Jump to content

George_12

Members
  • Posts

    117
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Craiova

Previous Fields

  • Masina
    BMW E60 520D N47 M Sport 2008

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

George_12's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-4

Reputation

  1. Deci sa inteleg ca prietenul meu greseste, ok nici o problema. Sa las la indemana service-ului aliniamentul zici. Este un service de renume in UK, specializat pe BMW. Si da, echipamentul este Hunter 3D.
  2. Salutare Masina in cauza: E60 LCI/M Sport 2008 (suspensie stock M Sport) Componentele montate: Amortizoare: Bilstein B4 Sport Arcuri: (Eibach Sportline) Flanse: Lemforder Jante 19 inch (deja de 5 ani pe masina) Distantieri H&R (25mm fata - 30mm spate) Am schimbat amortizoarele si arcurile ieri si trebuie sa fac geometria in urmatoarele zile. Am inteles ca odata ce schimbi amortizoarele si arcurile si anume pui (lowering springs), se modifica geometria si caderea masinii si trebuie facute setari custom. Am primit urmatoarele propuneri de la un prieten avizat, insa cei de la service ma intreaba de ce vreau setarile acestea? 1. Camber-ul sa fie putin mai drept decat este el normal pe ambele punti, (mai ales pentru rotile spate). 2. Convergenta pozitiva (putin mai inchisa) pe ambele punti si anume (Toe-in) Prietenul meu mi-a spus sa le aduc la cunostina aceste setari, pentru a nu distruge gumele, pentru ca lasand setari standard asta o sa se intample. Poate si altcineva avizat si trecut prin asta, sa confirme cine are dreptate si ce setari trebuie? sunt putin in ceata acum.
  3. Ce am constatat, este faptul ca atunci cand cardanul era in rotatie, crucea cardanica pe o directie se misca cursiv, iar pe cealalalta nu, ramanand aproape blocata. Odata ce pe o parte crucea nu se misca cursiv, inpingea in burduful rulmentului central, facand cardanul si nu mai fie echilibrat, rezultatul fiind (vibratii si trepidatii) la accelerare in viteze mici, ce le simteam sub masina. Odata ce trecea de o anumita viteza si anume dupa treapta 2 si 3, din cauza fortelor exercitate asupra cardanului din ce in ce mai mari, totul revenea la normal, chiar daca crucea era partial blocata. Sper ca situatia aceasta sa ajute. Am observat ca sunt multi care precizeaza vibratii la accelerare insa nu au gasit rezolvare inca.
  4. Am pus video mai sus, insa si poza atasata aici, crucea cardanica se misca super usor pe o parte, iar pe directia sus-jos abia se putea misca cu mana. Nu stiu daca de la plecarea fortata sau nu. Am sa incerc sa bat in ea sa vad daca isi revine, oricum am dat comanda de alt cardan, cum am spus si mai sus. Daca il rezolv pe acesta il pun la vanzare cu pret mai mic.
  5. Am dar cardanul jos iar si spre uimirea mea nu inteleg cum de nu am bagat de seama pana acum ca, crucea cardanica este partial blocata pe o parte a axului? Cred ca am gasit problema 100%. De aici si vibratiile, bataile la acceleratie. Am gasit cardan de pe E60 2009 pentru cutie manuala, acelasi cod, 95mii km, in stare foarte buna, fara nici un fel de probleme (inclus rulment central si donut in stare foarte buna, Pret (£99) transport inclus. Astept sa vina maine si ma apuc de montat. Sper ca topicul acesta sa fie de folos celor ce vor avea probleme asemanatoare si nu gasesc rezolvare. Multumesc pentru ajutor si raspunsuri.
  6. Foarte convingatoare afirmatia. De acord cu tine, prostia mea ca am incercat de cateva ori sa plec cu ea. Insa totusi eram in graba. Pana la urma am piesele noi, cele de care ai zis si tu ca pot ceda la acele forte (consumabilele la cardan), insa totusi de ce trepideaza/vibreaza dupa ce am montat toate acestea? Am strambat planetara? Cardanul? Chiar asa usor se pot duce acestea?
  7. Salut. Maine imi soseste rulmentul si ma apuc de montat. As vrea sa adaug inca ceva, defapt ce s-a intamplat pana sa pice rulmentul la cardan. Mi-a ramas roata dreapta-spate blocata dupa ce am spalat-o. Mai bine zis, placutele frana de mana, blocate pe interiorul discului. Am fortat-o totusi de cateva ori sa plec cu ea dupa loc, nestiind care este cauza. Apoi am sesizat ca s-a invartit doar roata din stanga. Roata dreapta nici nu s-a clintit. Am deblocat-o intr-un final dupa ce am demontat si curat tot ansamblul de franare, iar la cateva ore de condus, am sesizat batai si vibratii puternice sub masina la accelerare in orice treapta, rezultand amortizor cauciuc - rulment cardan rupt. Sa fi facut ceva si la planetara dreapta? Se poate ca vibratia/trepidatia ce o simt in treptele 2 si 3 sa fie de la una din planetare, chiar si dupa montarea pieselor noi la cardan? Am miscat de planetare, insa sunt solide, nici urma de joc.
