Jump to content

ddoru

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW 325 XI E46 automat 2001

ddoru's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Ce consum ai pe gaz in afara orasului?
  2. Ma bag ai eu aici cu o intrebare ca sa nu deschid alt post. Am doua chei briceag la E46. Dar functioneaza deschiderea din telecomanda doar cu cate una din ele. Ca sa o fac pe cealalta (cheia 2) sa functioneze, o resetez. De aici incolo cheia 1 isi pierde functia de telecomanda. Si tot asa. Este cumva feature sau bug?
  3. Multumesc drujbex pentru raspuns. O sa verific fumul la pornire si cam atat. Pentru restul merg la mecanic. Posibil sa il contactez chiar pe Florin de aici http://www.bmwclub.ro/forums/topic/103624-schimbare-simeringuri-supape/page__st__840 Chestia mai ciudata cu consumul de ulei e ca s-a aprins prima data becul dupa 5000 km de la schimbul de ulei. Si apoi la fiecare cateva sute de km iar eu adaugam cateva sute de ml. Considerand ca e o problema, as vrea sa o rezolv. Dar cel mai deranjant e mirosul de ulei ars! Si tot interiorul masinii a prins acelasi miros...
  4. Salutare forumisti, E46 325 XI, automat, fabricatie 2000, 130 000 km. Sunt cateva simptome pe care le asociez cu aceeasi problema, fara sa ma pricep prea mult. Este posibil sa gresesc si sa fie probleme diferite. Iata ce se intampla: 1. Consuma sau pierde ulei. ~1 litru la 1000 km. Nu se vad scurgeri totusi si nici nu scoate fum. 2. Miros. Din cand in cand, cand calc frana, vine un miros foarte puternic si foarte urat, gen ulei ars. (Nu este miros de ferodou.) As zice ca se intampla mai des dupa ce completez cu ulei. La drum intins nu se intampla la fel. In schimb daca merg cu geamul deschis, cam miroase in continuu dar nu foarte rau. O parere auzita ar fi ca pierde ulei care ajunge pe scut si la frana trece pe toba, de unde mirosul. Dar nu prea ma convinge teoria asta. 3. Tremura un pic la relanti cand e motorul rece. Ultima oara cand am pornit dupa cateva zile, mi s-a oprit motorul in mers. Am repornit si a ramas aprins becul Emission Control Lamp. Am mai mers cateva sute de metri dar abia tragea motorul. Am repornit si totul a fost ok apoi. As avea nevoie de ceva sfaturi si mai ales cum sa explic mecanicului ce se intampla. Am un mecanic bunicel dar pe probleme punctuale, unde este rapid si eficient. In afara problemelor de mai sus, masina merge foarte bine. La drum intins trage de rupe. Multumesc celor care isi rup din timpul lor sa citeasca povestea mea.
  5. Dragi forumisti, Am o situatie un pic mai delicata. Am cumparat de curand un BMW 325 XI E46 Sedan 2001 cu 123 000 km reali, eu sunt acum al doilea proprietar. Masina pare destul de intretinuta tehnic. Printre altele, povestind de istoricul masinii, fostul proprietar mi-a spus ca s-a umblat la transmisie, ca a schimbat o garnitura iar uleiul era asa de curat incat nu fost schimbat. Dar era deja cumparat! Iar eu acum nu stiu ce sa cred despre asta, de ce sa fi pus la loc uleiul vechi? Uleiul nou de transmisie este cumparat si il am in portbagaj. Dar nici nu am apucat sa ma uit sa vad ce fel de ulei si cati litri... Si nu stiu daca ar fi bine sa il schimb. Si daca sa schimb doar uleiul sau tot kit-ul... Ceva sfaturi?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.