Jump to content

Law_gsxr

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    X3 xdrive 2.0d

Law_gsxr's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-1

Reputation

  1. Salutare, Stie cineva de ce in ISTA+ in VCI config nu pot selecta EDIABAS.ini, totul este grey (freezed) si nu se poate selecta nimic in setari. Mentionez ca am rulat ca si administrator IstaGui.exe, singura chestie care am omis-o este : 10. Apply ISTA-D and SQLiteDBs Reg Fix bit for your system from the Tools folder. Nu exista SQLIteDBs Reg Fix bit file. Programul porneste nu da nici o eroare doar ca nu pot selecta sa mearga pe cablul k+DCAN. AM gasit ceva ISTAGUI.exe.config unde se pare ca sunt variabile boolean in acest xml si multe alte configuratii , dar nu prea as vrea sa modific nimic aici, banuiesc ca merge si din spate sa selectez acest EDIABAS.INI ca si Interface TYpe in aplicatie. Multumesc! CU stima,
  2. Salut, Recomandati Bimmer Service Bucuresti pentru schimb distributie? Am mai auzit ca ar mai fi si APB Service. As dori totusi o factura cu garantie si sa fie trecuta in cartea de service. Masina are doar 136 000 km si full istoric service in Germania. Daca doresc sa o vand si eu mai departe as vrea sa fiu credibil ca s-a schimbat distributia si sa nu-si faca griji succesorul meu de problema lantului ca nu s-a schimbat si ca e motor buclucas. Cu stima,
  3. Salutare, Si mie imi este clar dupa ce am ascultat-o atata timp ca e ceva in neregula acolo intre motor si cutie si se pare ca este clar distributia. Intrebarea este: va fi necesar sa schimb cumva si acei rulmenti de la arborii de echilibrare? Nu am vazut in chitul de distributie total sa fie piese noi de schimb si pt acesti rulmenti de la arbori. Problema nu este de fapt cat costa acesti rulmenti, ci de faptul ca din ce am observat trebuie sa desfaca tot motorul sa ajunga la acesti arbori si totusi as dori sa fie neumblat la pistoane, biele, camasi, arbore cotit, cuzineti, axa cu came, etc.. si sa ramana asa cum au pus-o cei din Germania. Cu stima
  4. Salutare, Am revenit, am refacut filmarea de data asta cu o camera HD Este filmat si pe stanga si pe dreapta si la motor. Am accelerat motorul prima oara la 1300 rpm si apoi la 1500 rpm. Cu stima
  5. Tipul care a a ascultat motorul specializat doar pe BMW a zis ca nu are 1 distributie/motor facut la activ, si nu se aude asa lantul. Era si pt el prima oara cand a intalnit zgomotul asta. A accelerat-o pana la 2000 rpm a lasat sa cada, iar a accelerat-o, si a zis ca nu se aude distributia adica nu are lantul uzura si fosnetul nu crede ca vine de la el , intr-adevar este un zgomot ritmic. Mentionez ca atunci cand urca in ture ori nu se mai aude frecatul ori se ascunde din cauza turatiei nu-mi pot da seama. Cu stima
  6. Salutare, Am postat acum ceva vreme un video cu o problema de zgomot la acest motor vestit n47. Am fost cu ea la service si se pare ca nu este de la distributie.De la service mi-a fost recomandat sa ma duc direct la BMW reprezentanta si sa cer o parere avizata. Am primit o recomandare sa ma duc la Filaret la D-l Inginer Stoica George. Din pacate aceasta persoana care are o pregatire certificata in Germania, nu mai lucreaza acolo Exista cineva care are un numar de contact sau stie cineva unde lucreaza mai nou D-l Stoica George? Se pare ca este mai greu decat am crezut sa obtin un diagnostic. Mentionez ca masina a fost pusa si pe tester si a avut o singura eroare de temperatura de la o sonda de temperatura care a fost data acum 7000 km care se pare ca nu este persistenta si a fost stearsa cu succes. A fost data jos cureaua din fata care antreneaza pompa de apa, alternator, etc. , si luate rolele la mana , nu au uzura, in schimb zgomotul de frecat exista. Am mai tot citit pe aici pe forum si s-a facut o referire la niste rulmenti de arbori de echilibrare laterali, care ar fi problematici si cred eu ca ar fi ceva asemanator cu zgomotul meu care nu stiu daca se aude de pe stanga de pe dreapta: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/129412-diverse-probleme-cu-motoarele-n47/page__st__260 . @MR.Devill am vazut ca dvs. ati schimbat acesti rulmenti chiar la X3 F25 exact ca al meu, oare si la dvs. se auzea acelasi sunet de fosnet/frecare? Repun video : Ideea este ca vreau sa rezolv aceasta problema , este un zgomot care nu trebuie sa fie la 136 000 km. Mi-am facut programare la BMW Bavaria Bucuresti, dar nu stiu peste cine dau si sa-mi dea cu flit. Multumesc anticipat! Cu stima
