Chiar nu stiu ce tester foloseste, mi-a zis mecanicul ca o dat 9000 de lei pe licenta parca... ieri am fost cu ea la reprezentata si mi-au spus ca masina are o rechemare in fabrica datorita racitorului de la egr. Si a doua chestie, eroarea ar fi ca pierde pe undeva aer, pe la galeria de admisie sau prin alta parte. Acum vreo 3-4 luni s-a crapat o teava din plastic ce intra in motor prin care circula antigelul, si ca sa schimbe teava au dat jos admisia. Bineinteles ca avea depuneri, fapt pentru care am spalat-o la alt service intr-o cuva speciala de spalat. Cand i-am povestit celor de la reprezentata, au zis ca admisia nu trebuie spalata, ca s-ar putea ca supapele alea sa se macine datorita solutiei chimice, si sa cada in capul pistoanelor... wtf???? De filtrul de particule mi-au spus ca intradevar, filtrul are o setare ca dupa 270-280 de mii de km sa arate ca trebuie schimbat, si chiar daca pune testerul nu poate vedea nivelul ci doar ii da defect, dar el fizic poate sa fie bun. Acu' i-am resetarea aia, sa vedem daca merge. Marti sunt programat la reprezentanta pentru verificarea egr-ului si cealalta problema... revin cu post. O zi buna!!