Jump to content

JohnCs

Members
  • Posts

    23
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 530xD F10

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

JohnCs's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

0

Reputation

  1. Buna ziua! Detin un F10 530xd 2012 si as dori sa stiu ce model de becuri au farurile (pe masina am bixenon adaptiv), cel de pe dreapta e cam pe ,,duca,, ... si de unde as putea sa dau comanda... De asemenea daca imi poate recomanda cineva un service in jurul Bacaului pt. webasto... De ceva timp, ba nu porneste tot timpul, ba nu prea baga caldura cum baga inainte. Multumesc anticipat!
  2. Despre crucea cardanica e vorba,cea din metal cu canelurile metalice, am pus poza...flansa din cauciuc am schimbat-o... Pentru crucea cardanica nu am cod, de asta am scris aici, nu era problema de cumparat, problema e ca nu gasesc... WBAFV310X0DW18010
  3. Buna seara! Detin un F10 530xd si azi s-a ,,dus,, flansa de la cardan, cea metalica in forma de stea... Exista vreo posibilitate de a o cumpara? N-as cumpara totul grupul doar pentru flansa... Multumesc anticipat pentru raspunsuri! dc94e7ce-1698-41c1-b238-4d246386e7dd.jfif
  4. Buna seara! In urma cu ceva timp din cauza unei gropi, arcul de pe spate drepta s-a rupt si s-a crapat si putin janta. Saptamana trecuta am schimbat arcurile, comandate la un magazin de piese din zona, bineinteles nu originale, dar cu descrierea M-tehnics, pt ca asa a dat dupa seria de sasiu. Dupa ce le am dat jos pe alea vechi, le am pus unu langa altu cu astea noi,pentru verificare, erau identice. Dar acum masina sta mai lasata de spate decat cu cele vechi.. intrebarea este: e vreo problema ca e mai lasata de spate? , dupa ce le am schimbat, am facut si unghiul care cica era dereglat pe spate... 530xD 2012. Multumesc!
  5. Pana la urma filtrul nu are nimic, era doar contuarul ala. Erorile alea cu debitmetrul de aer erau de la racitorul de gaze EGR(o teava ce circula aerul cand e motorul rece, era crapata), pe care cei de la reprezentanta l-au schimbat. As dori un sfat... as vrea sa schimb uleiul in cutie si nu stiu unde... am gasit un service in Roman, NT, dar folosesc ulei Ravenol. Bine, ei au zis ca pot pune si ZF, la cerere, dar e "considerabil mai scump" ... Sa pun ZF? Stie cineva in Bacau, sau in judetele limitrofe unde pot schimba uleiul cu tot cu "spalare"? Multumesc!
  6. Am pus iar testerul de curiozitate, 19 mbar arata, iar regenerarea ii facuta in urma cu 291 km http://www.girlshare.ro/3769759671.7
  7. La mine arata 29 de mbar... bine, el o zis ca sigur ii da defect dupa 280000 de km...
  8. Chiar nu stiu ce tester foloseste, mi-a zis mecanicul ca o dat 9000 de lei pe licenta parca... ieri am fost cu ea la reprezentata si mi-au spus ca masina are o rechemare in fabrica datorita racitorului de la egr. Si a doua chestie, eroarea ar fi ca pierde pe undeva aer, pe la galeria de admisie sau prin alta parte. Acum vreo 3-4 luni s-a crapat o teava din plastic ce intra in motor prin care circula antigelul, si ca sa schimbe teava au dat jos admisia. Bineinteles ca avea depuneri, fapt pentru care am spalat-o la alt service intr-o cuva speciala de spalat. Cand i-am povestit celor de la reprezentata, au zis ca admisia nu trebuie spalata, ca s-ar putea ca supapele alea sa se macine datorita solutiei chimice, si sa cada in capul pistoanelor... wtf???? De filtrul de particule mi-au spus ca intradevar, filtrul are o setare ca dupa 270-280 de mii de km sa arate ca trebuie schimbat, si chiar daca pune testerul nu poate vedea nivelul ci doar ii da defect, dar el fizic poate sa fie bun. Acu' i-am resetarea aia, sa vedem daca merge. Marti sunt programat la reprezentanta pentru verificarea egr-ului si cealalta problema... revin cu post. O zi buna!!
