Jump to content

sarsaila7

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 316i E46

sarsaila7's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am desfăcut şi verificat fiecare furtunaş de la admisie, unde a fost nevoie le-am schimbat, acea valvă pcv avea unul din furtunaşe terminat, speram ca aceea să fie problema dar nu .. În primele minute părea mai ok, probabil o cred eu maşină de curse sau am aşteptări prea mari de la ea dar tot la fel, când "o calc" brusc, turaţia scade pentru o secundă, două, tot la fel în jur de -500RPM să zic după care revine şi merge bine dar mi se pare mie că se accelerează cam greuţ. Motorul în tot acest timp de la rece la cald merge bine, nu se aude absolut nimic, nu oscilează. Am uitat să specific, când zic eu că am verificat debitmetrul l-am verificat cu motorul pornit, scoţând mufa, motorul mergea oscilând iar când dădeam să plec de pe loc turaţia scădea. Motorul s-a oprit de câteva ori, eu având acceleraţia la podea şi mergea întrerupt. Maşina merge şi aşa, dar mă cam deranjează pe mine ştiind că "are ea ceva" .. O să merg săptămâna viitoare la un service să văd ce părere au, dar am specificat nu am mers la un service din prima pentru că nu îşi dau interesul şi am experienţă de la fosta maşină unde am schimbat multe piese care erau bune. Uitasem, pe tester nu mai apare nici o eroare, doar cele de la climatronic ) Iar dacă are vreo relevanţă testul valvei pcv cu buşonul de ulei desfăcut ( aşa am mai citit pe aici pe forum ), când desfac buşonul se aude ca un bolborosit.
  2. Acum i-am ÎnÞeles rolul, o sã verific mâine care-i treaba ºi revin cu o postare. Mai aveÞi vreo altã idee de unde ar putea fii problema?
  3. Nu ºtiam cã este cam acelaºi lucru, ºtiam doar cã este poziÞionat sub filtrul de aer, ce trebuie desfãcut, am mai citit despre cum se verificã, dar dupã vechimea maºinii m-aº cam aºtepta sã fie ceva minor.. Adicã vreun furtunaº fisurat, ceva mizerie, Vineri o sã desfac pentru cã pânã atunci nu prea am sculele necesare ºi atunci mã va ajuta un coleg. Nu ºtiu prea multe despre debitmetru, dar am vãzut cã a fost schimbat Înainte sã cumpãr eu maºina. Ideea e cã dacã ºtiam vreun service care sã-ºi dea interesul sã rezolve problema nu sã-mi schimbe jumãtate de maºinã mergeam acolo, am deja experienÞã cu vechea maºinã cu multe piese bune schimbate degeaba. O sã intru sã arunc o privire, salut !
  4. Poate să fie de la electromotor, bendixul mai exact. Ai putea să verifici bujiile dacă dau scânteie, poate fii şi din cauza bobinei de inducţie .. Sau vreun senzor, cel de la arbore cum zice colegul de mai sus.
  5. Nu ºtiam cã benzinarul are EGR. Am mai citit pe forum ºi am gãsit pe cineva cu simptome asemãnãtoare, a spus cã la el a fost problema de la valva PCV . @cristianro - Motorul merge frumos. Nu sunt probleme la pornire, am specificat cã uneori, la interval gen de o sãptãmânã,douã se mai Întâmplã sã oscileze relantiul scurte perioade de timp dupã care se stabilizeazã. Probabil o sã schimb bujiile dupã ce Încerc sã verific acea valvã PCV, furtunaºele aferente ºi ce o mai fi pe lângã .. @Nicoara Alex - Motorul a murit doar când am scos mufa de la debitmetru, În rest merge bine.
  6. Poate nu m-am exprimat eu bine, eu o turam, ea pierdea din turaÞii, pãrea cã nu are pic de vlagã decât dacã o turam peste 3000 rpm, iar dacã Încercam "sã merg frumos", murea motorul. O sã Încerc ºi cu o sondã lambda, sã nu dau banii degeaba pe ea. MulÞumesc pentru pãrere !
  7. Salut, colegi ! Am Âşi eu un E46, 316i, motorul este de 1895, 105 cai putere. Problema stĂŁ ĂŽn felul urmĂŁtor, când apĂŁs acceleraĂžia de exemplu pentru o depĂŁÂşire sau pentru a schimba ĂŽntr-o treaptĂŁ superioarĂŁ, urcĂŁ turaĂžia normal pânĂŁ la 2500-3000 rotaĂžii pe minut, dupĂŁ care scade aproximativ 500 de ture, pierde din putere ( se ĂŽnneacĂŁ ) iar dupĂŁ scurt timp urcĂŁ turaĂžia la normal. Problema mi se pare foarte deranjantĂŁ, a apĂŁrut odatĂŁ cu sezonul rece Âşi pare cĂŁ mi-a Âşi mĂŁrit puĂžin consumul.Periodic, undeva ĂŽn jurul unei sĂŁptĂŁmâni sunt mici oscilaĂžii ale relantiului, scade ĂŽntre 500-1000 RPM. Momentan am apucat sĂŁ verific la prima vedere bujiile, cu o fiºã scoasĂŁ motorul ĂŽncepea sĂŁ trepideze deci par bune. Debitmetrul, cu mufa scoasĂŁ la fel oscila foarte mult, s-a Âşi oprit motorul de câteva ori deci la fel pare bun. Motorul merge frumos, deci dupĂŁ pĂŁrerea mea nici la injectoare nu ar fii o problemĂŁ. BenzinĂŁ am bĂŁgat ĂŽntr-o perioadĂŁ din benzinĂŁria MOL, nu mi-a plĂŁcut cum a mers Âşi m-am mutat la Petrom. Pe tester dĂŁdea o eroare la senzorul de oxigen, l-am cĂŁutat pe net Âşi pĂŁrea a fii una din sondele lambda. Ăntrebarea mea ar fii dacĂŁ a mai avut cineva o problemĂŁ asemĂŁnĂŁtoare Âşi-mi spune ce aÂş mai putea verifica pentru cĂŁ nu mai am nici o idee.. Undeva acolo poate fii vreun furtunaÂş, un senzor sau o mufĂŁ ce nu face contact .. ) P.S. M-am uitat pe forum dupĂŁ un rĂŁspuns la problema mea, nu am gĂŁsit nimic din ce nu aÂş fii Âştiut de aceea am deschis acest nou topic. Scuze dacĂŁ am ĂŽncĂŁlcat vreo regulĂŁ !
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.