vulcanizare, am reparat roata iar dupa aprox 500 de mers am primit mesajul ``level control system failure!`` Sa aibe legatura ca au ridicat masina de o parte si a afectat compresorul-pernele? masina sta lasata jos de spate, compresorul nu porneste! Clar, pernele nu cedeaza ambele odata. De ce nu mai porneste compresorul? Ce principui de functionare are? Daca o perna e sparta compresorul porneste?
  15. Vreau sa scanez un BMW E 61 LCI an 2010 Am cumparat o interfata K+DKAN insotita de un DVD cu INPA si driverul aferent. Nu reusesc sa instalez nici una din versiunile de soft de pe DVD. Doresc sa imi sugerati ce soft e compatibil cu cablu de diagnoza si sa pot scana masina E61 an 2010
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.