Jump to content

Cristibmw13

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw e46 320i

Cristibmw13's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Buna ziua forum! Am si eu o foarte mica mare problema si as vrea sa primesc pareri de la voi. In cauza este un bmw e46 cu motor m52tu iar problema este ca in trafic, am vazut in oglinda un nor de fum albastru dintr-o data in timp ce stateam pe loc (in 10 secunde a murit si motorul) Initial am crezut ca a luat-o pe ulei, insa ulterior am vazut ca era benzina nearsa + BENZINA LICHIDA efectiv. Sunt foarte panicat pentru ca e sufucient sa se incalzeasca toba mai tare si sa iau foc in ea. Pe tester mi-a dat erori pe ambii solenoizi de la vanos (si evacuare si admisie). Bineinteles ca i-am schimbat(cu altii testati si functionali) insa acelasi lucru se intampla,multa benzina nearsa si foarte multa in stare lichida, relanti foarte oscilant si uneori nici nu porneste. Stie cineva daca este efectiv din vanos? Adica toata benzina aia sa fie cauzata din vanos? Multumesc anticipat!
  2. Salut club, pentru cei cu batranici,in special e46, din Bucuresti, voi la ce service mergeti cu ele? Va rog argumente, pareri, preturi.(pot citi romane) M am saturat sa ma plimb din service in service si sa nu fiu multumit. Multumesc frumos!
  3. O sa o duc zilele astea. Pana atunci, inca mai astept pareri si revin cu update uri
  4. Clar asta urma sa fac, insa voiam sa vad daca a mai patit cineva acest lucru sau cel putin similar. Multumesc frumos!
  5. Salut grup! Detin un bmw e46 320i dubluvanos si treaba sta in felul urmator: am intampinat o problema(care defapt sunt mai multe). Ideea este ca masina avea urmatoarele simptome: relanti foarte oscilant, nu tragea absolut deloc ( si este dubluvanos). In a2a la 1600 de ture ii dau talpa si zici ca e dacie, si de la 2500 in sus ii mai da si in gat), iar uneori cand se incalzea motorul si o acceleram pe loc murea motorul. Pe vremea aceea aveam valva pcv stricata pentru ca se auzea si un fluierat foarte enervant. Eu am mers cu ea cuplata, iar fostul proprietar umbla cu ea decuplata (din cauza zgomotului). A urmat apoi sa o schimb, si s-a facut un upgrade consistent insa tot sunt dezamagit. Fluieratul acela s-a oprit( uneori se mai aude dar foarte fin), relantiul 70% nu mai este oscilant, dar tot este, iar uneori se tureaza singura intre 1200-1700 de ture, in ultima luna treaba cu motorul s-a mai intamplat doar de 2 ori sa moara cand o acceleram, insa tot nu trage (de dat in gat ii mai da rar, dar tot ii da) insa consumul este, adica masina nu trage dar consuma de parca ma duc cu ea ghiulea. Cei de la service mi-au spus ca din cauza ca masina tot nu trage si nu merge efectiv cum trebuie poate fi din cauza masina a fost rulata cu valva pcv deconectata/stricata si s-ar putea sa fie ceva infundat la admisie. Astazi mi s-au aprins eml si asc insa nu cred ca are treaba cu problema principala.(am facut si o postare pentru aceasta problema) Va multumesc !!!
  6. Salut grup, astazi pe drum spre facultate (am mers aprox. 15km) am intampinat aceasta problema. Fix cu un minut inainte sa ajung in parcare (adica nu am apucat sa vad cum se comporta cu ei aprinsi in mers) mi s au aprins eml si asc. M-am uitat si la alte postari si am observat mai multe variante, insa la majoritate celor care au postat spuneau ca aveau si check engine aprins. Eu am doar eml si asc. ( mentionez ca am e46 320i dubluvanos, daca conteaza ). Multumesc anticipat !
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.