Jump to content

C.Viorel

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    e87

C.Viorel's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Revenind la poveste, in primul rand va multumesc pentru sfaturi, in al doilea rand am cumparat masina, da fix pe aceea. A doua zi dupa ce am facut ultima postare l-am sunat si i-am zis ca n-am gasit niciun mecanic dispus sa vina sa se uite pe genunchi la ea si daca vrea sa o punem pe platforma sa o ducem la un service si totu iese bine o cumpar daca nu, asta e. I-am zis ca service-ul e foarte aproape ( eu stau in zona Brancoveanu, masina era langa oraselul copiilor si service-ul unui prieten era chiar langa SunPlaza) si a acceptat. Zis si facut, ma duc la el, punem masina pe platforma o ducem asa cum am zis la un service axat pe bmw al unui prieten de-al meu, nu de-al lui, deci nu a fost cazul sa fiu mintit de catre mecanic si aparent totul a iesit ok, mecanicul si-a dat acordul din punct de vedere tehnic asa ca am cumparato si chiar nu regret. Ideea este urmatoarea, contractul facut evident este facut ca si cum as fi luat masina direct de la neamt, deci nu apare niciun intermediar, e ca si cum eu as fi fost in germania, as fi adus masina pe platforma de acolo si am facut contractul direct cu neamtul. M-am informat, totul e ok sunt multe cazurile de genul, am facut copie de pe talonul platformei, am contractu semnat cu neamtu, am brief mare/ mic. As dori sa imi spuneti cam care sunt pasii inmatricularii unei masini, aceasta fiind prima mea masina. Am facut programare pt numere rosii pentru miercuri, am facut copie de pe contractul de vanzare cumparare, de pe brief-uri, urmeaza ca luni sa fac asigurare si din cate am inteles asta mi-ar trebui pt numere rosii. Dar, eu, din cate mi-a zis tipu de la care am luat masina, am 30 de zile de la semnarea contractului sa trec masina in evidenta ca sa platesc impozitul si etc. Cum fac asta? trebuie sa fac mai intai asta si apoi pot scoate numere rosii? Trebuie sa traduc contractul si brief-urile ca sa pot sa ma duc la primarie sa declar masina? Multumesc de ajutor.
  2. Da, de aceea dupa ce l-am sunat si mi-a zis chestia cu platforma mi-a cam pierit din entuziasmul de dupa vizualizarea masinii, ma gandeam sa il mai sun maine o data, sa ii zic ca n-am gasit mecanic dispus sa vina la el la garaj sa se uite pe sub masina pusa pe capre si ca daca vrea sa mergem la cel mai apropiat service sa o ridice pe rampa si daca aia zic ca e ok, eu i-o cumpar, ca n-as avea de ce sa nu. Daca refuza si dupa aceasta conversatie, il las in pace si numai insist. El cumva nu refuza direct vizita la service, dar stie prea bine ca nu prea ai ce sa vezi la o masina pusa pe capre. E aiurea si faptul ca nu poti merge cu ea sa vezi cum se comporta la viteza si la franare sau la mers, in general. Voi ce ma sfatuiti sa fac? (In legatura cu adusul pe platforma, aceasta a fost adusa impreuna cu mai multe masini, de aceea a fost adusa pe platforma) P.S: multumesc de raspunsuri
  3. Salut, ca sa numai fac un topic nou, am sa postez aici, dat fiind faptul ca sunt in aceeasi situatie. Doresc sa achizitionez un bmw seria 1 e87 pe benzina ( cu toate ca majoritatea drumurilor o sa le fac in exteriorul orasului) ma gandeam la 118i sau 120i. Problema este bugetul, nu am buget foarte mare, bugetul meu este de 5000euro pentru tot ( masina + acte ). Ma intereseaza ca masina sa aiba: xenon, clima, scaune incalzite, geamurile toate electrice, poate chiar si comenzi pe volan, nu tin neaparat sa aiba navi, piele sau trapa. Ideea este urmatoarea, am gasit urmatorul anunt : https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-1-118i-facelift-xenon-climatronic-import-germania-impecabil-IDbJcAo.html initial, masina a fost 4900, l-am sunat pe tip ( tipul samsar, a zis direct ca are mai multe masini si ca le aduce cu platforma ) ajuns la masina, tipul abia ce o curatase in fata garajului, vazut masina ( in jur de ora 17) exterior arata surprinzator de bine, m-am uitat la linii, sunt aceleasi peste tot, sunt egale, la vopsea pe interiorul usilor, la capacul de la benzina si nu se vede diferenta de nuante, m-am uitat la lonjeroane, sunt drepte, m-am uitat pe la masticul pus peste suduri, e uniform, turat masina, nu scoate fum, dar, se aude un usor tacanit din partea dreapta sus (cum te uiti la motor), ma gandeam ca ar putea fi ceva valva, poate vanosul. Il intreb pe om de pret, o lasa la 4300, ii zic sa merg cu ea si imi spune ca nu are niciun numar rosu scos ca daca vreau sa ne plimbam putin prin parcare, a scos omul niste numere rosii pe care le avea pe acolo si ... a condus el, nu a fortat prea tare masina, ca deh, cat sa o si fortezi intr-o parcare si 2 stradute in jurul blocului. Mentionez ca am verificat VIN-ul pe autoDNA si nu apare absolut nimic, daca doriti pot atasa raportul. Problema este ca, eu nu sunt din bucuresti si cum masina nu are scos niciun numar rosu omu mi-a zis ca daca vreau mi-o duce pe platforma si ii platesc benzina, i-am spus ca as vrea sa o duc la un service auto sa se uite un mecanic sub ea si sa puna testerul, mi-a zis ca nu prea are cum neavand numre rosii, i-am propus sa o ducem pe platforma si ii platesc benzina si a zis ca e ocupat ca are treaba si ca daca vreau sa vin eu cu ce mecanic doresc la el la garaj unde are masina, o punem pe capre se uita mecanicul cat vrea sub ea, poate sa ii puna si testerul. Voi ce parere aveti, din toate cele povestite sa ma feresc de el?Sau masina chiar e ok si nu am de ce sa am suspiciuni? ( seria de motor este n43)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.