Jump to content

trica_faq_all

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 520D

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

trica_faq_all's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

3

Reputation

  1. Dar ĂŽn legĂŁturĂŁ cu martorul de ulei , voi aveți ?
  2. SalutĂŁri la toți colegii ! Chestia e urmĂŁtoarea , am un BMW E61 2006 , 2.0l , 150Hp , cod motor M47 iar la mașina mea nu am martor la senzorul de ulei nici ĂŽn bord nici pe display-ul masinii ( display mic fĂŁrĂŁ navigație ) . Problema mea este cĂŁ atunci când nivelul uleiului este la minim sau sub , nu se aprinde martorul de ulei. Așa ceva este normal sau este defect senzorul de nivel ulei ? Eu zic cĂŁ nu , dar ĂŽntreb și aici . Și o altĂŁ chestie , mașina are peste 500 mii km, și completez de la schimb la schimb ( la 10.000 km fac schimbul ) aproximativ 1l de ulei , e normal ? Mie unul mi se pare cam mult . Țin sĂŁ precizez cĂŁ de când am achiziționat mașina am folosit Ravenol 5w30 LL04 iar la ultimul schimb am folosit ulei Castrol 5w30 LL04 achiziționat de la un magazin din Germania . O zi fĂŁinĂŁ la toatĂŁ lumea și drumuri bune !
  3. SalutĂŁri la toatĂŁ lumea . Am o micĂŁ problemĂŁ la masinuța mea ( E 61 din 2006 2.0L 150 CP ) și aș avea nevoie de niste sfaturi / rezolvĂŁri . Problema e cĂŁ atunci când decelerez de la 2-3000 de ture pânĂŁ la 1500 și ĂŽncep din nou sĂŁ o accelerez pe la 1700 ture aproximativ , ĂŽncepe sĂŁ se "bâlbâie" , ca la Dacie , când dĂŁdea semne cĂŁ se ĂŽnneacĂŁ . Am pus diagnoza iar erorile care le-am gĂŁsit ( scuze dar nu am fĂŁcut pozĂŁ ) au fost pe clapeta de accelerație și pe Dpf supraĂŽncĂŁrcat . Ciudat e cĂŁ la mĂŁsurarea vaporilor reale la Dpf au fost la relanti 6mbar iar la 2000 ture 22-26 mbar . Mecanicul mi-a spus cĂŁ la aceste valori dpf-ul nu este ĂŽnfundat . Ăntrebarea mea este , eroarea pe clapeta de accelerație poate afecta dpf-ul și tot din aceastĂŁ cauzĂŁ sĂŁ am și " balbaiala" respectivĂŁ ? Ce ar trebui sĂŁ am ĂŽn vedere și sĂŁ schimb . Mulțumesc anticipat . Drumuri bune și sĂŁrbĂŁtori fericite la toatĂŁ lumea !
  4. SalutĂŁri la toatĂŁ lumea . Am o micĂŁ problemĂŁ la masinuța mea ( E 61 din 2006 2.0L 150 CP ) și aș avea nevoie de niste sfaturi / rezolvĂŁri . Problema e cĂŁ atunci când decelerez de la 2-3000 de ture pânĂŁ la 1500 și ĂŽncep din nou sĂŁ o accelerez pe la 1700 ture aproximativ , ĂŽncepe sĂŁ se "bâlbâie" , ca la Dacie , când dĂŁdea semne cĂŁ se ĂŽnneacĂŁ . Am pus diagnoza iar erorile care le-am gĂŁsit ( scuze dar nu am fĂŁcut pozĂŁ ) au fost pe clapeta de accelerație și pe Dpf supraĂŽncĂŁrcat . Ciudat e cĂŁ la mĂŁsurarea vaporilor reale la Dpf au fost la relanti 6mbar iar la 2000 ture 22-26 mbar . Mecanicul mi-a spus cĂŁ la aceste valori dpf-ul nu este ĂŽnfundat . Ăntrebarea mea este , eroarea pe clapeta de accelerație poate afecta dpf-ul și tot din aceastĂŁ cauzĂŁ sĂŁ am și " balbaiala" respectivĂŁ ? Ce ar trebui sĂŁ am ĂŽn vedere și sĂŁ schimb . Mulțumesc anticipat . Drumuri bune și sĂŁrbĂŁtori fericite la toatĂŁ lumea !
