Jump to content

Eugen Naznean

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Targu-Mures

Previous Fields

  • Masina
    530d E60 | 320d E90 | 520d E60 | 320d E90

Eugen Naznean's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. O sa raman pe M cel mai probabil daca nu primesc un sfat concret despre cele standard. La 755 de lei am gasit si eu setul complet Sachs M.
  2. Ca posesor de 2 ani pot sa te aprob maxim ! Consuma putin ulei dar masina este in 316.000 km. Distributia originala, turbina mai fluiera cateodata iarna, la prima pornire, in rest talpa !
  3. Buna, sunt foarte indecis si nu gasesc nimic, nicaieri in legatura cu problema mea. Zilele trecute mi s-a rupt un arc, dreapta fata. Am decis sa le schimb toate 4 sa nu am probleme pe viitor. Problema e urmatoarea: Momentan masina este echipata, de fabrica, cu amortizoare M/sport. Intrebarea mea este, as putea monta arcuri standard pe amortizoarele sport? Am gasit pe autodoc arcuri, SACHS, pentru M-technics dar as vrea o garda la sol mai intalta, eventual si mai comfortabila. Credeti ca se potrivesc? Afectecteaza radical si grav tinuta de drum/stabilitatea? A mai avut cineva combinatie de genu? A mai montat cineva arcuri standard pe amortizoare M/Sport? Multumesc anticipat de raspunsuri !
  4. Exact despre bieletele antiruliu am auzit ca ar fi responsabile pentru denivelarile fine, pietricele etc O sa verific, marti merg la verificare pentru bataie si o sa revin cu detalii ! Poate mai ajuta pe cineva pe viitor. P.s imi place confortul unei masini dar prefer sa fie si sportiva. Problema la mine e ca ceva nu sta bine pe dedesubt Ma gandeam si la flansa amortizor, ce simptome are cand este uzata? Bate in interior?
  5. Revin cu detalii... amortizoarele sunt bune, asa mi au zis de la test. Axa fata 80 Axa spate 60 Acum intrebarea e... ce piese ar trebui sa schimb pentru bataile la orice pietricele, “dungi” de pe drum? Brate, bucse, bielete? Cu ce sa incep? Am citit undeva ca ar fi o bara stabilizatoare sau bieleta care ar fi responsabila. O parere? Bucsele au fost verificate si sunt inregula. Totusi o bataie din partea dreapta spate persista la denivelari mici si dese. Ca si cum ar bate un brat in cauciuc, e un sunet infundat, ca si cum ar fi slabit un brat sa zic asa... dar nu e sunet metalic.
  6. Baieti, maine merg sa fac test la amortizoare. O sa va anunt cum au iesit. Daca o sa le schimb o sa merg pe astea: Fata: https://www.autodoc24.ro/trw/7771088 Spate: https://www.autodoc24.ro/monroe/11265743 Astea le-am gasit cu codul OEM pentru pachet M si la un pret convenabil. Acum sigur or fi mai bune ca astea de le am acum pe masina obosite. Probabil nu au fost schimbate niciodata. Va tin la curent !\ P.S. Recomandati sa schimb si alte piese impreuna cu amortizoarele?
  7. Poti sa imi atasezi o poza? Sa imi fac o idee despre garda la sol in conbinatia asta? (Arcuri M cu Am Bilstein) Este 100% originala. Deasta ma si gandesc ca poate nu a fost niciodata schimbata. Masina avand 306.000 km, cumparata la 284.000. Plus ca amortizoarele spate au si protectia rupta (buretele) si efectiv amortizoarele arata "PRAF"
  8. Bun pai.. o scriu scurt si la obiect. E90 2006 suspensie M pachet. Garda la sol e cam coborata sa zicem undeva la 1-2 cm distanta roata-aripa. Daca apas masina se apasa usor, la gropi e dezastru (Se simt toate gropile si pietricelele, orice linie de pe asfalt). Poza garda la sol 0. am gasit amortizoare cu codul oem fata TRW (178 lei buc) pentru pachet M speciale iar pentru spate pe Monroe (208 buc) tot pentru pachet M. Acum intrebarile sunt: 1. O sa se ridice garda la sol cu amortizoare noi? As prefera chestia asta.. 1 cm 2. 2. Crezi ca ar fi ok alegerea? TRW- fata si Monroe- spate? Si calitate? Cam asta e bugetul, pe sachs si bilstein pentru M sunt foarte scumpe. 2.5. Ar merge amortizoare standar pe arcuri M? dar cred ca ar fi aiurea. 3. Necesita schimbate? In anumite viraje la 20 la ora sa zicem pe drum cu mici denivelari masina se balanseaza contiinu stanga-dreapta dar foarte scurt, masina se simte foarte rigida de fel.. nu as zice ca face balans la modul sa se rastoarne, e tapana.. se muleaza dupa drum sa zic asa ca si cum ar abea bete in loc de suspensii ). Plus pe spate-dreapta am un sunet infundat la denivelari scurte si multe. Nu e sunet metalic, doar infundat. P.S este primul meu bmw si sunt nou pe club.
  9. Tin sa te contrazic, eu de aproximativ un an mi'am facut DPF off (soft+fizic) si la partea de "fizic" toba chiar a fost taiata in locul "DPF'ului" si spart tot in interior. Apoi sudat la loc etc . Un an cu aceasta lucrare/soft si totul merge "blana". Spor !
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.