Jump to content

Vlad Dr.

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Seria 1, 116i, n45, e87

Vlad Dr.'s Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Da, am fost la service autorizat si mi s-a spus ca ar fi de la tachetii hidraulici. Intre timp am facut schimbul de ulei si vad ca nu mai face. Mi se pare ca are legatura si cu benzina pe care o bag, asa imi lasa impresia.
  2. Salut, am patit si eu ceva similar la un e87 din 2005, 116i. La mine pot spune ca s-a rezolvat dupa ce am schimbat pe rand, clapeta de acceleratie, debitmetru de aer, sonda lambda inainte de catalizator si bujii.
  3. Salut, ma confrunt si eu cu o problema de cateva zile la un bmw e87, 2004, 116i. Peste noapte am ramas fara curent si dupa ce am luat o baterie noua (primul lucru care mi-a venit in minte), problema vad ca persista. Alternatorul l-am verificat, incarca normal. Problema este ca am incercat sa masor consumatorii dupa ce am inchis masina, asteptand desigur cateva minute, iar dupa 20 de minute cu masina oprita, toate inchise, consumul ramane pe la 1.8 - 2A. Am scos pe rand sigurantele de la climatronic, radio CD, inchidere centralizata - face la fel - consumul persista. Aveti idee ce ar putea fi? Sau cunoaste cineva vreun electrician bun prin Sibiu? Multumesc si o zis faina.
  4. Pai mi s'a spus ca ar fi de la tacheti, nu stiu, uneori face, alteori nu. E ciudat.
  5. Salut! Nu as putea spune ca are caracterul acesta. Update: se pare ca ar fi vorba de tachetii hidraulici.
  6. Salut, am lasat'o ieri, inca nu m'a sunat. Chestia ciudata e ca, daca plec cu ea de pe loc dupa 2-3 minute dispare toata treaba, in schimb daca o las pe loc, la relanti, zici ca se rupe in doua. Cand aflu ceva, postez!
  7. Update: Dupa un drum de SB-CJ dus intors, in care masina s-a comportat exemplar, cand am dat sa o pornesc dimineata, din nou, la rece, pe langa acel huruit de care ziceam, motorul tremura groaznic, troncane, vibreaza toata masina, se aude de parca se rupe in doua. L-am oprit si maine dimineata o voi lasa la mecanic. Sper sa pot ajunge cu ea. De asemenea sper sa nu fie de la lant si sa am o surpriza neplacuta pe drum. Va tin la curent!
  8. Salutare oameni buni! Ma numesc Vlad si sunt de curand posesorul unui BMW seria 1, e87, n45, 116i, an 2004, 182000 km. Pe scurt, am achizitionat masina de curand si, aprox. o luna (am luat'o cunoscand anumite probleme pe care m'am angajat sa le repar ulterior). Aceste piese au fost schimbate: clapeta acceleratie, debitmetru aer, sonda lambda inainte de catalizator, bujii. Problema acutala am sesizat'o ieri si astazi dimineata, dupa ce masina a stat sa zic peste noapte, o data cu aparitia temperaturilor scazute. Aceasta consta in faptul ca la pornirea la rece, se aude de sub capota efectiv un huruit, care se accentueaza o data cu acceleratia si dureaza in medie cam 2-3 minute dupa care dispare pe tot timpul zilei. Testerul de la reprezentanta BMW arata pompa auxiliara de apa defecta. Sa fie de la asta acel huruit? Citind tot felul de forumuri lumea vorbeste de lant, intinzatoare etc. lucru care m'a pus pe ganduri. Luni o voi duce la un mecanic care se ocupa cu asa ceva si o voi lasa cateva zile. Intre timp, v'as ruga daca ati intalnit probleme asemanatoare sa'mi spuneti o parere. P.S. - kit'ul de distrobutie nu a fost schimbat niciidata, este cel original. Va multumesc si la multi ani de 1 decembrie!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.