Salut grup! Detin un bmw e46 320i dubluvanos si treaba sta in felul urmator: am intampinat o problema(care defapt sunt mai multe). Ideea este ca masina avea urmatoarele simptome: relanti foarte oscilant, nu tragea absolut deloc ( si este dubluvanos). In a2a la 1600 de ture ii dau talpa si zici ca e dacie, si de la 2500 in sus ii mai da si in gat), iar uneori cand se incalzea motorul si o acceleram pe loc murea motorul. Pe vremea aceea aveam valva pcv stricata pentru ca se auzea si un fluierat foarte enervant. Eu am mers cu ea cuplata, iar fostul proprietar umbla cu ea decuplata (din cauza zgomotului). A urmat apoi sa o schimb, si s-a facut un upgrade consistent insa tot sunt dezamagit. Fluieratul acela s-a oprit( uneori se mai aude dar foarte fin), relantiul 70% nu mai este oscilant, dar tot este, iar uneori se tureaza singura intre 1200-1700 de ture, in ultima luna treaba cu motorul s-a mai intamplat doar de 2 ori sa moara cand o acceleram, insa tot nu trage (de dat in gat ii mai da rar, dar tot ii da) insa consumul este, adica masina nu trage dar consuma de parca ma duc cu ea ghiulea. Cei de la service mi-au spus ca din cauza ca masina tot nu trage si nu merge efectiv cum trebuie poate fi din cauza masina a fost rulata cu valva pcv deconectata/stricata si s-ar putea sa fie ceva infundat la admisie. Astazi mi s-au aprins eml si asc insa nu cred ca are treaba cu problema principala.(am facut si o postare pentru aceasta problema) Va multumesc !!!