Jump to content

Ovidiu_ss

Members
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW X3

Ovidiu_ss's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am o problema mare cu al meu X3 2.0d 150 Cp euro 4. De la o vreme merge prost, extrem de prost, insemnand ca la motor rece merge aproape normal, trage din la ture joase dar si mai sus de 2000 rpm. Dupa ce se incalzeste motorul, incepe sa intrerupa la ture de pana in 2000 rpm, "da in nas", se tureaza greu chiar si din relanti. Fost la service, pe test da 4020, eroare senzor temperatura evacuare si un injector. A fost inlocuit senzorul iar injectorul a fost reparat. Dupa toate astea mecanicul m-a sunat ca masina ruleaza perfect. Am luat-o din service, am mers 50 km si... iar a inceput sa mearga prost, cu aceleasi simptome. Am dus-o inapoi si aceeasi eroare 4020....A zis ca este de vina DPF, a bagat un sprsy de curatare filtru particule si ia-o la alergat pe autostrada, 120 Km cu turatie constanta 2800 rpm. Nu s-a schimbat nimic. La intoarcere am pus mana la esapament si am observat o anomalie. Gazele nu ies continuu, ies cu intermitenta, parca ceva/cineva ar opri un robinet. Evacueaza 2-3 secunde dupa care 3-4 secunde nu mai evacueaza. Apropo, la pornirea cu motor rece, motorul merge bine, gazele sunt evacuate normal chiar si daca merg o ora neintrerupt. Daca opresc motorul si il repornesc, incepe sa faca figurile descrise mai sus. Lamurit de " calitatea service-ului priceperea" mecanicului, si plangand dupa 1250 Lei dati degeaba, am luat masina si am facut programare la BMW Cobalcescu. Pana ajung la service, are cineva idee care ar putea fi problema ?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.