  8. Cum poti verifica indeajuns de bine acest CV joint ce leaga cardanul de diferential? Am schimbat de curand vaslina, iar dupa ce am pus totul inapoi nu imi dau seama cat trebuie sa aiba cursa, oarecum are un unghi mic. Nu are jos la rotire, iar la miscare stanga-dreapta-sus-jos totul se misca perfect, usor. Am sesizat totusi daca sucesc mai mult putin de el in orice directie, parca prinde bilele sau gripeaza, ma gandesc ca este ok, pentru ca miscare lui are un unghi mic, limitat. Este corect? Spun asta pentru ca imi vibreaza masina la accelerare in treptele 2 si 3 doar, si asta dupa ce am schimbat rulmentul central si flansa, iar totul este demontat, montat corect.
  9. Salut. Reply la mesajul tau dupa aproape 8 ani Am schimbat de curand rulmentul central, flansa (guibo) si am pus vaselina noua in CV joint la cardan. Dupa montare, fara preloading la rulmentul central, imi trepideaza la accelerare in treptele 2 si 3. Se simte ca si cum bate ceva pe sub masina insa ceva usor, dar trepideaza pana ajung la 3000rpm, in celelalte trepte masina este impecabila. Oare ce am facut gresit? Flansa este pusa dupa sageti, nu am joc in crucea cardanica, culiseaza usor, suport cutie nou, totul strans cu dinamometrica, toate piesele noi. Singura chestie ciudata este ca nu stiu locul exact unde a fost suportul rulmentului central montat pe masina, nu se mai vede nici un semn si nu am insemnat inainte sa demontez. Asta este singurul lucrul, in rest totul ca la carte. Am schimbat dulmentul central deoarece cauciucul nu mai era atasat de rulment. Inainte sa schimb rulmentul, masina mergea impecabil, deci nici gand sa fie altceva inafara de cardan. E60 520D N47 2008 Manual.
  10. 1. Placa de presiune si discul nu le poti pune acolo pur si simplu si strange cutia pe motor. Astfel poti avea trepidatii, bataii urmate de uzura foarte rapida a ambreiajului. - Eu nu am avut unealta speciala de centrare, insa am improvizat ceva asemanator. Cutia s-a inchis perfect fara probleme. - Cand dai cutia jos, nu ai cu ce sa afectezi cardanul. (INSA) totusi daca nu au montat corect furca cutiei, pe gaurile care trebuie la guibo de pe cardan, poti avea vibratii si trepidatii in accelerare (DA). 2. Si eu am clapetele eliminate si sincer nu am simtit nici o diferenta inainte si dupa. Toate acestea cu o remapare, ecu trebuie sa stie ca nu mai ai clapete . Eu sincer cu ocazia asta am scos si dpf, cat si egr. 3. Injectoarele sunt legenda: logic creeaza trepidatii sau bat daca sunt defecte/in afara parametrilor. Dar ai zis ca ai facut codarea. 4. Tampoanele motor duse, o sa simti trepidatii si vibratii cel mai des la relanti, iar la simpla apasare a acceleratiei, trepidatia dispare. In accelerare, rar o sa simti ca ai tampoanele motor duse. Tampoanele motor sunt actionate de vaccum, asa ca pot parea ok, insa nu mai pot tine vacuum (sau furtunase sparte, deconectate) Eu unul as verifica si: filtrul motorina, tampon cutie, flansa cardan (guibo) si rulmentul central al cardanului (tampon cauciuc). Pot parea super ok la inspecia vizuala insa la o verificare amanuntita o sa vezi ce moi sunt si cate crapaturi au + as verifica furtunasele de vacuum, si schimba (am dat pe 10m undeva la 50lei). Am schimbat de curand cele precizate mai sus, insa mi-au trimis rulmentul central cu defect si imi trepida la accelerare in treptele 2 si 3.
  11. Daca nu are joc cand misti de el sau burduf crapat-veselina cursa, eu zic ca nu are rost sa schimbi acel (CV Joint), cel mai bine ar fi totusi, sa ii schimbi vaselina cu una noua si sa inspectezi piesele (cusca, bile,carcasa) sa nu aiba uzura. Capatul cardanului spre diferential trebuie sa fie solid cand rotesti si cursiv-liber (stanga-dreapta-sus-jos). Are totusi un unghi mic de miscare, pana blochezi bilele.
  12. Da am schimbat suportul cutiei. Este doar unul singur in mijloc. Am pus Lemforder pentru ca am gasit destul de ieftin cei drept. Cel vechi parea ok dar la o inspectie amanuntita, prezenta multe crapaturi. Vibratiile s-au redus semnificativ.
  13. Doua lovituri de ciocan (cauciucat) si asa a iesit carcasa cu rulmentul central de la Febi (cel ce il trimit inapoi) Cum sta acel rulment acolo? Simplu asa presat? Daca iese atat de usor imi dau seama ce bine sunt facute.
  14. Nu stiu ce sa zic, as vrea sa incerc SWAG. Parca cu Febi am vazut cum sta treaba. Stiu ca toti sunt doar ambalatori, insa toate produsele sa fie identice si doar ambalatorii diferiti? O sa ii intreb despre lot, insa cine stie.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.