  5. Salut !! Am un E61 din 2006 de 110kw si ar trebui sa ii schimb placutele si discurile , motivul fiind vibratii la franare la viteze mai mari de 90 km/h si am nevoie de un sfat/recomandare … Eu vreau sa cumpar un set de discuri fata ( ventilate si perforate cod producator 150.3403.52 ) + placute pe Zimmermann , dar mecanicul si cel de la piese auto mi-au recomandat ATE , motivul fiind ca cele de la Zimmermann sunt mai proaste decat ATE si sunt problematice , plus ca nu primesc garantie la cele Zimmermann , si nu stiu ce sa fac , de asta am deschis topicul acesta . Voi ce discuri recomandati ? Sunt diferente mari intre cele perforate si ventilate , si cele doar ventilate , voi ce recomandati ? Stiti cu ce discuri sunt echipate BMW-urile din fabrica ? Am posibilitatea de a cumpara discurile si placutele din Germania , sa fie oare mare diferenta de calitate intre DE si RO ? Orice sfat/idee sau injuratura o voi trata ca atare . Multumesc si drumuri bune la toata lumea !!!
  6. Ma gandeam sa plec pana la constanta , eu fiind din iasi . Desi am anvelope noi cumparate , as vrea sa merg linistit la drum fara stress in caz de zapada .
  7. Salutare , Am nevoie de un sfat , ce imi recomandati din experientele proprii lanturi sau huse antiderapante ? Pentru un E61 din 2006 . Pareri pro si contra . Multumesc si drumuri bune la toata lumea !
  8. Salutari la toata lumea si un An Nou cat mai bun !!! Dupa ceva timp am reusit sa rezolv problema ce o aveam la masina prin : 1. Curatarea filtrului DPF si schimbarea senzorului de contra presiune ( regula obligatorie dupa curatarea DPF - ului impusa de cei ce au curatat filtrul ) 2. Schimbul celor 4 bujii si releului de bujii 3. Curatat EGR si galeria de admisie + anulat clapetele de pe galerie 4. Schimbat ulei ( in grup , motor , cutie de viteze ) si filtre Costul total al operatiunii aproximativ 3400 lei , dar acum sunt multumit de cum merge masina . Inca odata multumesc celor ce m-au ajutat cu informatii si sfaturi !
  9. Multumesc frumos tuturor pentru ajutor . O sa revin cu toate detaliile dupa ce rezolv problema . Drumuri bune la toata lumea !
  10. Salutari la toata lumea ! Recent am achizitionat din Germania un BMW 520D M47 din 2006 , luna a-8-a (197.000 km) , manual 6 trepte , power reduction de 150Hp si am o mica mare problema : - masina la relanti se tureaza pana la 4000 rpm dar in sarcina ( indiferent ca rulez pe drum drept sau mai ales pe urcare ) nu vrea sa traga deloc , imi " taie pedela " pe la vreo 2700 rpm si gata e , tre sa o I-au cu " binisorul " ca sa poata urca din nou peste 2500 rpm Tin sa precizez ca : - nu scoate fum deloc , de nici o culoare la prima cheie , relanti , in mers - in bord nu imi apare nici o eroare , nu am nici un martor aprins de genul DPF , check engine , etc . - la diagnoza imi arata doar eroarea ca ar fi DPF- ul infundat ( dar din cate stiu eu ar fi trebuit sa imi apara in bord senzor ceva ) - am mers cu masina in treapta a-3-a 80 km ( pe un drum euroepan ) la 3000 rpm pe pilot , pentru a-I face o regenerare fortata DPF-ului dar nu s-a intamplat nimic , masina e in acelasi stadiu . - la plecarea de pe loc , uneori , in primele 2 trepte de viteza , turatia creste pana aproape de 4000 sau chiar trece , dar cand schimb a-3-a si trec de 2500 rpm imi taie pedala . As vrea sa stiu daca a mai avut cineva aceeasi problema sau poate stie cineva o rezolvare . Multumesc si o zi buna la toata lumea !
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.