  7. Unde il putem gasi pe @Ciupanezu? Este mecanic auto pe cont propriu sau lucreaza la service? Cu stima,
  8. Cred ca ceea ce doreste sa spuna DJ Allexinno este ca trebuie inlocuit si pinionul de la arborele cotit sau pinion vibrochen. Din cauza ca acesta are dintii ascutiti si mai mult ca sigur are o duritate mai mare decat lantul, exista un risc de uzura prematura a lantului de distributie ce angreneaza doar pompa de ulei cred impreuna cu pinionul vibrochenului, mai pe romaneste este ultimul lant cel mai de jos din spatele motorului - unul scurt care o data cu el trebuie inlocuit si acel pinion. Daca gresesc va rog sa ma corectati. @ fullrespect ai idee cumva ai schimbat si pionionul de la arborele cotit? Cu stima,
  9. Multumesc Adrian de raspunsul tau rapid! Deci sa inteleg ca trebuie sa inlocuiesc lantul ? Vara asta care urmeaza o sa plec in luna de miere in Grecia si nu prea as vrea sa am probleme sa se rupa la cateva mii de km departare de casa!
  10. Buna seara! Va rog sa ma ajutati cu un sfat, daca se poate, in ceea ce priveste un zgomot suspect care vine din zona dintre cutie si motor la un x3 2012 Septembrie an fabricatie, xdrive 2.0D N47D20C 184 caluti, automata, 129000 km, zgomot care iese, zic eu dintre motor si cutia de viteze. Pare a fi un sunet de frecat sau oscilatie de lant, nu pot sa-mi dau seama exact. Am atasat un link spre video cu zgomotul specific .Mentionez ca masina a fost cumparata in toamna 2018 Septembrie de la dealer german din Germania de mine personal cu full istoric service. Service facut la bmw pana in 2015 Ianuarie in Germania iar din 2015 reviziile au fost facute la 2 service-uri germane diferite. La rece nu face nici un zgomot, pornirea la rece este perfecta - nu se aude acel sunet metalic specific distributie ca si cum lantul ar atinge de ceva metalic sau ceva de genul. Zgomotul apare dupa ce se incalzeste uleiul in motorul in jur de 60-70 grade sau vreo 15 minute de mers in relanti , cred atat ii ia uleiului sa ajunge la aceasta temperatura de 60-70 grade , dupa care fosnetul sau frecatul face continuu . Mentionez ca un zgomot de zale de lant proeminent sau suparator nu ar fi, cred ca ar fi normal un mic zgomot de lant sa se auda la acesti km. Din masina nu se aude nici un zgomot, nimic. observ ca daca o opresc si o las 2-3-5 minute uleiul fiind deja la 100 grade cand am oprit-o, dupa pornire dureaza vreun 1 minut pana fosnetul incepe sa-si faca aparitia. Motorul merge perfect, trage foarte bine. Mentionez ca am mers cu ea aprox 7000 de km deci acum are in jur de 136000 km. Zgomotul nu s-a amplificat de cand am luat-o. Ceea ce am mai observat, cand este foarte frig afara de -5 sau -10 grade fosnetul se aude dar foarte foarte usor fata de cand afara este peste 0 grade. Daca accelerez zgomotul dispare imediat si reapare cand ajunge in relanti dupa vreo 3-5 secunde. Am filmat putin si cureaua din fata distributiei, deoarece am observat ca rola intinzatoare are o oarecare oscilatie in mers - nu stiu daca e normal. Incerc cand vine primavara sa o duc la un service sau la o reprezentanta bmw , sa-mi faca o constatare cu marea speranta sa nu fie necesar inlocuirea lantului de distributie asa cum am tot citit pe internet ca sunt probleme. Ma gandesc ca daca service-ul a fost facut la bmw in 25 Ianuarie 2015 cred ca rezolva si recall la distributie care a inceput din 1 Ianuarie 2015 corect? Video upload link : Va multumesc respectuos pentru orice recomandare/sfat/opinie!
  11. Salut.stie cineva de ce informatiile din bc pe bord sunt cateodata rosii, cateodata albe? Masina este x3 2.0 d xdrive efficient dynamic.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.