  9. Buna ziua. Imi cer scuze daca am gresit facand un nou post... Am fost la alt tester cu filtrul de particule si scria ceva de genu' ca distanta maxima a fost atinsa pentru filtru de funingine iar cei de la service mi-au spus ca filtru are un contuar de km pe care eu l-am depasit. Au dat inlocuire filtru pentru a sterge eroarea, acu' sa vedem daca merge. Problema e ca a aparut o alta eroare 290900- semnal debitmetru de aer?? Cei de la service sunt prea ocupati si am facut o programare pentru sapt viioare pentru verificare, si ma gandeam ca poate a avut cineva problema asta... F10 530xD 2012.Multumesc!
  10. Am fost la alt tester si eroarea era ceva de genul ca distanta parcursa pentru filtru de funinige a fost atinsa. Cei de la service mi-au spus ca era setat un contuar pentru o anumita distanta ce trebuie parcursa cu filtrul. A dat inlocuire filtru si eroarea s-a sters. Acum a mai gasit una cu debitmetru de aer 26892280/290900.. asta ce mai inseamna??
  11. Multumesc pentru raspunsuri! Inca o intrebare, cam cat mai pot merge si care ar fi simptomele cand ii "gata" de tot? Multumesc inca o data!
  12. In tester am vazut acolo ca in urma cu 342 de km a fost o regenerare... Masina am cumparat-o de la o ruda care a mers in Germania, si a facut schimbul de ulei doar la 30000 km si niciodata nu a completat cu ulei de la schimb la schimb. Am facut schimbul cu ulei BMW 5w30, iar la 8000 de km am completat cu 300 ml, am facut 3000 de km iar mi-a aparut sa completez, deci ar fi cam 600 de ml la 11000 de km facuti. E mult,putin? Oare are legatura si cu filtrul? Fum nu scoate deloc, evacuarea ii curata nu are deloc depuneri... masina are 300000de km In urma cu 2 luni s-a dat jos admisia cu clapetele alea si avea ceva depuneri...
  13. Buna seara! In urma cu vreo saptamana mi s-a aprins in bord martorul galben de la motor. Am facut o diagnoza, mi-a spus ca e filtru de particule si a solicitat o regenare, dar din pacate am nimerit pe un drum foarte rau prin Navodari,si nu am putut rula cu min 60km/h timp de 20 de min. In timp ce ma intorceam acasa s-a aprins din nou martorul iar cand am ajuns, ruland circa 440 de km, s-a stins. Astazi s-a aprins din nou, cu eroare pe tester 244800... Daca imi puteti da ceva detalii si poate o rezolvare, in afara de cea la care m-am gandit, respectiv inlocuirea filtrului. Multumesc! 530xD - 2012
  14. JohnCs

    Anvelope

    Am pus dimensiunile recomandate, anvelope cumparate noi, doar ca cele de pe spate s-au uzat mai repede ca cele de pe fata iar in momentul de fata diferenta intre fata si spate este de 2.5 mm la uzura. Oricum nu le mai pun pe astea care le am, deja am comandat unele noi, fara runflat. Pe de alta parte, cu SSR urile, am parcurs ceva km- in jur de 70000 km... Bine, o problema la una dintre cutii, a fost o piesa din ea pe care cei care au montat-o au recunoscut ca nu au schimbat-o pentru ca in momentul reconditionarii nu necesita, un nu stiu ce rulment, initial au dat vina pe diferenta de uzura, ca pe spate anvelopele erau cu 2.5 mm mai uzate ca pe fata, dar pana la urma au schimbat-o...de vreo 15.000 de km nu a mai facut probleme... Multumesc pentru raspunsuri...
  15. JohnCs

    Anvelope

    Sa inteleg ca ar trebui sa folosesc aceeasi dimensiune, cum sunt cele pe 17? Sa renunt la cele de vara in doua dimensiuni? Oricum am folosit doar dimensiunile si jantele recomandate....
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.